Grandioos

Ik heb voor mijn 50e verjaardag van mijn kinderen en kleinkinderen geld gekregen om te besteden bij Braadbaas. Ik heb gekozen voor een aanzetstaal en draadloze thermometer. De artikelen waren snel binnen en ik ben heel blij met alles. Thermometer werkt heel goed ook wanneer je wat verder af van de smoker bent is er nog steeds verbinding. Het aanzetstaal werkt uitmuntend. Ik heb een hele goede ervaring met Braadbaas en zal hier in de toekomst vaker bestellen.

• Wat kan beter? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle levering

Pannenset van Zwilling gekocht. Netjes verpakt en snel geleverd!

Snelle levering, goede produkten

Meerdere keren al iets besteld bij braadbaas. Produkten worden snel verzonden en als er iets niet klopt is het allemaal snel geregeld bv ruilen en retourneren. Braadbaas verkoopt goede kwaliteitsprodukten

Mooi product, juiste informatie

Duidelijke omschrijving en goede services. Persoonlijk tegen een eerlijke prijs. Netjes gedaan

• Wat kan beter? Gewoon doorgaan zo

Snelle en vlotte service

Vlotte en snelle levering. Voldoet aan mijn verwachtingen.

• Wat kan beter? N.v.t.

De pan is mooi en bakt geweldig! Eenmaal warm kun je op een lage pit verder, de warmte blijft lang goed door de 7 lagen! Ik heb nu 2 pannen, maar ga zeker uitbreiden!

Uitstekende en snelle service

Uitstekende service. Snel, ik werd zelfs gebeld om te checken of mijn bestelling klopte.

Toppie

Tot dusver tevreden met mijn pannen en laatste aanwinst, anti aanbak koekenpan Alu Pro 5

Persoonlijke touch

Handgeschreven briefje erbij. Mooie verpakking, gratis leren hoes en onwijs snel geleverd. Geweldig!

Super goede klantenservice en waanzinnige producten

Bij een bedrijf wat nog erg goed telefonisch en per e-mail bereikbaar is, koop ik graag. Erg goed geholpen en hele mooie producten.

Verfrissend!

Nette prijzen, snelle aflevering. Maar bovenal, ze regeageren ook persoonlijk op een vraag over de doorlooptijd. En hun communicatie is vlot, grappig en ludiek. Zo verfrissend!

Prima service. Goede levering.

• Wat kan beter? Niets

Prima product, bij mee

Goede levering van een toppeiduct

De levering van de braadpan was snel binnen. Een hele snelle en nette verzending. En met een gepersonaliseerd kaartje er bij. Leuk!

• Wat kan beter? N.v.t.

Levering snel en accuraat. bedankt.

Goede snelle service

Snel, netjes en prima service.

Goede service!

Bestelling snel en netjes ontvangen!

• Wat kan beter? N.v.t.

Mooi aanbod producten, goede prijsstelling en snelle levering, helemaal top!

• Wat kan beter? Geen idee

snel en goed

pakket was snel geleverd, maar de personal touch en extra info was heel fijn. aanrader.

Mooi artikel

• Wat kan beter? ?

Zeer snelle keveri

Afspraak=afspraak

Ik ben heel goed geholpen en heb uitstekend advies gekregen

Van begin tot eind goed geregeld

Duidelijke website die bestellen eenvoudig maakt. De geplaatste bestelling werd mooi op tijd geleverd. Materialen zij zorgvuldig verpakt. Pannen van hoge kwaliteit. Een aangename ervaring. Ik kan een aankoop bij Braadbaas zeker aanbevelen!

• Wat kan beter? N.v.t.

Mijn product is goed van kwaliteit, werd goed verpakt geleverd binnen de afgesproken tijd, perfect!

Mijn product is goed van kwaliteit, werd goed verpakt en is binnen de afgesproken tijd geleverd, perfect!

Zuidvliet 8

3141 AL Maassluis

06 83659209

Over Braadbaas

Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.