Goed te volgen

Hallo Sandra , ik heb het de hele week gevolgd maar het is wel laag in koolhydraten en daar ben ik een beetje huiverig voor kan ik in dat programma van afvallen nog naar een ander soort menu’s met meer koolhydraten of is dat niet mogenlijk krijg ik nu 3 mnd deze menu’s op basis van de uitgerekende cal , koolhydraten , vetten , eiwitten ? Mvr gr sylvia

Slecht

Slechte service. Bestelling is niet geleverd geen terugkoppeling ontvangen na e-mail en 2x bellen . Waar blijf mijn bestelling??????? Graag reageren en anders eis ik mijn geld terug.

Slecht

Wel scherp mes maar handvat en lemmet te vlak in lijn

Je kunt niet ‘doorhaal’ snijbewegingen maken. De vingers om het handvat heen raken de snijplank waardoor je snijbeweging stokt en bv de groenten niet helemaal doorgesneden wordt.

Lekker eten gemakkelijke recepten

Lekkere recepten

Over shop.leukerecepten.nl

Eind 2011 ben ik LeukeRecepten.nl begonnen omdat ik erg van koken houd en dit graag wilde delen. Door de jaren heen is de site steeds groter en professioneler geworden, en ondertussen een van de grootste foodblogs van Nederland. Ik ontvang veel vragen over producten die ik gebruik tijdens het koken en het bereiden van mijn recepten. En vanuit die gedachte heb ik de LeukeRecepten webshop ontwikkeld met al mijn favoriete producten. Deze helpen je om het koken nog makkelijker en leuker te maken. - Sandra -