Goede en persoonlijke service!

Heel fijn om een persoonlijke mail van bevestiging te krijgen. Snelle service! De sjoelbak was helaas niet goed en werd een week later zover problemen omgeruild.

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?
  • Hoe zou je de kwaliteit van onze producten in vergelijking met andere merken beoordelen? N.v.t.
  • Zou je Heemskerk aanbevelen aan vrienden of collega's op basis van je ervaring?

Heel klantvriendelijk, goede communicatie en oplossingsgericht!

Ik kan niet anders zeggen dat ik een hele positieve ervaring heb met Heemskerk. Ze zijn erg klantvriendelijk en denken met de klant mee, komen zelf met een aantal opties om iets op te lossen. Sturen zelfs hun eigen monteur langs om een sjoelbak om te ruilen, grote klasse en wat een service!

Snelle levering, prima product

Snelle levering, prima product

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Snelle evering en hele goede service.

Mijn vraag over de levertijd werd zeer snel beantwoord. Het product kwam op de afgesproken datum aan, met helaas een beschadiging die was ontstaan tijdens het transport. Er werd heel snel gereageerd op de mail die ik hierover stuurde en enige tijd later werd een nieuw product persoonlijk afgeleverd door een zeer vriendelijke medewerker. Top!

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Zeer goed de sjoelbak ziet er mooi strak uit

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires? N.v.t.

Tafeltennis tafel aan het eind waar het netje aan vast zit steekt wat uit komen gasten vaak tegenaan en breekt dan af had ik graag wat anders gezien Voor de rest service etc is prima

• Wat was je algemene ervaring met de Heemskerk speeltafels of accessoires?

Goed product en geweldige klantenservice

Na het product te mogen ontvangen was er één sjoelsteen gebroken. Na een mailtje direct 3 nieuwe retour gekregen. Product voldoet verder volledig aan de eisen.

Energieweg 45

2404 HE Alphen aan den Rijn