uitstekende service

prima service, en communicatie

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag over een knuffelschaap dat muziek maakt en licht geeft. Wij vonden echter geen gebruiksaanwijzing en wisten niet waar de batterijen in moesten. Ik stuurde een mail met de vraag en kreeg dezelfde dag nog een antwoord op mijn vraag. Ik was zeer blij met dit snelle antwoord want het was een kerstcadeau voor mijn zoontje dat ik kort voor kerstmis pas heb ingepakt.

apparaat voldoet aan de verwachtingen, goede respons via de site

geen negatieve commentaar, alles ok

alles wordt correct afgehandeld

Echt geweldig is u service, uitleg en oplossingen

Begripvol voor ouderen, duidelijke communicatie, uitstekende service

Ik heb een nieuwe lamp mogen ontvangen op 21.12.2023 Van harte dank aan Stijn Mijn beste wensen aan jullie allen Magda Mortier

Vlot en snel mijn vraag beantwoord

Omdat er geen duidelijke beschrijving bij de pan zat (wel of niet inbranden) heb ik de vraag gesteld. Volgende dag al een mail terug ontvangen. Het antwoord heeft mij geholpen. Niet inbranden dus.

GEWELDIG

de benadering was sympathiek, transparant, vriendelijk ondanks uw inzet/oproep aan veilingen.nl heb ik nog geen geld ontvangen

bestelling ging vlot opvolging nog niet

Ik kan nog geen beoordeling geven pakket nog niet ontvangen ik weet niet wanneer en wie het levert

Good and bad

As received the torch didn't work but when I reported that, I had a very quick response offering me a replacement - with which I am very happy, So a sad start was rescued by excellent after-service & friendly support.

super service

Perfect geholpen beter kan niet een dikke 10

Super contact, interesse en medeleven

Ik heb een super ervaring gehad met Stijn van alleen online.nl. Super attent en vol medeleven. Ik werd altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik had een huiscamera gekocht en die deed het niet bleek dat de software van de app geüpdatet moest worden. Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Echt een super ervaring. Een dikke 10 plus voor Stijn

goedt

goedt behulpzaam bij klachten willen het graag oplossen heb net een gordijn besteldt voor de gang dus prima zaak

Onovertroffen dienstverlening

Probleem met de aankoop van een vuurkorf - roesten van de grill rooster - werd zonder verwijl door de klantendienst opgenomen en zeer professioneel behandeld. Communicatie verliep supervlot en zeer klantgericht. Waar ik als klant enkel de vervanging van de grill rooster beoogde , werd me na twee dagen nieuwe vuurkorf bezorgd. Met dank aan Stijn.

Onmiddellijke bereidwilligheid om het probleem op te lossen. Vriendelijk mailverkeer. Doorzetting om een positief resultaat te bereiken.

Super service en contact

Zeer goed contact.Artikel was verloren gegaan bij PostNl, contact met de firma was direct correct gevraagde gegevens en enkele dagen nadien reeds een nieuw artikel mogen ontvangen. Super

Na veel meldingen toch goeie resultaat

Geachte heren- dames Het is jullie wel gelukt mijn deurbel doet het tot nu toe goed hopend dat hij zo blijft, Met vriendelijk groet,

Prima prijs/kwaliteit verhouding en gedegen plossing voor een probleem.

De gebruiksaanwijzing ontbrak, waardoor het niet duidelijk was hoe het product in gebruik genomen kon worden.

Goede aftersales

Product besteld via iBood, geleverd via dit bedrijf. Bestelde product kwam helaas met een beschadiging binnen, na een paar emails heen en weer had ik het vervangende exemplaar binnen 3 dagen binnen.

Behulpzaam

Mijn smartwatch werkte niet meer op dag 2. Ik ben onmiddellijk geholpen door medewerker Stijn. Binnen een mum van tijd was mijn probleem verholpen. Bedankt hiervoor!

Goed geholpen en probleem opgelost

Probleem opgelost

Snelle en goed service

Klantvriendelijk, goede en snelle service

Goed contact

Direct en duidelijk snel met terug antwoorden en zeker een aanbeveling waard

Snelle response & vriendelijk personeel

Snelle response & vriendelijk personeel. Prettige samenwerking!

Prima en snel

Snel

5 Wouwseweg Halsteren 4661VM

About Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.