Goede producten en fijne mensen.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Fijne service door acceptatie retour van te kleine netjesklem

Ik had een nieuw netje besteld voor een oude houten Heemskerk tafeltennistafel. Omdat het hetzelfde merk betrof, ging ik ervan uit dat dit netje zou passen. Helaas bleek de bladrand van de tafel te hoog voor de klemmen, waardoor ik er niets mee kon. Na overleg bleek er nog wel een netje te zijn dat wel paste en mocht ik het niet passende netje (zonder verpakking) retourneren.

prima service en kontakt

Na een grote bestelling, moest het en en ander gewijzigd worden dat is helemaal goed opgelost. chapeu Heemskerk

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Bij onze eerste bestelling (w.o. een tafel) zeer goede service via email. Altijd een pluspunt als ze persoonlijk via mail in contact blijven. Bij een 2e bestelling (alleen batjes en ballen) ging iets niet helemaal goed. Na een email met foto werd t snel en correct opgelost. Blijf zo doorgaan met jullie service!

Voldoet aan de verwachtingen

Alleen ik heb een rode gekregen ipv bruine. Of ik heb iets verkeerds gedaan

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?
  • Hoe zou je de kwaliteit van onze producten in vergelijking met andere merken beoordelen? N.v.t.

Goedemiddag Martin, bedankt voor de review. Ik heb het nog even opgezocht, maar er is toch echt een rode versie besteld. Mocht je toch graag de houtkleurige versie willen hebben, laat het ons dan vooral even weten dan gaan we dat in orde maken.

Goede service, luisterend oor en op maat gereageerd

Heel fijn zaken doen

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires? N.v.t.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Fijne website en snelle levering

Ik heb op uw site een poolkeu gekocht voor mijn zoon. De bestelling was makkelijk te plaatsen en snel en goed verpakt binnengekomen. Hij is er erg blij mee. Groet, Iris

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Prima bedrijf die snel hun zaken regelt

Snelle levering en prima contact met de firma. Mooie ait hockey tafel gekocht voor op school.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Super service en mooi product

Een gepersonaliseerde sjoelbak besteld. Er werd goed meegedacht over verschillende opties voor zowel de beste sjoelbak als de beste personalisatie voor mijn situatie. Er werd steeds snel en vriendelijk gereageerd. Uiteindelijk werd de sjoelbak geleverd op de afgesproken leverdatum en tijd. De personalisatie ziet er erg mooi uit!

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

de keu was netjes verpakt en vrij snel binnen.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?
  • Zou je Heemskerk aanbevelen aan vrienden of collega's op basis van je ervaring? N.v.t.

Prima, snelle service

Verzendkosten mogen lager

Ik had klein accessoire nodig (tussenschot) - fijn dat het geleverd kon worden, maar was verzending met een pakketdienst voor €9 nodig? Wat mij betreft had gekozen kunnen worden voor een goedkopere verzending.

Fantastische

Jullie website is fijn en overzichtelijk en de levering was ook erg goed. Sjoelbak was goed ingepakt.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Pakketje was zoek, maar ze hebben dit snel opgelost en ik ben tevreden met het product.

Een fantastische bak

Mijn vereniging was aan nieuwe sjoelbakken toe en heeft vervolgens vijf stuks HS-50 sjoelbakken aangeschaft. Omdat het sjoelen zelf wat minder werd heb ik er zelf ook één gekocht en wat een geweldige bak, het midden is voor mij als combinatie sjoeler nu geen probleem meer, de uitdaging ligt nu bij de hoeken, deze zijn wat lastiger maar dat wordt met dag beter, dus KOPEN zeker als vereniging hierdoor krijgen de mensen weer meer plezier in het sjoelen.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Ik geef niet snel 5 sterren. Maar omdat Heemskerk mij zowel deskundig als enorm flexibel heeft geholpen verdient men niks minder.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Goede service en zeer klantgericht

