Wij zijn erg blij met ons logo in LED. Het ziet er epic uit. Tijdens het bestellen ook fijne support. Ophangen van het LED logo was gemakkelijk dankzij de bijgevoegde schroeven, pluggen en de handleiding.

Uitstekend en 'verlichtend'

Ik kreeg mijn sign kado van lieve vrienden voor in mijn nieuwe huisje. En naast het persoonlijke tintje wat eraan zat en daardoor de tranen al in de ogen zaten was het openen van de doos volop genieten. Ook het ophangsysteem werkt gemakkelijk. Mijn sign hing zo aan de muur. Prachtig om te hebben, maar dus ook goed kado om te geven/ontvangen!

Mijn persoonlijke bestelling was supersnel geleverd. En ik geniet er nog steeds van. Kwaliteit is goed!

Wat goed om te horen Lincay, hartelijk dank voor je mooie review!

Super fijne lamp

De bezorging was in een mooie doos met handige handleiding. Ik vind het erg fijn dat je de lamp kunt dimmen met een afstandbediening en ook daarmee aan en uit kunt zetten. De kwaliteit en afwerkingsniveau is erg goed! Ben er super blij mee.

Heel erg bedankt voor de mooie review Daniëlle!

Fantastisch mooi resultaat!

Zeer behulpzaam en vakkundig geholpen door Noalux. De Neon hangt met veel plezier op een mooie plek in huis. Correcte en tijdige verzending. We genieten iedere dag van de LED Neon sign.

Wat goed om te horen Hanneke! Hartelijk dank voor de mooie review & natuurlijk veel plezier van jullie custom creatie.

Top product en hele fijne klanteservice

Hartelijk dank voor de mooie review Henk!

TOP

Ik heb lang gezocht naar neon letters voor in mijn schoonheidssalon, uiteindelijk bij jullie uitgekomen en na 2 jaar zijn de letters nog altijd perfect en krijg ik er nog wekelijks complimentjes over! Ik ben heel blij dat ik voor jullie gekozen heb!

Wat leuk om te horen Yanne, hartelijk dank voor de mooie review & nog vele fijne jaren met jouw custom creatie gewenst!

Geweldig product

De sign "Truste" hangt nog altijd in de slaapkamer te shinen! Ben er nog altijd heel blij mee.

Perfecte service en keurig optijd geleverd

Duidelijk en helder ontwerp ontvangen. Prettige service en een mooi eindresultaat!

Goed om te horen Luc, dankjewel voor je leuke review!

Te late levering

Ik had een kadobon besteld en deze is maar een maand later toegekomen. Jullie boden me wel aan om in tussentijd een pdf kadobon te gebruik, wat een oké tussenweg was, maar niet hetgene waar ik op gehoopt had. Dit kan aan de post/het leveringsbedrijf gelegen hebben, is leg het probleem niet meteen bij jullie. Maar hierdoor was mijn algemene ervaring wel minder. Toen de kadobon eenmaal toekwam was deze wel leuk ingepakt!

Beste Bo, wat spijtig om te horen dat de cadeaubon te laat werd geleverd, dit is niet de service & snelheid van levering die je van ons mag verwachten - waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het postbedrijf. We begrijpen dat hierdoor de algemene ervaring wat minder was, alsnog bedankt dat je de tijd nam om even een review te plaatsen!

Fijne klantenservice!

Nemen snel contact op na invullen antwoordformulier. Weten probleem op afstand in te schatten en op te lossen. Erg prettig in contact! En product is overigens ook prachtig!

GEWELDIG EFFECT

In plaats van dure neon een geweldig alternatief. Mooi qua kleur en vorm geving. Wij hebben voor een vaste kleur gekozen en het is een welkome aanvulling in ons Oud Cafe voor bewoners van een Verzorgingshuis.

Wat leuk om te lezen William, dankjewel voor het plaatsen van de mooie review!

GEWELDIG

In één woord GELWEDIG. Ik ben zo blij met mijn sneaker design. Geweldige communicatie, super netjes verpakt en natuurlijk prachtige lamp!

Hartelijk dank voor je mooie review Robin! En natuurlijk veel plezier gewenst van je custom creatie.

Top service en kwaliteit!

Heel goede communicatie, vriendelijk en meedenkend. Noalux is de plek waar je moet zijn voor je led signs. Alles kan gemaakt worden hier.

Heel leuk om te lezen, hartelijk dank voor je mooie review Deyan!

Prima communicatie, enthousiaste mensen

Fijne communicatie gehad met deze mensen, goede dienstverlening, mooi product! Ik zou de dimmer wel als een up -selling product toevoegen, deze is zeker een meerwaarde voor de led neon lichten.

Hartelijk dank voor de complimenten en aangegeven feedback Pieter! Veel plezier van jouw custom creatie.

Ondanks de problemen heel tevreden want alles perfect opgelost

Aanrader! En heel mooi resultaat in de zaak

Wat goed om te horen Ellen, dankjewel voor je mooie review!

Mooi product helemaal zoals ikzelf het wilde.

Het product werd in een luxe verpakking geleverd met uitleg en toen de dimmer niet voldoende functioneerde na een aantal maanden, ontving ik meteen een vervangende.

Bedankt voor de mooie review Els, heel veel plezier van jouw custom creatie!

Alles ging heel smooth en ben heel erg blij met het product!!

Bedankt voor je mooie review Isabelle, blij om te horen!

hele fijne ervaring, helemaal geenproblemen ervaren.

wij hebben zelf een lamp ontworpen via jullie tool op de website, dit werkte allemaal super goed en was erg duidelijk. het samenstellen ging erg makkelijk en heel het proces verliep verder ook super. Na het bestellen was het wachten op de levering, dit ging ook allemaal prima. Onze lamp is optijd aangekomen en was ook erg goed verpakt tegen eventuele beschadigen, waardoor die helemaal onbeschadigd en compleet binnen is gekomen. Wij hebben onze lamp nu iets langer dan en jaar en zijn er nogsteeds super blij mee, wij hebben er nooit problemen mee ervaren.

Wat goed om te horen Isabelle, hartelijk dank voor je mooie review & nog veel plezier van jullie custom creatie gewenst!

Uitstekend produkt en kwaliteit

Heel blij

Blij om te horen Suleman, geniet van je LED neon signs!

Mooie led Neon met goede service

Resultaat van de Neon is netjes. Mooi afgewerkt en oplevering in verpakkingsdozen is echt heel goed gedaan.

Bedankt voor je mooie review Ralph, nogmaals veel plezier van jullie custom creaties!

Over Noalux

Van design op je beeldscherm tot toffe lamp aan de wand – Bij Noalux designen we samen de LED neon sign uit jouw dromen. Denk aan een uniek logo, een mooie slogan of een eigen ontwerp in LED neon!