Geweldig geholpen!

Klantenservice, in dit geval Jasper, verdient een dikke duim! Probleem met een zoek geraakte bestelling geweldig opgelost.

Ze komen hun beloftes na

Goede kwaliteit voor een interessante prijs. Een gebroken onderdeel werd vlug en zonder discussie vervangen. Prila service!

Top Service

Super snel geholpen. Vriendelijke service zoals het hoort!

Geweldige Service geleverd

Met de geleverde goederen ben ik zeer tevreden en met de opvolging van levering is alles prima gelopen. Heel tevreden mee.

Super service!

3 weken geleden heb ik per e-mail contact opgenomen omdat mijn hyundai smartwatch van het ene ogenblik op het andere niet meer werkte. Een stap voor stap begeleiding gekregen van Jasper. Dan blijkt dat het toestel niet te herstellen was. Een paar adviesmails verder, was alles opgelost: ik kreeg vandaag een nieuw model smartwatch in de bus! Super tevreden!

Goed geholpen door de klantenservice

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen door de klantenservice

NIET BESTELLEN!!

Via vakantieveilingen een tuinset met 6 stoelen gewonnen. Binnen 5 werkdagen zou het geleverd worden na 14 dagen nog niks gekregen. Contact gezocht met alleenonline.nl zij zouden zsm leveren deze week nog ik zou een verzendbevestiging met track en tracé krijgen nog niks gekregen meerdere malen mails gestuurd. Nu vakantieveilingen erop gezet. Geen net bedrijf erg slordig, zou hier dan ook zeker niks bestellen!!

Response from the business owner

Beste Natasja, Dank voor de review. We zijn inmiddels al in contact met elkaar. Onze oprechte excuses voor de fouten die gemaakt zijn. We zijn ons best aan het doen om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Groet! Jasper Alleenonline.nl

Ben heel tevreden.

Een hele goede communicatie en samenwerking. De omruiling is goed verlopen.

Prima service!

Vrij snel antwoord gekregen op ons probleem.

Ontbrekend stuk van steunvoet werd nog steeds niet geleverd

Ik ben goed en netjes geholpen En alles is prima opgelost

Great service!

Excellent, thanks a lot!

Hieperdepiep hoera

Onverwacht, vriendelijke vlotte communicatie, persoon in kwestie was "Jasper". Bedankt voor de geleverde diensten. Eddy.

garantie gegarandeerd

Ik had problemen met een zaklamp die ik niet kon opladen. Dank zij Alleenonline heb ik een nieuwe zaklamp gekregen niet wel perfect werkt. Dank U wel

Gemiddeld

Mijn contact met Jasper was goed maar tussen ons contact en de levering duurde mij te lang. Bij de eerste levering werd er een datum afgesproken van levering maar het was een week later. Dan zat er iets fout bij de levering en zorgde Jasper ervoor dat het in orde kwam maar de levering werd deze keer op een moment gedaan zonder verwittiging.

Snelle levering en vriendelijke service van de medewerker

Snelle levering en een vriendelijke service van de medewerker

correcte en snelle afhandeling

correcte en snelle afhandeling van mijn probleem

super service

na bijna een jaar gingen 2 van de 4 kubus buitenlampen (wand) op zonne-energie defect. contact opgenomen met Alleenonline.nl (Jasper) en werden ons zonder probleem 4 nieuwe kubus lampen toegezonden, fantastische service!!

Doortastend opgetreden na melding klacht

Na melding van een klacht mijnerzijds is dit snel opgepakt met een positief gevolg. Ik ben zeer tevreden over dit optreden.

Correct en snel

Besteld 2 stuks, initieel 1 stuk geleverd. Mail gestuurd, in notime antwoord en nalevering. Uitstekend opgelost

word vlug geholpen

probleem doorgegeven kreeg snel oplossing

Zeer goed en snel geholpen bij onduidelijkheid over zending.

Systeem maakte vergissing. Duidelijk en snel een transparant opgelost.

Zeer goede service

Mail gestuurd na ontvangst van onvolledig pakket. Heel vlug antwoord en directe oplossing. Top service van Jasper!

Top!!!

Vanaf de eerste herlaadbeurt van de smartphone Hyundai PRO Home liet de batterij het al afweten na een paar uren . Na het bewijs ervan geleverd te hebben met een paar foto's werd me onverwijld en zonder omhaal een nieuwe horloge toegestuurd. Top service van Alleen online.

Alleenonline.nl maakt zijn beloften waar

Ik ontving een beschadigde bestelling, stuurde hiervan een foto naar de klantendienst en ontving onmiddellijk en zonder discussie een antwoord met excuses en uitleg hoe men dit ongemak zou rechtzetten: terugbetaling of een nieuwe zending, hetgeen gebeurde.

Company details

5 Wouwseweg

Halsteren 4661VM

[email protected]

About Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.