Perfecte en snelle oplossing

Batterij stofzuiger was stuk. Meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. Top service!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen en duidelijk

Door ene Jasper goed geholpen met het retou3rneren en teugbetaling

Ze reageren snel.

zeer goed

service heel goed na kapot artikel

Matras

Hallo Jammer genoeg heb ik de matras van 160 op220 Nog niet ontvangen Ik heb al en mail gestuurd geen antwoord er op Hopelijk zal ik het nog ontvangen Mvg narima

Beste Narima, Dank voor uw feedback. Ik heb de case direct even nagekeken, en zie dat het een ongelukkig misverstandje betreft. Onze klantenservice heeft uw email direct beantwoord, ik denk dat onze reply wellicht bij u in de spamfolder terecht is gekomen, en dus niet opgemerkt. We zullen u direct en mailtje sturen, dan kunnen we de kwestie netjes op pakken en oplossen voor. Hoop spoedig van u te horen! Groet! Jasper Team Alleenonline.nl

Snelle goede service.

Defecte accu. Snel voorzien van een nieuwe accu.

super na verkoop service

Had een bureaustoel aangekocht in 2021 dus garantie verlopen. Ik was een paar vijzen kwijt en deze zijn in minder dan een week opgestuurd.Super opvolging.

Adequate interactie omtrent reparatie-/garantieafhandeling

Na verwijzing door iBood ivm afhandeling reparatie, bleken hier geen mogelijkheden toe en bleek er ook geen optie voor vervanging van het product, een Hyundai steelstofzuiger te zijn! Na bemiddeling werd alsnog gerealiseerd dat de aanschafkosten werden gerestitueerd. Al met al een prima klacht- en klantenafhandeling.

Alles kwam na twee keer goed,gelukkig op tijd besteld(winter)

Na begin maart besteld te hebben ,waren we verbaasd dat we na een week nog niks gehoord hadden..als er een tekort is word dat gewoonlijk toch gemeld ..dus heb ik de firma terug gecontacteerd en werd ik snel gehopen door Jasper..waarvoor dank..en was het vlug geleverd. Door de periode van bestelling in de winter was er eigenlijk geen man overboord en ben blij dat het goed opgelost is ..grts

Geweldige service

Helaas was de verkoper van het product weinig behulpzaam. Na contact met Hyundai zelf was ik blij verrast dat ik zo goed geholpen werd. Eerst same het probleem vinden en later een vervangend onderdeel ontvangen, nu doet alles het weer. Echt hele fijne service, heel persoonlijk en super geruststellend. Heel blij

Zeer goede communicatie en service

Een zeer goede reactie op mijn mail en snelle oplossing.

Vriendelijke en snelle bediening.

Heel erg goed.

Degelijk en vriendelijk geholpen via e-mail contact en uploaden eigen filmpje over de klacht van een defect appeltaart. Werd goed opgepakt en kreeg binnen een week een nieuwe espresso machine. Zo hoort het Chapeau!

Mijn eerste weegschaal was defect. Vanuit alleenonline.be werd alles in het werk gesteld om het kapotte exemplaar te vervangen. Super!

Top en snelle reactie

Vlotte afhandeling van probleem in het kader van "waarborg".

Keurig opgelost

Ik ben door Stijn echt keurig geholpen met een nieuw onderdeel voor de stofzuiger onder garantie. Hij begrijpt wat service is, echt top!

perfecte servise

gekozen item was niet meer beschikbaar,heel snel opgelost en het betaalde bedrag in zeer korte tijd terug gestort gekregen.

Ik had mail gestuurd over een kapot product. Nog diezelfde dag reactie dat er nieuwe werd toegestuurd.

een vlotte en zeer snelle afhandeling

na het ontbreken van een paar kleine onderdelen, werd op een zeer vlotte en snelle wijze naar een oplossing gezocht en efficiënt uitgevoerd

Goede communicatie en service

Zeer service gericht, een perfecte ervaring!

Mijn Hyundai Massage Gun bleek niet meer goed op te laden, nadat ik deze ongeveer 1 jaar in gebruik had. Ik gebruik dit apparaat zeer infrequent, maar in sommige gevallen had ik echt baat bij een spier massage met dit apparaat. Ik heb toen het 'Alleenonline' bedrijf aangeschreven, die mij meteen een vervangende power-supply stuurde. Helaas bleek het probleem een andere oorzaak te hebben, dus stuurde 'Alleenonline' mij een complete vervangende Massage Gun, alles zonder kosten van mijn kant. Ik heb dit soort service sinds de Corona crisis eigenlijk niet meer meegemaakt, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat artikelen, aangeschaft via 'Alleenonline', altijd een perfecte 'nazorg' genieten en ik zal hier ook in de toekomst zeker gebruik van gaan maken.

Zeer goede service

Onmiddellijk geholpen na klachten prima service

Geen problemen gehad, zaklamp onmiddelijk vervangen.

Met na verkoopdienst

vervanging van de batterijpak (draadlose stozuiger Hyundai) onder garantie zonder aarzeling met Mh.Stijn. Prettige correspondentie via hun website. Snelle en efficiente dienst na verkoop . Betrowbaar en serieus bedrijf.

Over Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.