Echte aanrader

Niets dan lof voor dit fijne bedrijf! Na het eerste contact een snelle afspraak met helder en duidelijke uitleg. Er is zoveel keus aan materiaal dat het lastig zou zijn om uit te kiezen. Maar Prabesh voelde snel aan welke kant het in zou moeten gaan en zo werd mijn hooglans witte (en beetje versleten) keuken omgetoverd in een mooie matte "grid" keuken. De collega's die het wrappen uitvoerden werken heel netjes en ruimen alles naderhand weer op. Het voelt alsof ik een nieuwe keuken heb. Heel blij mee. Aanrader voor een scherpe prijs.

Betrouwbaar en vakkundig bedrijf

Mijn keuken was na 15 jaar verouderd en ik vond de bordeaux rode kleur niet mooi meer. Via familielid geattendeerd op dit bedrijf in Harderwijk. Snelle reactie op mijn aanvraag en prettig persoonlijk contact aan huis. Keuken ziet er weer uit als nieuw.

• Uitvoering

Hoe je een bestaande keuken zo mooi kan maken. Boven verwachting , binnen een dag klaar en netjes. Johan & Elianne

• Uitvoering

Vriendelijke service en goed werk

Wij zijn snel en goed geholpen en bovendien erg tevreden met het eindresultaat. Het personeel was ook heel vriendelijk.

• Uitvoering

Geweldige renovatie in 1 dag!

Wat een oude keuken was, is nu getransformeerd tot een fantastisch pronkstuk. Dankzij het vakmanschap van het Indoorwrap-team, heb ik nu een prachtige keuken in een eigentijdse kleur, in plaats van een gedateerd object.

In één woord: super

Met drie man sterk heeft indoorwrap in één dag tijd onze keuken een ware metamorfose laten ondergaan. Netjes en precies werken met een fantastisch resultaat! Wij zijn er heeeeel blij mee! Ina en Arie Brouwer

Goede service en kwaliteit

Onze keuken en badkamermeubel zijn erg mooi gewrapt, hier zijn we erg blij mee. De service, communicatie en sfeer was erg goed. Bedankt voor het mooie resultaat!

Helemaal super

Via internet uitgekomen bij Indoorwrap. Zeer professioneel bedrijf. Communiceert duidelijk en denkt met je mee. Ook fijn dat Prabesh eerst situatie thuis komt bekijken. Wilde een deel van mijn keuken gewrapt hebben. Na half dagje werk compleet nieuwe keuken. Van hoogglans zwart naar mat zwart mer houtnerf, vingerproof. Nou dat is het echt. Scheelt een hoop ergenis en poetswerk. Zeer blij met het resultaat.

Uitstekend werk afgeleverd

Onze keuken laten wrappen bij Indoorwrap. Het eindresultaat is zeer professioneel afgeleverd

• Uitvoering

Ik raad iedereen Prabesh en zijn team aan. Ze leveren prachtig werk. Vriendelijk en ruimen alles keurig op. Een dikke 10 krijgen ze van mij.

• Uitvoering

Bedankt voor je reactie Corina. Heel veel plezier met je nieuwe keuken.

Mooi, snel en zeker aan te bevelen!

We zijn ontzettend blij met het werk dat dit bedrijf heeft geleverd voor het wrappen van onze keuken. Vanaf het begin tot het einde waren ze professioneel en goed in communicatie. Het team was efficiënt en nauwkeurig, waardoor onze keuken een totaal nieuwe look kreeg. En dit in nog geen volledige dag! Onze oprechte dank aan het hele team!

• Uitvoering

Super leuk om te horen Lara. Bedankt!

Het is echt prachtig

Wij hebben onze keuken in een huurhuis laten wrappen. Het resultaat is prachtig. Dankjewel Indoorwrap!!!

• Uitvoering

Goed om te horen! Goedkope en snelle oplossing voor in een huurwoning!!

Écht vakwerk!

Via socialmedia bij indoorwrap terecht gekomen. Complimenten voor het vakwerk! Keurig geholpen en netjes gewerkt. Heel erg blij met het resultaat!

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie!

Helemaal super!

Wij hadden een mooi instap klaar huis gekocht in Apeldoorn, alleen waren we niet tevreden met de kleur van de keuken. Na lang zoeken kwamen we bij Indoorwrap terecht en na super goed advies van Prabesh gekozen om onze keuken te laten wrappen. Blij met het eindresultaat en snelle service! Scheelt een hoop centen en verbouwen

• Uitvoering

Leuk om te horen! Bedankt.

Snel gewrapt zeer teverden

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie.

Duidelijke communicatie, verstand van zaken.

Vanaf het begin een leuk contact, helpt en denkt mee in het kiezen van kleuren.

