Order snel geleverd en goede prijs. Afdichtinsband.

Dramatisch slecht heb mijn bestelling nooit ontvangen

28-03-2023 een bestelling geplaatst en heb de bestelling nog niet ontvangen

Beste Wilbert, Het is spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. In de track & trace code van PostNL kan ik achterhalen dat de zending 2903 is afgeleverd bij een postNL afhaal locatie, nadat een poging tot bezorging niet was gelukt. Gezien deze datum dusdanig ver in het verleden ligt, is deze zending 12-04 teruggestuurd naar ons. Zou u met ons contact kunnen opnemen voor een nieuwe datum van verzending? Bij voorbaat dank, Stefan

Mijn bestelling bestond uit 4 stukken rubber slang van verschillende diameter die ik gebruik voor het restaureren van pick-uparmen. Ieder stuk was apart verpakt in een zakje met daarop een sticker van de betreffende diameter. Gewéldig dat ze aan zo’n kleine bestelling zoveel aandacht besteden! Super!!

Prima rubbertjes

En snel geleverd, altijd fijn voor de bussen van www.vipbus.nl

super

Super en supersnel ontvangen

Das Zellkautschukband ist wie erwartet. Alles bestens.

Ist noch nicht zum Einsatz gekommen. Macht aber einen guten Eindruck.

zeer snelle service. product is precies zoals verwacht.

Prima product

Schnell,immer aktuelle Informationen

Unkomplizierte Bestellung. Über jeden Schritt wurde sofort informiert. Schnelle Lieferung. Danke

snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Waar ik elders hetzelfde rubber profiel in een lengte van 20m moest kopen, kon dit hier wel per meter. En voor dezelfde prijs per meter. Dat is zeker een goede beoordeling waard. Mijn bestelling werd ook snel verzonden en netjes verpakt geleverd.

Great products, quick delivery

Excellent products, they were in stock and at a reasonable price. Shipping was quick.

Binnen 1 dag geleverd!

Prima service.

Goed product, fijn bedrijf.

Rubber tochtstrip op maat te bestellen. Product bevalt heel goed, ondertussen al meerdere keren besteld. Klantenservice ook vriendelijk bij onduidelijk over de zending.

Prijswaardig en snel geleverd

Snelke leveringen en goed kontakt

ik had snel siliconenslang nodig. Werd per ommegaande uitgeleverd. Top!

correcte afhandeling

correcte afhandeling

Goed duidelijk en snel verzonden

Website geeft duidelijk de producten en hun eigenschappen weer. Wordt snel en goed verzonden

zeer betrouwbaar

Er ging iets mis met mijn bestellingen en ze kwamen meteen met een oplossing tot zaak

Vriendelijk, professioneel en snelle levering .

Conform beschrijving met uitstekende lijmlaag

Product voldeed geheel aan mijn verwachting. Lijmlaag is top ook op koude ondergrond.

Afdichtings rubber

Precies de goede maat gevonden bij Greendale.

Wat ik heb besteld is netjes geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen

goede service goed product en snel geleverd

zeer tevreden

Snel verzonden en geleverd

Zoals beloofd en verwacht

Leveringstermijn, kwaliteit en info piekfijn in orde

Cruijckelcreke 16

4491 PS Wissenkerke