Geweldige sjoelbak

De prestaties schuiven omhoog met de wedstrijdsjoelbak van Heemskerk. Fijne materialen.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?
  • Zou je Heemskerk aanbevelen aan vrienden of collega's op basis van je ervaring?

Geweldige service.

IK BEN ZEER TEVREDEN KAN NIET BETER.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Vlotte afwerking van bestelling en goede sjoelstenen

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

snelle levering en meedenken van de medewerkers

De leverancier zit 500 meter bij mijn woning vandaan en boot aan om het langs te brengen of ik mocht het ook ophalen. Hierdoor snellere levering en service. André Vrees

Prima batjes

Tijdig geleverd en prima prijs

Niet tevreden

Kwaliteit van tafel tennis bat in heel minder

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires? N.v.t.

Goed product en snel geleverd

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?
  • Hoe zou je de kwaliteit van onze producten in vergelijking met andere merken beoordelen? N.v.t.

Oke

Kan wel eenvoudiger

Goed product, super klantvriendelijk

Onze ping pong tafel was snel geleverd met goede communicatie en coördinatie. De tafel is van goede kwaliteit en we genieten enorm van.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Bestelling was snel binnen en van goede kwaliteit!

Mooie keus, snel thuis, goed verpakt, prima kwaliteit!

Op tijd

Snel en netjes

Servicegericht en meedenkend

Ik had een onderdeel nodig en heb ze gemaild omdat het niet via hun internetpagina ging. Ze mailden binnen 24 uur terug. Bedachten een goede oplossing voor mij en het werd binnen n paar dagen thuisbezorgd. Echt meedenken en een service die je tegenwooreig bijna niet meer tegenkomt!!!

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Onze bestelling was in de eerste instantie snel verwerkt en verzonden, maar helaas zoekgeraakt. Na snel en vriendelijk contactmoment is het pakket opnieuw verzonden. Goede ervaringen met Heemskerk, kwaliteitsproducten.

Product zoals omschreven

Product was zoals omschreven, dat wil wel eens anders zijn. Levering was ook vlot.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

door de aanpassingen is het fijner sjoelen.

Top product

Snelle en goede service

Contact gezocht met de service afdeling omdat onze tafeltennistafel tijdens een storm was omgevallen en daardoor een aantal bevestigingspunten waren afgebroken. Een paar foto's en type waren genoeg om snel de juiste onderdelen te krijgen. Weer blije pubers... en ouders

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Geweldige service, goed meegedacht en snel geleverd

Ik kwam aan met de vraag welke Sjoelbak ik het beste zou kunnen gebruiken als gastenboek voor mijn zus haar bruiloft. Hier werd super vlot, ontzettend enthousiast op gereageerd. Ze kwamen met verschillende opties. De bruiloft (en het sjoelbak gastenboek) waren hierdoor onvergetelijk!

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

fijne tafeltennis tafel en goede service

de service rondom de bestelling van de tweedekans tafeltennistafel was heel goed en fijn. Goede communicatie en goede levering.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Goed product gekocht, een batje. Zeer snel geleverd.

Super snelle levering en montage

Zeer mooi gegraveerde sjoelbak

Als cadeau de sjoelbak HS-40 besteld met 'brug' zeer mooi gegraveerd. Persoonlijk advies en afstemming graveerwerk en snelle levering. Zeer mooi en origineel cadeau, waar ontvangers heel erg blij mee zijn

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Meerdan verwachte services ontvangen, echt top. De chauffeur was op tijd en zeer vriendelijk. Hij heeft de pooltafel gemonteerd en alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

prima service, goede produkten en alles klopt

Snelle levering gehad, waarbij tafeltennistafel goed in elkaar is gezet

Energieweg 45

2404 HE Alphen aan den Rijn