Mooie en stevig blok, echt waar voor je geld.

Geweldig blok werkt lekker en staat mooi in de keuken

• Wat kan beter? N.v.t.

Goede keuze, goede prijzen, prima service.

• Wat kan beter? N.v.t.

Snelle levering en goed verpakt

Onszelf prachtige Demeyere koekenpannen kado gedaan. Makkelijk te bestellen via de site, snelle levering en keurig verpakt. Missen nog 1 maatje, ga ik weer bij Braadbaas bestellen!

• Wat kan beter? Geen verbeteringen

Topkado door snelle service

Snelle levering Super kado Goede kwaliteit Erg tevreden!

ok

fijn

• Wat kan beter? wat rommelige verkoopsite

Helemaal super!

Kreeg 1 minuut na mijn bestelling dat het klaar stond, daarna goed geholpen!

supersnelle levering

Alles helemaal top ontvangen met nog een aardig persoonlijk briefje erbij. Top dus!

• Wat kan beter? N.v.t.

Pannen voor echte kook liefhebbers !

Degelijke en mooie vorm van pannen waar we erg tevreden over zijn...Goede verhouding en kwaliteit prijs !

Efficacement acheminé

Le produit me plaît

"De juiste koekenpan"

Mijn aankoop bij Braadbaas: Alu Pro 5 Ceraforce is mijn kleine patser in mijn keuken waar ik het ene gerecht naar het ander op de juiste manier op mijn bord gewiebeld krijg........ en dit zonder overdreven gebruik van boter of olijfolie. Tja, een goed pan koekt niet aan, ook niet bij visgerechten en dat is nu de achtergrond van mijn keuze !!!

• Wat kan beter? N.v.t.

Goede service en prijs. Lekker snel geleverd.

Top product zeer snel geleverd

Na 16:00 besteld en toch nog ingepakt en de volgende dag geleverd. Zeer goede kwaliteit pan!

Duidelijk website

Voldoende informatie en overzichtelijk om mijn besluit te maken tot koop van mijn nieuwe Demeyere koekenpan, wordt heel snel heet op inductie, hoeft niet lang te wachten, beetje olie en Eitje glijdt mooi over de pan. Lekker zo een pan zonder antibaklaag

Echte winkel ervaring!

Na het Internet te hebben afgestruind voor een leuke aanbieding van mijn product, kwam ik op de website van Braadbaas. Leuke aanbiedingen, maar dat kan iedereen. Ook snel geleverd, de volgende dag. Maar dat kan vele partijen inmiddels ook. Mijn grootste verbazing was een handgeschreven kaart van Jeroen, persoonlijk geadresseerd, die mij veel succes wenst met mijn aankoop. Top!

• Wat kan beter? Niets

Een klein foutje bij de bestelling, werd zsm hersteld. Zo hoort het . Dus top

• Wat kan beter? Niks

Top kwaliteit en top service.

Zeer tevreden, snijplank en bijbehorende onderhoudsolie besteld. Ondanks dat alles goed was ingepakt bleek de fles olie lek. Zeer correcte en vriendelijke reactie gekregen, en dezelfde dag werd er nog een nw flesje olie na gestuurd. Echt top service, zo maak je het niet vaak meer mee. Ga zo door!

• Wat kan beter? N.v.t.

Prima braadpan voor reeele prijs

N prachtige snijplank voor n mooi stuk vlees van de BBQ . Hij moet nog in gebruik genomen worden maar nu al super , zo mooi afgewerkt en glad . N toppertje onder de snij planken

Super in hulp

Ik ben enorm blij mdt de klantenservice en hoe snel dat allesbopgelost wordt!!!

Een aanrader.

Prachtig product en snelle levering.

simpel, prijsbewust

webshop werkte simpel en effectief prijs is concurrerend direct leverbaar bezorging effectief en volgens afspraak

Goede website

Goede omschrijving van het product Makkelijk te bestellen

Super koekenpan

Bij Braadbaas gaat het bestellen erg gemakkelijk. De levering is snel en prima verlopen. En dan ook weer een heel fijne pan ontvangen.

Snelle levering!

Prachtige fluitketel.Super snel geleverd. Met vriendelijk kaartje erbij.

super

top product, zeer mooie en goeie pan. zeer tevreden en ook de service van braadbaas

Over Braadbaas

Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.