Toplevering en goede service

Steelpan besteld en er bleek een kleine beschadiging aanwezig. Na overleg met Braadbaas Jeroen werd er een goede korting gegeven dus perfect opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Mooi product met prima prijs/kwaliteit

Horl2 incl uitbeenmes gekocht bij Braadbaad. Mooie producten met prima prijs/kwaliteit verhouding. Op naar de volgende aankoop.

Veel aanbod voor de kookgek

Veel gehoord en gelezen over de Skotsberg pannen dus die wil ik ook gebruiken, na zoeken uitgekomen bij Braadbaas. Zondag besteld, en zaterdag pas binnen dat is wel wat lang maar met de feestdagen erbij zal het wel niet aan Braadbaas liggen maar aan de logistieke vervoerder. Zeker een aanrader en ik ga hier zeker vaker kijken voor mijn kook spullen.

Goede service en goede prijs

Originele ludieke communicatie

Zeer tevreden!

Deze hakbijl van Forged maakt onze collectie helemaal af! Super snelle levering. Zeker aan te raden en als ik nog iets nodig heb ga ik hier zeker weer bestellen!

Kwaliteit

We zijn super tevreden met onze bestelde 2 delige koekenpanset Alu Pro 5 Ceraforce. De kwaliteit is heel goed en de produkten die we bakken komen prima uit de pan

Goede, snelle afhandeling met een vriendelijk briefje erbij!

Het pakketje was niet té groot, goed ingepakt en snel bij mij thuis. Perfect geregeld.

Snel, netjes en duidelijk

Ik wist wat ik wilde en Braadbaas heeft me daar prima mee geholpen. Duidelijk omschrijving op de site. Netjes op de hoogte gehouden van de bestel status en levering. Bij ontvangst een persoonlijke noot op een kaartje. Hier voel je echt klant!! Erg gewaardeerd zo’n persoonlijke aanpak!

Mijn messen zijn nog nooit zo scherp geweest

Heb lang getwijfeld, want HORL messenslijper is alles behalve goedkoop. Ben blij dat ik het wel gedaan heb, hoewel ik 'm nog maar kort in huis heb. De HORL messenslijper werk prima en is heel gemakkelijk in het gebruik. Het slijpen is nu een peuleschil. Het snijden van groenten en vlees is een stuk gemakkelijker geworden. Een aanrader

Keurige levering

Vanaf de bestellingen tot aan de levering was alles duidelijk. Middels mail goed op de hoogte van de levering en alles klopte. Ik ben heel tevreden.

Super leuk om een persoonlijke noot van degene die de Horl2 heeft ingepakt te ontvangen in de verzenddoos. Mijn man was superblij met zijn kado en stond ook direct de messen te slijpen en werd steeds enthousiaster over de Horl2. Kortom, geweldige service en kwaliteit producten. Daar houden wij van.

Top bedrijf met snelle levering

Ik had twee pannenkoekpannen besteld waarvan er één met transport was beschadigd. Het werd direct opgelost en kreeg tot grote verbazing twee nieuwe pannen. Ongekende verrassing. De pannen zijn super! Ik had ze gezien tijdens een run bij een professional en die was ook al erg tevreden.

Goede prijzen en super service

Ik heb twee plaatstalen pannen gekocht en met de kortingsbon die erbij zat meteen nog een koekenpan van Demeyere besteld. Bij de laatste kreeg ik er gratis een vleestang bij. De black Friday korting werd achteraf netjes verrekend. Mijn nieuwe favoriete kook webshop!

Alles volgens afspraak geleverd

Goede service, alles volgens afspraak geleverd

Uitstekende snelle service

Uitstekende snelle service met een leuke persoonlijke boodschap Zeker aan te raden

Uistekende en persoonlijke levering

Prima webshop, met snelle levering de volgende dag. Uitstekend was het persoonlijke briefje dat in de doos zat met een kortingsbon voor de volgende bestelling. Volgende keer weer!

Voor het eerst, niet voor het laatst!

Ben voor het eerst met Braadbaas in contact gekomen. Heb een bestelling gedaan, heb daarbij een fout gemaakt, werd per omgaande gebeld en zo is alles -dankzij het alert reageren van Braadbaas- toch snel in orde gekomen. Ik ben er dankbaar voor.

Had nog paar vragen voor en na mijn aankoop van een Demeyere wokpan. Deze werden steeds meteen beantwoord. Echt super! Mocht ik weer iets in de keuken nodig hebben dan ga ik zeker bij Braadbaas terugkomen!

Snelle levering goede producten

Mijn brood vorm was heel goed verpakt en heel snel geleverd top!

snelle levering,goed product

top bedrijf

Product besteld en werd naar waarheid van de website verzonden. Goed stevig en zorgvuldig ingepakt.

Happy with my purchase

The delivery was quick and I bought my Le Creuset at an affordable price.

Snelle levering van mooie messen

Makkelijk bestellen van mooie messen. snel ontvangen. Een aanrader!

Fantastisch !

Persoonlijk en hulpvaardig!

Nette snelle levering

Telefonische hulp was prima de levering was vlot en netjes

Over Braadbaas

Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.