Ben uiterst tevreden met deze service. Ivm werk is het voor mijl astig om naar de bakker te gaan en de dagen dat ik niet werk vind ik het fijn om thuis te zijn en niks te moeten Luc's bakery brengt mij het brood thuis. Ik stop het in diepvries en als het bijna op is bestel ik nieuw Voor ons de perfecte uitkomst Enne niet onbelangrijk Het brood is super lekker

Niet in ''en zin , maar in één woord : GEWELDIG

Voor de eerste keer besteld. Heerlijk brood en super vers. Fijn verpakt zodat de broden niet plat gedrukt worden. Volgende keer weer brood van Luc`s Bakery

Heerlijke vlaai

Met de nodige terughoudend besteld en meer dan aangenaam verrast. Alles keurig verpakt, de vlaai goed bevroren, en bij ontdooien goed van smaak met een heerlijke bodem (geen karton substantie) Croissantjes goed, brood goed, maar de vlaai best

Heerlijke vlaaien

Heb een aantal keren verschillende soorten vlaaien en taarten besteld. Alles was goed gekoeld verzonden en smaakten heerlijk na de opgevolgde nstructies.

Lekker vers smaakvol brood

Goede levering. Lekker vers brood. Een aanrader

Mijn ervaring met Luc’s Bakery ps alleen maar positief. Heerlijk vers brood en gebak. En altijd op tijd geleverd.

Heerlijk brood …lekkere verse vlaaien top.

Al een aantal maanden bestel ik bij Luc's Bakery. Koop daar altijd mijn kaassnacks en broodjes. Ook een roomboterbrood hoort daarbij, Ik ben zeer tevreden over deze lekkere broodbestelling. Blijf ook bij Luc bestellen. De bezorging is ook heel goed, je hebt het zo in huis. Ben heel blij dat ik Luc's bakery ontdekt heb, blijf bij hem bestellen. Dank je wel Luc voor het heerlijke brood.

Heeerlijk

Ik had de try out box besteld. De produkten waren heerlijk vers en erg lekker. Ik ga zeker vaker bestellen. Ook de track en trace was heel duidelijk

Lekkere producten en snelle bezorging!

De producten zijn superlekker en na een eerste vervelende ervaring, ging het nu goed met de vervoerder. Ik zou deze webshop absoluut aanraden als je zin hebt in brood en banket!

Mmmmmmm goed

Volgens afspraak en heerlijk brood en broodjes. Vlaai mmmmmmm

heel erg goed

levering perfect .... brood uitstekend en heel lekker (tenminste wat ik heb besteld) ... ik kan jammer genoeg niet zo vaak en ook niet meer bestellen omdat ik een oude dame ben en alleen leef .... :( ... maar ik ben blij dat ik jullie heb ontdekt omdat ok dit brood dat jullie bakken niet hier in de winkel kan kopen !!

Makkelijk besteld snel in huis heerlijk brood

Voor al het tijgerbrood en het sesambrood is hier echt favoriet. Je besteld snel en makkelijk en de volgende werkdag word het al thuis geleverd, En heerlijk brood en vlaai

Heerlijke vlaai, brood en meer en een super snelle levering

Geweldig zal zeker vaker bestellen.

Redelijk

Op zondag besteld, dus hoopte dat de bestelling op dinsdag binnen kwam tussen 17.00-22.00...om 20.00 ineens een bericht dat de bestelling pas een woensdagavond komt. 3 halve broodjes werden bezorgd in een mega doos vol plastic en nog was het geplet. Weinig keus wat betreft koolhydraatarm of beperkt.

Fantastisch. Echt brood aan huis bezorgd!

In het begin was ik een beetje huiverig. Maar lucsbakery.nl heeft het zeer goed voor elkaar. Ik heb nu al enkele keren brood besteld. Ideaal dat het altijd 's avonds bezorgd wordt. Het brood is altijd kakelvers en van echte bakkers kwaliteit. Wij doen het in de diepvries dus de hele week heerlijk brood. Ik kijk al weer uit naar de bestelling die vanavond bezorgd wordt. Als ik een opbouwende tip mag geven. De site is redelijk traag. Als dit sneller is wordt het bestellen nog makkelijker. En misschien ook een sinterklaas en kerstassortiment toevoegen

Heerlijke vlaai

Heerlijke vlaai de echte Limburgse hoef niet meer naar Limburg of naar de andere zo genaam de vlaaienwinkels top

Heerlijke producten, makkelijk én betaalbaar!

Ruime keuze, leuke pakketten en je kan goed aangeven wanner je de levering wil ontvangen. Lekker brood en nog lekkerdere koekjes!

Verser en lekkerder dan ik had verwacht ..Een echte aanrader !!

Jullie komen na wat wordt beloofd verse producten kwalitatief heel goed, betaalbaar en lekker !! Wij genieten er heerlijk van, mmmmmmm.... S6 en ga zo door en wij blijven klant !!

Onze eerste ervaring had niet beter gekund. We hadden het ‘kennismakings’-pakket besteld en alles was echt heerlijk vers. De vlaai was zalig. Het brood en de broodjes super vers. We hebben het op vrijdag in huis gekregen en op woensdag is het brood echt nog lekker. Dikke aanrader. Wij zijn fan.

Heerlijke vlaai

We hebben heerlijk genoten van de kruisbessen- en kruimelvlaai. Super lekker van smaak. Goed en netjes verpakt

Super fijne bakkerij

Super tevreden. Lekker vers brood bezorgd per post. Gratis verzendkosten, dus niet eens duurder dan de normale bakker. Ideaal!!

lekker lang vers

Het brood is supervers ook na een paar dagen. Super kwaliteit.

Goed brood

Wij als gezin van 6 vinden het brood erg lekker. Helaas is er een 2e bestelling niet meer van gekomen omdat wij 2 maal via het contactformulier hadden gevraagd of er bepaalde mogelijkheden waren maar hier helaas nooit een antwoord op hebben gehad.

Super handig en lekker vers!

Echt een aanrader. Gemakkelijk online bestellen, de volgende dag in huis en heerlijk vers brood! Super handig als je het mij vraagt!

Over Luc's Bakery

Welkom bij Luc's bakery. Onze naam zegt het al. Wij zijn een online bakkerij. Wij leveren uw verse bakkersproducten tot aan de deur. S'nachts gebakken, s'avonds in huis! Luc's bakery is onderdeel van Echte bakker Clout bv. Deze bakkerij is gestart in 1921 en nu uitgegegroeid tot een groot bedrijf met de hoofdvestiging in Echt, Limburg.