perfect materiaal en elastisch

Kwaliteit, prijs en afmetingen ook voor particulieren met kleine afname.

Na lang zoeken naar dun benzine bestendig rubber (viton) dit bij Greendale kunnen vinden in een formaat dat past bij particulier gebruik. Makkelijk en eenvoudig online te bestellen en vrij snel geleverd tegen goede prijzen. Dit heeft mijn project carburateur revisie doen slagen.

Perfecte service

Zeer snelle levering..echt perfect.

Goed, doet waar hij voor bedoeld is

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede prijs.

Super service en levering

Zoals het hoort

Gute Qualität, rasche Lieferung

Sehr zufrieden

Goede service en mee denken met de klant. Hier bestel ik zeker vaker.

Snelle levering en kwaliteitsvol product dat gemakkelijk was an te brengen

Snel geleverd en goed verpakt

Mooi product en snel geleverd. Prima keuze opties op de website

Zeer goede ervaring

Goede website alleen sommige maten die worden aangegeven zoals lengtes zouden iets duidelijker mogen,ook snelle levering,mijn bestelling was voor de rest zeer kwalitatief

superrrrrrrrrrrr

ik had een betselling geplaatst van 20 meter glasband 10 meter werd geleverd maar netjes nog 10 meter extra geleverd

perfect celrubberband

Perfect materiaal om het dakraam van de camper af te dichten. Makkelijk besteld, snel geleverd en een mooie prijs.

Pakketje was zoekgeraakt bij DPD maar ik kreeg gewoon een nieuwe zending zonder problemen.

Netjes, vriendelijk en snel geholpen.

Heel goed. Zal het ook aan anderen aanbevelen.

Goed verpakt en snel bezorgd.

Goed verpakt en snel bezorgd. Ook voor kleine bestellingen.

Super en zeer snelle levertijd

Zeer snelle levertijd

Duidelijke site materiaal ziet er goed uit heb nog geen ervaring in gebruik

Probleemloze bestelling

Artikel besteld via de webshop, een paar dagen later goed verpakt geleverd en van een uitstekende kwaliteit

Snelle en correcte levering

Product als omschreven en goede kwaliteit

Goed advies voor bouwkundige problemen

De prijs is redelijk tot goed, behalve voor Trelleborg geschuimde rubberprofielen (zoals kroonband). Met name fijn zijn de kleine bestelhoeveelheden die je als monster kunt gebruiken, en staffelprijzen bij grotere hoeveelheden. Het assortiment mag uitgebreider. Denk daarbij aan geschuimd EPDM-profiel met een voetje zodat het profiel mechanisch in gefreesde groeven bevestigd kan worden. Telefonisch ben ik goed geholpen om een oplossing te vinden voor een niet standaard bouwkundig probleem: lekkende D-profielen vervangen door geschuimde EPDM rondprofielen. Het gesiliconiseerde papier van de rollen zou steviger mogen, dat scheurt nu nog vrij vaak in (meerdere keren bij en rol van 10 meter). Langere rollen dan 10 meter is ook een wens.

Gewoon goed

Niet precies wat ik bedoelde maar kan het wel gebruiken

prima service en nette prijs

Heel vriendelijk geholpen aan iets wat eigenlijk uit het assortiment was maar gelukkig nog voorradig. Nette prijs, ook voor het verzenden, en vlot binnen en simpel en goed verpakt.

De juiste rubbers en netjes geleverd.

Greendalerubber had precies het U-profiel dat ik nodig had en ook redelijk geprijsd en snel geleverd.

Bestelling compleet, kwalitatief goed en zeker niet te duur

veel en goed matriaal

Veel keus, goed materiaal, snelle levering

Cruijckelcreke 16 4491 PS Wissenkerke