Snelle en goede service

Mijn artikel vertoonde beschadiging en had daarom contact opgenomen met alleenonline juist 1 week later werdt het nieuwe artikel opnieuw mooi aan huis geleverd. Dankjewel

pikobello

Ik heb gewoon mijn probleem laten weten en een week later was alles reeds in orde, dus wat kan ik zeggen, kan niet beter.

Vlotte webshop

Mijn besteld artikel (elektronica) was slechts 5 werkdagen onderweg en werd na een dag of 5 thuis geleverd. Het was stevig verpakt zodat het wel een reisje koerierdienst zou doorstaan.

Vlotte levering en zeer vlotte dienst naverkoop

De parasol en parasoltegels werden zeer snel, binnen de afgesproken termijn, geleverd. Er was een verbindingstuk dat ontbrak, maar dat kreeg ik prima binnen de week nagestuurd. Vlotte service!

Zeer goede service

De batterij van mijn stofzuiger was stuk maar niet meer beschikbaar, er is me dan door de heel behulpzame Jasper een ander nieuw toestel opgestuurd.

Uitstekend geholpen

Ik had een hyundai soundbar gekocht die een geluid gaf alsof er wat los zat, ik heb heel snel een nieuwe (andere) soundbar gekregen, die een geweldig geluid geeft! Hulde, service bestaat dus nog wel!

Perfecte service

Ik had een defect aan een stofzuiger die ik nog geen jaar heb. Ik kreeg meteen de optie om mijn geld terug te ontvangen of een nieuwe. Dit verliep allemaal erg vlot, met snelle en fijne communicatie.

Goede kwaliteit

Ik heb de Ear earbuds nu een maand in huis en ik ben uitermate tevreden over het resultaat hiervan. Ik heb ondertussen ook de draadloze koptelefoon Hyundai Bravo ANC aangekocht die ik hoofdzakelijk gebruik om ´s avond laat nog ongestoord een film te zien via streamdienst. Ook hier kan enkel maar zeggen dat ik verrast ben van de kwaliteit die ik te horen krijg door de hoofdtelefoon, wetende dat ik overdag het geluid stuur naar mijn soundbar van sennheiser en dat ik hier geen kwaliteitsverlies opmerk. Als het goed bevonden wordt mag het ook benoemd worden, vandaar dat ik jou dit even wou laat weten.

Schitterende dienst na verkoop

Vlotte service, contact en actie.

Snelle en correcte oplossing van het probleem binnen garantie.

Een te snel stuk gegaan bandje van de horloge werd zonder problemen vervangen (opgestuurd).

Na enkele mails werd een nieuw toestel opgestuurd

Super service!

Na een goed jaar was er een stukje van de zeef afgebroken in mijn slowjuicer. Hier vervolgens een mailtje met foto voor gestuurd en had de volgende dag al antwoord. Aangezien deze nog onder garantie valt heb ik een volledig nieuwe opgestuurd gekregen. Super service na verkoop, zelden zo vlot geweten!

Een woord: SUPERBEDRIJF

Ivm problemen met onze aangeschafte QLED tv werd ons direct een andere afstandsbediening toegestuurd. Toen dat ook niet werkte kregen wij zonder morren ons hele aanschafbedrag teruggestort. Zo hoort het! Alleen online.nl mag van ons 6 sterren hebben. SUPERSERVICE !!

Perfecte en snelle oplossing

Batterij stofzuiger was stuk. Meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. Top service!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen en duidelijk

Door ene Jasper goed geholpen met het retou3rneren en teugbetaling

Ze reageren snel.

zeer goed

service heel goed na kapot artikel

Matras

Hallo Jammer genoeg heb ik de matras van 160 op220 Nog niet ontvangen Ik heb al en mail gestuurd geen antwoord er op Hopelijk zal ik het nog ontvangen Mvg narima

Beste Narima, Dank voor uw feedback. Ik heb de case direct even nagekeken, en zie dat het een ongelukkig misverstandje betreft. Onze klantenservice heeft uw email direct beantwoord, ik denk dat onze reply wellicht bij u in de spamfolder terecht is gekomen, en dus niet opgemerkt. We zullen u direct en mailtje sturen, dan kunnen we de kwestie netjes op pakken en oplossen voor. Hoop spoedig van u te horen! Groet! Jasper Team Alleenonline.nl

Snelle goede service.

Defecte accu. Snel voorzien van een nieuwe accu.

super na verkoop service

Had een bureaustoel aangekocht in 2021 dus garantie verlopen. Ik was een paar vijzen kwijt en deze zijn in minder dan een week opgestuurd.Super opvolging.

Adequate interactie omtrent reparatie-/garantieafhandeling

Na verwijzing door iBood ivm afhandeling reparatie, bleken hier geen mogelijkheden toe en bleek er ook geen optie voor vervanging van het product, een Hyundai steelstofzuiger te zijn! Na bemiddeling werd alsnog gerealiseerd dat de aanschafkosten werden gerestitueerd. Al met al een prima klacht- en klantenafhandeling.

Alles kwam na twee keer goed,gelukkig op tijd besteld(winter)

Na begin maart besteld te hebben ,waren we verbaasd dat we na een week nog niks gehoord hadden..als er een tekort is word dat gewoonlijk toch gemeld ..dus heb ik de firma terug gecontacteerd en werd ik snel gehopen door Jasper..waarvoor dank..en was het vlug geleverd. Door de periode van bestelling in de winter was er eigenlijk geen man overboord en ben blij dat het goed opgelost is ..grts

Geweldige service

Helaas was de verkoper van het product weinig behulpzaam. Na contact met Hyundai zelf was ik blij verrast dat ik zo goed geholpen werd. Eerst same het probleem vinden en later een vervangend onderdeel ontvangen, nu doet alles het weer. Echt hele fijne service, heel persoonlijk en super geruststellend. Heel blij

Zeer goede communicatie en service

Een zeer goede reactie op mijn mail en snelle oplossing.

Wouwseweg 5

4661VM Halsteren

Over Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.