Snelle en goede service

Een tijdje geleden heb ik een pannenset besteld en toen de set bezorgd werd, bleek dat er twee pannen kapot waren (handgrepen afgebroken). Ik heb via de site contact gezocht en de situatie uitgelegd en ik werd meteen heel netjes geholpen. De twee pannen worden opnieuw geleverd.

Geen oplossing aangeboden

Melding van een gebroken armband blijft zonder enig voorstel van oplossing!

Response from the business owner

Beste Hubert, Dank voor de feedback. Ik heb het even nagekeken, en zie dat dit een ongelukkig misverstand betreft. Onze klantenservice heeft namelijk al uw e-mails direct binnen 24u beantwoord. Het lijkt er echter op dat onze e-mails wellicht niet goed bij u aankomen. Ik heb een vermoeden dat onze replys bij u in de spam folder terecht komen. Kunt u even de spamfolder nakijken? Uw email van 11 Juli is netjes beantwoord. Vervolgens stuurde u ons op 17 juli nog een email dat u geen reactie heeft ontvangen. Hier is dezelfde dag, 17 juli, nog een antwoord op gestuurd door ons. Het betreft dus een misverstandje. Kijk nog even de spamfolder na, daar zullen onze e-mails staan. Ik zal u nu nogmaals een mailtje sturen, zodat we de kwestie verder netjes kunnen op pakken. Hoop spoedig van u te horen. Vriendelijke groet, Jasper Alleenonline.nl

Ik had 2 lichtbollen besteld maar in 1 verpakking zat geen oplaadkabeltje. Ik heb toen contact opgenomen met Alleenonline.nl en die hebben zonder problemen een nieuwe kabel nagestuurd. Prima service.

Nadat mijn bestelling er niet meer bleek te zijn een duurder alternatief mogen uitkiezen. Ter compensatie nog een extra verrassing gekregen. Na gebruik was er een klein gebrek en ook dit werd fantastisch opgelost door Jasper.. Dik tevreden en super tevreden. Ik ga bier vaker bestellen.

goed product (prikspot) en zeer klantvriendelijk geholpen

via de krant het Nieuwsblad 4 prikspot aangekocht. Snelle levering. Via mail gemeld dat 1 spot niet naar behoren werkte. Zeer snel een antwoord gekregen met de melding dat die zou vervangen worden. Hebben dan snel een nieuwe verpakking met twéé spots erin gekregen. Allemaal snel en zeer klantvriendelijk.

Een oplossingsrichtingen gerichte organisatie

Jasper bedankt voor je adequate manier van reageren, anticiperen en controleren. Zo als jij mijn probleem ontvangen hebt en omgezet hebt naar een passende oplossing, daar kan en mag menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.

positieve ervaring, veel beter dan verwacht

Mijn ervaring is alleen maar positief te noemen. Men speelt kort op de bal, vraagt bijkomende informatie en na het versturen ervan komt men onmiddellijk met de volgens mij juiste oplossing. Men stuurt een nieuw product zelfs nog vroeger dan vermeld in de mail. Klasse

Top service!

Bedrijf denkt met de klanten mee en zoekt naar oplossingen bij problemen.

onverwacht!

Ik had geen vervanging van het armbandje verwacht. Puike service.

Niet nakomen van verwachting

De levering kwam na 5 dagen ipv maximaal 3. Bij de 1ste keer gebruik bleek er een scheur in te zitten. Er is hierover mail verkeer. Jammer dat je niet kan bellen. Nu duurt het allemaal heel lang.

Response from the business owner

Beste José, Dank voor de feedback. We hebben u zojuist een email gestuurd, met een nette en gepaste oplossing voor uw probleem. Hoop spoedig van u terug te horen. Vriendelijke groet! Jasper

Deeltijds geholpen

Vriendelijk antwoord ontvangen. De krassen ´op het scherm zijn mijn eigen fout, maar ik had gehoopt op een garantie.

De contacten verliepen prima. Ben 100% tevreden. Super

Zeer goede ervaring. Is aan te bevelen.

perfecte vervanging georganiseerd.

Defecte smartwatch werd na defect onmiddellijk vervangen , waarvoor dank.

Heel goed geholpen geweest.

Na een mailke gedaan te hebben over het niet meer werken van mijn smartwatch geen problemen gehad voor het krijgen van een nieuwe.

Zeer tevreden over de hulp na het melden van de problemen ivm onze steelstofzuiger. Speciale dank aan Jasper die mij zeer goed geholpen heeft, waarvoor dank.

Snel en correct

Ik kan hierover zeer kort zijn De samenwerking via mail was snel, to the point, en correct

Goed geholpen

Ik scoorde bij Vakantieveilingen. De afhandeling liep gesmeerd

Ging moeizaam, maar werd opgelost

De pergola werd betaald op 3 mei. Eerst ging iets fout bij de levering (kwam niet door). Werd na (vriendelijk) contact gecorrigeerd. De eerste pergola die geleverd werd was beschadigd. Opnieuw contact en dan werd een nieuwe geleverd. Bij het ophalen van de eerste (kapotte) pergola ging terug iets fout (werd niet meegenomen door de personen die de tweede leverden). Terug contact opgenomen en uiteindelijk kwam alles in orde. Dus zoals ik al zei : het ging moeizaam, maar het werd opgelost. Trouwens het contact met The Investment Company verliep uitermate vlot en vriendelijk.

Heel goed!

Goede service dank zij Jasper!

een snelle en correcte opvolging

De communicatie met Jasper was volledig correct. De antwoorden op de vragen en inlichtingen waren snel en juist. Een dikke duim en doe zo verder!!!!

superservice

1 lampje werkte niet naar behoren,is direct vervangen,heb er zelfs 2 gekregen

Supergoed geholpen

Heel goede garantie wel spijtig dat artikel na nog geen jaar stuk was

Goed en snel geholpen!

Helaas kwam mijn bbq kapot aan. Na een mailtje met foto’s en uitleg was die snel en vriendelijk omgeruild. Prima service!

Super makkelijk en leuk bedje met muggengaas. We zijn uitermate tevreden met de dienst na verkoop en de snelle vervanging van ons klein meisje haar bedje.

Correcte service

Wissel van een defect apparaat verliep vlot en met duidelijke communicatie

5 Wouwseweg

Halsteren 4661VM

About Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.