Keurig opgelost

Ik ben door Stijn echt keurig geholpen met een nieuw onderdeel voor de stofzuiger onder garantie. Hij begrijpt wat service is, echt top!

perfecte servise

gekozen item was niet meer beschikbaar,heel snel opgelost en het betaalde bedrag in zeer korte tijd terug gestort gekregen.

Ik had mail gestuurd over een kapot product. Nog diezelfde dag reactie dat er nieuwe werd toegestuurd.

een vlotte en zeer snelle afhandeling

na het ontbreken van een paar kleine onderdelen, werd op een zeer vlotte en snelle wijze naar een oplossing gezocht en efficiënt uitgevoerd

Goede communicatie en service

Zeer service gericht, een perfecte ervaring!

Mijn Hyundai Massage Gun bleek niet meer goed op te laden, nadat ik deze ongeveer 1 jaar in gebruik had. Ik gebruik dit apparaat zeer infrequent, maar in sommige gevallen had ik echt baat bij een spier massage met dit apparaat. Ik heb toen het 'Alleenonline' bedrijf aangeschreven, die mij meteen een vervangende power-supply stuurde. Helaas bleek het probleem een andere oorzaak te hebben, dus stuurde 'Alleenonline' mij een complete vervangende Massage Gun, alles zonder kosten van mijn kant. Ik heb dit soort service sinds de Corona crisis eigenlijk niet meer meegemaakt, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat artikelen, aangeschaft via 'Alleenonline', altijd een perfecte 'nazorg' genieten en ik zal hier ook in de toekomst zeker gebruik van gaan maken.

Zeer goede service

Onmiddellijk geholpen na klachten prima service

Geen problemen gehad, zaklamp onmiddelijk vervangen.

Met na verkoopdienst

vervanging van de batterijpak (draadlose stozuiger Hyundai) onder garantie zonder aarzeling met Mh.Stijn. Prettige correspondentie via hun website. Snelle en efficiente dienst na verkoop . Betrowbaar en serieus bedrijf.

Super service en snelle levering

Goed bereikbare klantenservice en zeer vriendelijke medewerker die kennis van zaken heeft. Meedenken en oplossingen bieden, allemaal supersnel!

100%

Alles was goed..Geen klachten.

Vasthoudend en doortastend

Mijn WiFi-lampen werkten niet, ik heb net zolang mailcontact gehad totdat het opgelost werd.

Een aanpak om u tegen te zeggen

Heel goede, duidelijke en snelle service! Vriendelijk en correct behandeld!

Goede service naverkoop

Direct in contact met persoon naverkoop die me dan ook verder hielp. Enige minpuntje was de lange wachttijd op het wisselstuk.

Zeer snel en efficiënt geholpen!

Zeer snel, persoonlijk en efficiënt geholpen!

Uiterst snelle en juiste hulp die het probleem onmiddellijk heeft opgelost.

Snel en professioneel.

Heel behulpzaam

Ik ben erg goed geholpen. Zeer tevreden.

Uitstekende ervaring.

Contact in verband met problemen warmtedeken. Snelle reactie. Keurige oplossing. Kortom, héél tevreden.

Levering massageapparaat zonder adapters

Wij hadden 2 massageapparaten besteld bij het HBVL, deze werden geleverd door Alleenonline.nl, bij de levering bleek dat deze werden geleverd zonder adapters, het belang van Limburg verwees ons door naar Stijn van The Investment Company (Alleenonline.nl) voor de verdere afhandeling, Stijn heeft ons direct 2 nieuwe toestellen opgestuurd, met de melding te controleren of de adapters erbij waren en de apparaten in orde waren (Wat ook zo was!) Nogmaals bedankt voor goede opvolging en de snelle afhandeling!

Heel positief

Er werd steeds snel en vriendelijk gezocht naar een oplossing

Goede communicatie en snelle levering Zeer tevreden

Snel geholpen na schade en goed afgehandeld

Bestelde kast was beschadigd in transport, werd direct netjes afgehandeld en goed gecommuniceerd

Uitstekend geholpen

Na een kleine miscommunicatie van het mail systeem, uitstekend verder geholpen door Stijn. Had een niet afgeronde firmware update waardoor de camera's niet meer te benaderen waren. Door goede uitleg en het opsturen van de benodigde bestanden, alsnog de firmware update kunnen doen. Mijn dank is groot voor deze snelle en vakkundige hulp.

Snelle & vriendelijke klantenservice na deffect

Een pluim geven voor jullie klantenservice! Het was mijn eerste aankoop via VakantieVeilingen, waardoor de lekkende waterkoker echt een tegenvaller was. Maar de oplossing die jullie boden net als de communicatie ging super vlot, waarvoor dank!

Eerste waterkoker gaf na een maand mankementen, maar na nette mail contact is er gelijk een nieuwe opgestuurd.

Over Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.