Snelle reactie, keurige afwerking, vlot gewerkt

Ik had foto’s van de keuken gemaakt en gemaild en daarop kreeg ik heel vlot een prijs. Nadat ik gebeld had werd er snel een afspraak gemaakt om naar de keuken te komen kijken waarbij hij een uitgebreide keuze aan kleuren bij zich had. Nadat hij van de gehele keuken alle kast deurtjes, zijkantjes en andere te beplakken stukken had gemeten kon hij direct de prijs die hij eerder had gegeven bevestigen. Het materiaal dat besteld moest worden kon snel geleverd worden zodat we ook snel daarna een afspraak ingepland kon worden om de keuken te wrappen. De de geplande dag waren ze er om 9:00 uur waarbij ze het materiaal al grotendeels op maat hadden gesneden. Met z’n drieën hebben ze vervolgens heel netjes de keuken gewrapped en rond 3 uur waren ze klaar.

• Uitvoering

Fijn dat alles goed is bevallen! Bedankt.

Snel en vakkundig

Prabesh en zijn team hebben uitstekend werk afgeleverd. Vanaf het aanvragen van de offerte tot de oplevering een zeer fijne en vriendelijke ervaring.

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie en bedankt voor de lekkere koekjes!

Prettige mensen, prachtig resultaat

Werken heel netjes en snel. Zijn rustig aan het werk zonder dat je er ‘last’ van hebt. Denken mee.

Fijn om te horen Hetty!

Top service en kwaliteit ..

Super netjes gewerkt ..

Topper! Tot snel

Helemaal blij met mijn gloednieuwe keuken!

In een dag maken deze heren je oude keuken tot nieuw! Super vriendelijk en werken hard!

Dankjewel Joyce

Geweldige service en kwaliteit!

Zowel de voorbespreking en het plaatsen zelf heb ik als zeer fijn ervaren! Goed advies, maar vooral ook zeer mooi geplaatst! Bedankt Prabesh en collega’s voor de nieuwe keuken!!

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie!

Perfect!

Snelle en prettige communicatie en het resultaat is echt prachtig!

Bedankt!!

Super tevreden! Top bedrijf.

Onze keuken is binnen 1 dag weer helemaal nieuw! Echt een aanrader. Dankjewel Indoorwrap!!

Leuk om te horen !

Zo blij met mijn keuken in 1 dag omgetoverd door Indoowrap. Dankjewel jongens!!!!!

• Uitvoering

Veel plezier met jullie mooie keuken.

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Nadat we een offerteverzoek hebben ingediend werd er snel gereageerd met een duidelijke offerte. Vragen werden vlot en vriendelijk beantwoord. Kwaliteit van het geleverde werk is prima en naar onze tevredenheid. Kortom, een echte aanrader.

Super! Bedankt.

Zeker een aanrader!

Echt een aanrader!! De keuken is weer helemaal als nieuw. De communicatie was ook erg goed. Er wordt goed met je mee gedacht.

• Uitvoering

Dankjewel voor je reactie.

Prachtig resultaat

Alles verliep super vlot en we zijn super tevreden met het resultaat!!

Dankjewel Marleen

Hele nieuwe keuken

Het was een fijn contact en we werden al mega snel geholpen. Zelf gingen we uit van weken wachten, dat werden 10 dagen. We zijn echt heel erg blij met onze "nieuwe" keuken, zo fris en strak.

Super bedankt!

Professioneel en goede afwerking

Fijne mannen die hun vak verstaan, netjes en laten geen rotzooi achter. Perfecte afwerking

Dankjewel!

Perfecte afwerking en communicatie

Prettig in de omgang en zeer tevreden met het resultaat. Deskundig gedaan door de mannen van Indoorwrap. Bij twijfel vanuit ons was er ook een passende oplossing.

Dankjewel Dave!

Super netjes

Super blij met mijn keuken. In de toekomst wil ik ook mijn deuren laten wrappen .en zal zeker dit bedrijf weer in de hand nemen.

Super leuk!

Super bedrijf

Contact met Indoorwrap om een keuken te wrappen, maandag geweest en op donderdag keuken gedaan. En dat alles keurig netjes binnen een week. Super tevreden keurige nette mensen echte vakmensen. Wij bevelen dit bedrijf aan. Dank je wel Hans en Sinie Boersma

• Uitvoering

Bedankt Hans, fijn om te horen!

Snel en vakkundig

De jongens hebben super werk geleverd. Communicatie gaat snel en makkelijk via whatsapp. Ik zou het zeker aanraden!

Dankjewel Robin!

Ziet er goed uit, fantastisch!

Netjes en sociaal. Vriendelijke jongens en correct.

Dankjewel!

Super tevreden

Erg blij met het resultaat van mijn nieuwe keuken die gewrapt is. Het ziet er supernetjes uit, is zorgvuldig gedaan voor een goede prijs.

Leuk om te horen!

Helemaal geweldig

Het ziet er heel mooi uit. Aan het laatste deurtje is net zoveel aandacht besteed als aan het eerste deurtje. Hele aardige jongens ook ze werken goed door. Wij zijn er heel blij mee en zullen het zeker aanbevelen bij andere mensen.

• Uitvoering

Dankjewel voor de gastvrijheid!

Prachtig resultaat!

Zeer correcte en vlotte afwerking. Beantwoord volledig aan de verwachting.

Dankjewel

Geweldig!!!

Werken erg netjes en top afgewerkt.

Goed om te horen!

Zeer vakkundig, vriendelijke en harde werkers

De mannen hebben hard gewerkt en de keuken ziet er erg mooi uit. Wat betreft communicatie en uitleg zijn we ook meegenomen in bepaalde overwegingen. We zijn enorm tevreden over het eindresultaat.

• Uitvoering

Veel plezier met jullie nieuwe keuken!

Toffe keuken als nieuw!

Fijn geholpen, goed advies gekregen en de afspraken zijn goed nagekomen en snel! Het is heel tof geworden. En heel vriendelijk contact gehad. Dank!

Dankjewel Karin

Over Indoorwrap

Wij Indoorwrap zijn gespecialiseerd in het omkleuringen en restyling van interieur. Wij zetten ons in voor particulieren en bedrijven. We gebruiken een techniek, waardoor er geen verf of nieuwe meubels moet worden aangeschaft. Voor het opknappen gebruiken wij hoogwaardig interieur folie. De folie is gemaakt van PVC, waardoor het stevig en waterbestendig is. Het heeft een levensduur van zo’n 10 jaar! We geven 5 jaar garantie op ons afgeleverde werk. Een voordeel van het wrappen van de bovengenoemde objecten is dat het, zowel een permanente als geen permanente oplossing kan zijn. Het is mogelijk de aangebrachte folies voor een langere tijd te laten zitten ( langer dan 10 jaar ). Ook is er de mogelijkheid om de folies te laten verwijderen, als er behoefte is aan een andere kleur. Een ander groot voordeel is dat de orginele ondergrond beter intact blijft, dat wil zeggen dat de folie als het ware de ondergrond beschermt. Daarnaast is het een relatief betaalbare en snelle oplossing, om het interieur in een fris jasje te stoppen. Wij voeren onze projecten in een dag uit, en ronden het ook binnen een dag af. Er is nooit een verbouwing nodig. Een nieuwe keuken of meubel plaatsen kan erg prijzig zijn, terwijl het probleem vaak niet ligt aan de huidige staat van het object maar aan de kleur of uiterlijk van het object. Klanttevredenheid staat bij ons 100% boven aan en dit merk je aan alles. Ben jij toe aan een verandering? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Binnen 4 uur een reactie, binnen 24 uur een offerte op maat.