Lekker

Fijne vlaai, ik had alleen even niet door dat ik ze bevroren kreeg. Was geen probleem gelukkig.

Boven verwachting goed

Heerlijk brood. Alles was vers en ik heb het ingevroren. Uit de vriezer is het nog steeds heerlijk brood. Voor herhaling vatbaar!

Top brood en vlaai

Ik heb nu 2 x een vlaai besteld. Erg lekkere vlaaien. Super verpakt, doet niets aan de kwaliteit af. Ik bestel zeker nog wel een vlaai! Aanrader

het was goed

jullie hebben fijne brood en de bezorgen was goed wij gaan vaker bestellen

Top service en snelle kevering

Snelle levering, top kwaliteit en vers, met vriendelijke bezorging. En heel veel keus.

Super vers en veel gemak!!

Sinds een aantal weken bestel ik ons brood bij Luc's Bakery. Wij ervaren de gratis bezorging als zeer prettig en bijna tot op de minuut kun je de chauffeur volgen. Het is keurig verpakt in een stevige doos waardoor het brood niet plat gedrukt word. Het brood is super vers en ontzettend lekker. Ik bestel altijd voor de hele week en als je een brood uit de vriezer haalt is het na ontdooien weer net zo vers als toen je het erin deed. Ik ga vanavond weer mijn bestelling plaatsen voor vrijdag!!

Overheerlijke rijstevlaai, snelle levering

De rijstevlaai was heerlijk, goed van smaak. Snelle levering. De appel vlaai was minder qua smaak. Vruchten lenen zich minder goed voor het invriezen. Ik ga binnenkort weer vlaai bestellen.

Heerlijk vers gebakken casino tarwe uitstekend.

Heerlijk vers gebakken casino tarwe brood,zeer en zeer uitstekend verpakt het kan niet beter brood om van te smullen heerlijk vers,

Heerlijk en betrouwbaar!!!

In de NOP hebben we vaak heimwee naar onze Limburgse vlaaien en dat hoeft nu niet meer want we genieten vaak van een heerlijk stukje verse vlaai en dan bestellen we ook meteen de zondagse broodjes mee. Zo blij dat we Luc's Bakery ontdekt hebben!

Zo fijn, je brood online bestellen, kiezen wanneer het geleverd wordt (in de avond) en dan het belangrijkste superlekkere producten! Heerlijk brood, wat ook in de vriezer vers blijft.

Vlaaizinnig!

We hadden eindelijk een echte rijstevlaai!

Heerlijke vlaai rechtstreeks uit Limburg

Limburgse rijstevlaai is in mijn woonplaats nergens te koop. Samen met een overheerlijk christoffeltaartje besteld en de volgende dag werden ze, precies volgens planning, bezorgd. Diepgevroren gehouden met droogijs. Ontdooid in de ijskast was het de volgende dag alsof de bakker 'm net had gemaakt. Een aanrader.

Het bestelde pakket werd netjes en verzorgd geleverd. Brood en de vlaai waren heerlijk vers Ik ga binnenkort vlaaien bestellen voor ons 50 jarig huwelijksfeest

Het brood,gebak en vlaai was lekker,vers en werd geleverd zoals beloofd .SUPER

gewoon prima het brood en vlaaien zijn uitstekend

toen ik las over lucs bakery hebben we het eens geprobeerd waren gelijk helemaal verkocht het brood uitstekend de sneetjes mooi dun gesneden de vlaaien super lekker en vers zijn gek op de appelvlaai en rijste vlaai de andere vlaaien zijn ook super goed alleen maar lof voor jullie bakkerij

Super website en bezorging

Dit is wel zo'n lekkere vlaai, ik woon niet in Limburg, en dan echte vlaai te bestellen heerlijk, wij smullen ervan en de visite ook.

Ik had worstenbroodjes , die waren super lekker.

Gemakkelijk bestellen van heerlijke broodjes en gebak

Ik kwam LUC'S BAKERY tegen op facebook en het bericht lokte me om eens op hun website te kijken.Wat een gemak om zo heerlijke en betaalbare diverse broden,broodjes en gebak te kunnen bestellen Zelfs verschillende broodboxen kan je bestellen. Een website om naar terug te keren en om nog eens een bestelling te doen. Je kan zelfs je eigen bezorgmoment creëren!

Verrast was ik gisteren toen ik een grote doos ontving met mijn proefpakket erin. Lekker brood en witte puntjes, krentenbollen en croissantjes. Ik heb meteen zo'n krentenbol gepakt en de smaak was nagenoeg hetzelfde als een "gewone" krentenbol. Vandaag een paar sneetjes brood mee naar het werk genomen en ook daarvan is de smaak nagenoeg hetzelfde als "gewoon" brood. Ik ben een fan, binnenkort weer bestellen!

top

de alle eerste box was heerlijk kijk nu al uit naar de gewone broodboxen

Super lekkere vlaai en brood

Allerbeste Limburgse vlaai en super heerlijk brood, gecombineerd met een geweldige bezorging geeft jullie 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐

Heerlijk brood

Onze kinderen en wij smullen ervan. Nu ast zaterdag een verjaardag dus we zijn benieuwd naar de vlaai die we inmiddels in de vriezer hebben.

Super brood en gebak.

Heel veel variatie. Lekker vers. Top broodjes. Ook nog lang vers na het invriezen. Fijn dat het s’avonds wordt bezorgd.

Super bakker

Echt een super bakker. Mijn man moet zoutloos of in ieder geval zo min mogelijk zout eten en nu hebben wij bij Luc's Bakery heerlijke broden gevonden. We hebben zelfs keuze in verschillende broden! Ook voor mijn dochters die niet alle broden lusten hebben we een heeeeel lekker brood gevonden. Kortom wij zijn heel blij!

Ik heb lang gezocht naar een bakker die het kon bezorgen het brood en gebak. En heb die uit eindelijk gevonden Echt heel lekker dingen hebben jullie Super lekker broodje echt top Meer kan ik niet zegen oja de kwark bolletje zijn mijn verslaving geworden hahaha.

Heggerank 6 6101 MX Echt

06 48787856

Over Luc's Bakery

Welkom bij Luc's bakery. Onze naam zegt het al. Wij zijn een online bakkerij. Wij leveren uw verse bakkersproducten tot aan de deur. S'nachts gebakken, s'avonds in huis! Luc's bakery is onderdeel van Echte bakker Clout bv. Deze bakkerij is gestart in 1921 en nu uitgegegroeid tot een groot bedrijf met de hoofdvestiging in Echt, Limburg.