Goede service, meedenken met de klant en snelle service

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

super tevreden over de bak

De levering heeft lang op zich laten wachten door de slechte service van de bezorgdienst GLS. Op afgesproken tijden niet bezorgd. Meerdere malen moeten bellen. Levering na 1 week. Uiteindelijk werd de bak bezorgd: na aanbellen ben ik direct naar de voordeur gegaan. De bak stond tegen een muur en de bezorger was verdwenen. Ik en nog vele anderen hebben slechte ervaringen met GLS. Gr. Marianne

Snelle en goede service, ook telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan terwijl ik maar een kleine bestelling had geplaatst !!, dit is hoe goede klantenservice hoort te zijn !

Goedkoop dun materiaal

Nieuwe wedstrijdsjoelbak gekocht.Er is goed nagedacht om hogere scores te behalen , de kwaliteit van het gebruikte materiaal is echter van zo’n matige kwaliteit dat ik me afvraag hoe lang de bak meegaat. De middelste plankjes in het puntenvak zijn aan de onderkant vast geniet en kun je allemaal bewegen.De bodem van de sjoelbak is los van de zijkant en doet zeer gammel aan. Op de eerste selectiewedstrijd zijn er al 2 stenen kapot gegooid.Als ik in het bestuur van de A.N.S had gezeten dan had ik deze bak niet goedgekeurd ondanks de hogere scores die nu gehaald worden.Als je deze sjoelbak vergelijkt met onze oude schilte wedstrijdbakken dan zijn deze zoveel degelijker. De sjoelbak van jullie zou het goed doen bij de kinderen maar is voor volwassenen in mijn ogen niet degelijk genoeg door het te dun gebruikte materiaal. Kortom ik heb jullie nieuwe wedstrijdsjoelbak gekocht om op wedstrijden op niveau te kunnen presteren , anders had ik deze matige kwaliteit sjoelbak nooit gekocht. Ook vind ik de prijs/kwaliteit verhouding veel te hoog.

Hartelijk dank voor je reactie. We hebben opgemerkt dat veel wedstrijdsjoelers even tijd nodig hebben om te wennen aan onze nieuwe HS-50 sjoelbak. Dit is voor ons ook een aanpassing; we zijn traditioneel gewend om met dikker hout en geschroefde verbindingen te werken, zoals je kunt zien bij onze HS-40 en HS-30 modellen. In samenwerking met de ANS hebben we echter een sjoelbak ontwikkeld die uitzonderlijk soepel is. Deze soepelheid draagt bij aan een betere score, vooral voor de gemiddelde sjoeler. Dit was precies wat de ANS voor ogen had, en we merken dat het speelplezier voor veel sjoelers hierdoor is teruggekeerd. We staan onverminderd achter de kwaliteit van onze producten. Met de juiste zorg gaat onze sjoelbak jarenlang mee. Mocht je echter tegenkomen dat er iets niet helemaal goed vastzit, dan is dat wellicht tijdens de productie misgegaan. We zijn uiteraard bereid om dit te verhelpen of het product om te ruilen. Daarnaast bieden we aan om extra sjoelstenen op te sturen. Al onze sjoelbakken en stenen zijn handgemaakt van hout, wat elk exemplaar uniek maakt. We hopen dat deze informatie helpt en staan klaar om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Je kunt ons hiervoor mailen op [email protected].

Word je blij van.

Deze sjoelbak pas geleden aangeschaft na een prettige ervaring ermee. Ik noem het een 'goed humeur'sjoelbak. Het is makkelijker te bespelen waardoor hogere scores makkelijker mogelijk zijn. De sjoelbak die bij mij binnen kwam is prima maar het middenlatje zit los. Toch een fijne sjoelbak!

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Zoals een product en levering moet zijn.

Zoals een product en levering moet zijn

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Goede en persoonlijke service!

Heel fijn om een persoonlijke mail van bevestiging te krijgen. Snelle service! De sjoelbak was helaas niet goed en werd een week later zover problemen omgeruild.

Energieweg 45 2404 HE Alphen aan den Rijn