Dankjewel Stefan!

Goede service en erg tevreden met onze keuken

We zijn erg blij met onze gewrapte keuken. Van wit/crème naar zwart. Helemaal fantastisch. Succes met je bedrijf!

• Uitvoering

Dankjewel Femke, veel plezier met jullie nieuwe keuken!

Super tevreden!

We hebben ons badkamermeubel laten stappen in een lichtere hout kleur. Het is erg mooi geworden! En de badkamer ziet er weer eigentijds uit. De mannen hebben keurig werk geleverd en alle afval weer netjes meegenomen.

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie Anky! Wat een verschil met jullie oude badkamermeubel!!

Heel blij mee!

Ik heb mijn 4 - lelijke - binnendeuren laten wrappen zodat ze bij de rest van ons interieur passen. Het is nog mooier geworden dan ik had verwacht! De jongens die dit gedaan hebben waren erg vriendelijk en hebben alles weer keurig achtergelaten. Contacten met Indoorwrap verliep snel en duidelijk.

• Uitvoering

Heel veel plezier met jullie ‘nieuwe’ deuren!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.Ik heb mijn keuken laten wrappen door hun en het is echt in één woord geweldig.Ze zijn super vriendelijk en ook heel professioneel.

• Uitvoering

Fijn om te horen. Dankjewel!

Snel en netjes

Mijn keuken was snel en netjes gewrapt! Alles dat gewrapt werd, werd uitvoerig schoongemaakt waarna het folie zorgvuldig werd geplaatst. Ik ben dan ook erg tevreden over het eindresultaat!

• Uitvoering

Super bedankt! Veel plezier met jullie nieuwe keuken.

Professioneel

Geweldige service en een mooi resultaat! Indoorwrap heeft een snelle service, binnen 1 dat klaar! Ze komen de afspraken na. Zeker een aanrader!!

Dankjewel Norbert!

Heel erg tevreden met het resultaat!

We hebben onze keuken laten wrappen door Indoorwrap. De eigenaar komt zijn afspraken na en wat een geweldige service! Daarbij is de eigenaar heel vriendelijk. Het was lastig om een keuze te maken, maar dankzij het advies die we hebben gekregen, hebben we gekozen voor betonlook grijs. De keuken ziet er direct gloednieuw uit en springt overal bovenuit! ZEKER EEN AANRADER!!!

• Uitvoering

Super leuk om te horen. Bedankt!

Zeer tevreden over Indoorwrap!

Via zoekmachine gevonden en na eerste kennismaking al meteen enthousiast. Deskundige voorlichting en daarna perfect afspraken nagekomen en uiteindelijk alles prima uitgevoerd. Aanrader wat ons betreft!

• Uitvoering

Dat horen wij graag Eduard!

Prachtig gedaan, erg blij

Wat een topbedrijf, supersnelle communicatie, snel alles geregeld. Keurige eigenaar en medewerker. Zit er strak op, echt prachtig gedaan. Alles keurig opgeruimd achtergelaten. Zou het bedrijf aan iedereen aanraden.

Dankjewel Ankie

Over Indoorwrap

Wij Indoorwrap zijn gespecialiseerd in het omkleuringen en restyling van interieur. Wij zetten ons in voor particulieren en bedrijven. We gebruiken een techniek, waardoor er geen verf of nieuwe meubels moet worden aangeschaft. Voor het opknappen gebruiken wij hoogwaardig interieur folie. De folie is gemaakt van PVC, waardoor het stevig en waterbestendig is. Het heeft een levensduur van zo’n 10 jaar! We geven 5 jaar garantie op ons afgeleverde werk. Een voordeel van het wrappen van de bovengenoemde objecten is dat het, zowel een permanente als geen permanente oplossing kan zijn. Het is mogelijk de aangebrachte folies voor een langere tijd te laten zitten ( langer dan 10 jaar ). Ook is er de mogelijkheid om de folies te laten verwijderen, als er behoefte is aan een andere kleur. Een ander groot voordeel is dat de orginele ondergrond beter intact blijft, dat wil zeggen dat de folie als het ware de ondergrond beschermt. Daarnaast is het een relatief betaalbare en snelle oplossing, om het interieur in een fris jasje te stoppen. Wij voeren onze projecten in een dag uit, en ronden het ook binnen een dag af. Er is nooit een verbouwing nodig. Een nieuwe keuken of meubel plaatsen kan erg prijzig zijn, terwijl het probleem vaak niet ligt aan de huidige staat van het object maar aan de kleur of uiterlijk van het object. Klanttevredenheid staat bij ons 100% boven aan en dit merk je aan alles. Ben jij toe aan een verandering? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Binnen 4 uur een reactie, binnen 24 uur een offerte op maat.