Na 20 dagen nog geen reactie

Na automatisch firmware update 2 camera's defect. Online formulier ingevuld, echter na 20 dagen nogsteeds geen reactie. Is goed voor je klant tevredenheid, maar niet heus. Vooral doorgaan zo, lopen vanzelf al je klanten weg. Fijne dag verder

Beste Brands, Dank voor de feedback. Ik heb de kwestie direct even nagekeken, en zie dat het een ongelukkig misverstand betreft. U heeft op 4 januari een contact formulier mail gestuurd naar ons. Wij hebben daar binnen 24 uur, op 5 januari een reply op gestuurd. Ik vermoed dat onze reply wellicht bij u in de spamfolder terecht is gekomen. Ik heb u zojuist direct een mailtje gestuurd, dan kunnen we de kwestie direct netjes op pakken en oplossen. Hoop spoedig van u te horen. Vriendelijke groet! Stein Team Alleenonline.nl

Snel en vriendelijk contact goede sevice

Oplaadbare lampjes waren defect heb direct gemaild. Vriendelijk contact met Stijn gehad die het super heeft opgelost. Ben erg tevreden over deze sevice en uiteraard ook over Stijn die mijn klacht heel serieus nam. Dikke duim

Alles is goed geregeld en in orden Was ok bedankt

Goede klantenservice en snelle levering

Bij vragen via de mail krijg je uiterst klantgericht antwoord en denken ze met je mee. Antwoord is vaak de volgende dag maar zoals gezegd behulpzaam. Vervolgens bij bestellingen snelle levering. Erg prettig om iets bij te kopen en tot nu toe goede kwaliteit!!

vlotte service

Na wat moeilijkheden met mijn weegschaal, kreeg ik snel een afdoend antwoord op mijn vragen.

Prima en vlotte service

Prima en vlotte service

prima service

door de contactpersoon werd er snel/correct gehandeld. Respect hiervoor!

Snelle levering en prima service

Een onderdeel besteld. Deze werd snel bezorgd. Bleek dat er een beschadiging op het onderdeel zat. Werd niet moeilijk over gedaan, en werd direct vervangen.

Super service ontvangen van Aleenonline.nl

Bedankt Stijn, voor al je geduld en efficiënte hulp bij het probleem met de Hyundai weegschaal. Na controle, zonder probleem het apparaat vervangen. Dat is klasse!

Fijn bedrijf met fijne medewerkers!

De geweldige service maakte voor mij het verschil! Ik ben meer dan tevreden!

Top service!

Bestelling was niet compleet, buiten hun schuld om, zonder morren opgelost. En nog netjes contact tijdens en achteraf gehouden per email.om te checken of bestelling nu wel goed was aangekomen en compleet was. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Bedankt Stijn!

Goede en snelle service

Ik had een duo peper- zout molen besteld. Na een jaar was 1 van de molens kapot gegaan. Na mailcontact met Stijn van de klantendienst heb ik binnen de week een nieuwe duo peper-zout molen set ontvangen thuis. Zeker blij met de snelle service.

Na een probleem met het product, werd mij keurig vervanging opgestuurd. Alles netjes in orde nu. Perfecte communicatie om dit op te lossen.

Snelle en vriendelijke service

Toen mijn Hyundai massage apparaat niet meer wilde opladen contact gezocht. Er werd direct een vervangende adapter opgestuurd, goede service: alles werkt weer. Snelle reactie en opvolging.

Fantastisch geholpen en vrij snel.

Had van te voren eigenlijk niets verwacht. Besloot toch maar eens contact op te nemen met een verrassend resultaat.

Heb in 2023 een steelstofzuiger bij Alleenonline.nl gekocht. Helaas is deze na een 8 maanden defect geraakt. Heb contact met de klantenservice van Alleenonline gezocht, dit ging snel geen dagen wachten. Helaas was de steelstofzuiger niet meer voorradig. Heb toen zonder problemen mijn geld teruggestort gekregen. NOGMAALS PRIMA SERVICE Guido

Super klantenservice

Bolderwagens gekocht waarbij de afmetingen niet juist waren doorgeven. Leverancier heeft voor alle gekochte Bolderwagens een compensatie gegeven. Top service!!

Fijne werking van de klantendienst

Contact met de klantendienst verliep zeer vlot. Er werd na vaststelling van het probleem meteen een oplossing gezocht en de betrokken partijen werden netjes op de hoogte gebracht.

Buitengewoon goed!

Goed geluisterd naar mijn hulpvraag. Adequaat op gereageerd en zonder problemen voor een oplossing gezorgd. Zonder extra kosten. Top!

Persoonlijke aanpak

Naar mijn probleem ( met geleverd product) is geluisterd. Een oplossing voorgesteld en ook gerealiseerd.

Product via een derde gekocht. Kapot gearriveerd en waar de derde partij daar meteen de handen vanaf trok kreeg ik van dit bedrijf meteen reactie en een vervangend product binnen no time. En dat tijdens de feestdagen!

Top klantenservice

Eerste ervaring met dit online bedrijf: snel en prima geholpen via de email. Uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en de dienstverlening!

Super goed geholpen

Door het contact met Stijn werd ik geweldig via de mail geholpen en advies gekregen.

uitstekende service

prima service, en communicatie

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag over een knuffelschaap dat muziek maakt en licht geeft. Wij vonden echter geen gebruiksaanwijzing en wisten niet waar de batterijen in moesten. Ik stuurde een mail met de vraag en kreeg dezelfde dag nog een antwoord op mijn vraag. Ik was zeer blij met dit snelle antwoord want het was een kerstcadeau voor mijn zoontje dat ik kort voor kerstmis pas heb ingepakt.

Over Alleenonline.nl

Alleenonline.nl, specialist in cross category consumer items. Met meer dan 18 eigen merken, 1000+ verschillende producten en altijd meer dan 150.000 artikelen op voorraad verzorgen zij alles voor in en rondom het huis. Van Meubels tot speelgoed, van Smart systemen tot Matrassen verzorgen zij alles waar jij naar op zoek bent. Ook heeft Alleenonline.nl een eigen klantenservice met product experts die iedere productvraag kunnen beantwoorden en elke klacht in behandeling nemen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.