Gewoon goed

De pan is goed verpakt, incl. een mooi en informatief magazine en een persoonlijk bedankje. Door de informatie die e rbij zit weet je als nieuwkomer precies hoe je de pan goed kan gebruiken! Dank daarvoor.

• Wat kan beter? N.v.t.

Snel, mooi product! Leuke manier van communicatie!

Leuke communicatie! Bedankt voor de snelle levering!

Snelle levering aardig aan de telefoon

• Wat kan beter? N.v.t.

Gemakkelijk en snel geleverd.

Het bestellen van een artikel is overzichtelijk en de levering verloopt snel en wordt goed begeleid.

• Wat kan beter? Nvt

Mooie pan, eindelijk een enorm goed product, degelijk en zonder PFAS

De pan is zwaar, maar houdt de warmte goed vast en kookt/bakt super. Netjes en snel geleverd en keurige communicatie. Het is wel een investering, maar het is prettig eten bereiden.

• Wat kan beter? N.v.t.

Snel verstuurd, mooi product!

Prachtige grote pan.

Geweldige service, snel geregeld en geleverd.

• Wat kan beter? N.v.t.

Mijn product kwam snel thuis en ik werd netjes op de hoogte gehouden over de vorderingen vanaf het moment na betaling.

• Wat kan beter? N.v.t.

Zeer tevreden over mijn aankoop en het bedrijf

Ik heb de paella pan gekocht, hij helemaal top en als omschreven. Goed ingepakt geleverd en super snel. Duidelijke instructies. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zeker tevreden over Braadbaas, als ik nog eens een goede pan nodig heb kom ik hier zeker terug.

• Wat kan beter? N.v.t.

Nu al 2 keer hier besteld en dit ga ik in de toekomst zeker vaker doen! Een leuk persoonlijk bericht is wat de service ook helemaal af maakt. Top kwaliteit producten en top service!

Snelle levering en prachtige pan!

Wijze van communiceren is prettig en onderscheidend van andere aanbieders. Supere kwaliteit van pannen, zien er ook nog eens mooi uit, kunnen zo op tafel. Snelle bezorging!

super

Snelle levering, goed verpakt en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. En een vriendelijk attentie op een kaartje. Ik zou zeker weer bestellen. Top!

Klant is koning

Iedere keer als we iets nodig hebben in de keuken bestellen we het bij Braadbaas. Ze verkopen mooie artikelen. Communicatie en service zijn heel erg goed. Zeer klantvriendelijk. Daarnaast straalt het enthousiasme er vanaf. Dat is voor ons doorslaggevend.

• Wat kan beter? N.v.t.

Snelle levering alleen bij verkeerde deur neergezet. Voor het zelfde geld ben je het kwijt, dit ligt niet aan de firma. Ik zou een makkelijkere link maken om het bij een winkel op te halen. Er wordt tegenwoordig niet meer aangebeld maar gewoon neergezet.

Prima pannen,en snelle service. Top

• Wat kan beter? N.v.t.

Leuk dat er een soort persoonlijk briefje bij zat.

• Wat kan beter? N.v.t.

Super service,prachtige pan en bij levering nog een kaartje met een personelijk bedankje erg leuk.

Super service prachtige pan en bij levering nog een klein personelijk bedankje erg leuk.

• Wat kan beter? N.v.t.

Top producten met snelle levering

Drie pannen besteld van Demeyere en een mooi Japans mes. Een van de pannen had een levertija van 4 werkdagen, maar na 2 dagen kwam de bezorger het pakket al brengen. Eenmaal uitgepakt waren de pannen netjes verpakt en zag het eruit als op de website weergegeven. Enige minpuntje is dat onder de wok een sticker geplakt zat, welke na het verwijderen en schoonmaken helaas nog steeds te zien is(afdruk waar de sticker heeft gezeten). Maar daar kan Braadbaas niets aan doen vermoed ik. Over het algemeen erg blij en zou het zeker mensen aanraden hier je kook producten te kopen.

• Wat kan beter? Geen stickers op rvs producten.

Zeer goede en vlotte service

Breed assortiment met mooie producten en goed verzorgde webpagina. Service is goed, met duidelijke opvolging van bestelling. Aflevering zelfs met een persoonlijke touch, onverwacht maar leuk!

• Wat kan beter? Niks tegen gekomen

Perfecte pan en snelle levering

Levering en communicatie was uitstekend. Pan bevalt erg goed snel warm/heet me een goede warmte verdeling. Fijne pan om in te bakken zonder aanbakken en dat zonder anti-aanbaklaag, jaren eerder moeten doen. Raad iedereen deze pan aan, wel prijzig maar dan krijg je ook kwaliteit

• Wat kan beter? N.v.t.

Snelle service en mooie producten

Goede kwaliteit spullen, komt netjes verpakt binnen en ook fijn dat er een persoonlijke touch aan wordt gegeven!

Keurig!

Gewoon goed!

Dikke 10

Zeer goede kwaliteit en super snel contact bij vragen

Echte Bazen

Bestelling gedaan, maar duurde lang voordat ik iets hoorde, even een belletje waarom, duidelijk is me uitgelegd dat er op 1 product een langere levertijd op zat, ik had dit niet gezien. Er werd meteen aangeboden om de nadere producten wel meteen te versturen. Vond ik niet nodig, in een keer is efficiënter. Met 2 dagen was alles binnen.

• Wat kan beter? N.v.t.

Snel, in orde, en persoonlijk!

Zeer tevreden over Braadbaas. Zeer snelle levering, goed en stevig ingepakt, en er zat een persoonlijk kaartje bij. Niets op aan te merken, ik bestel hier de volgende keer weer!

Zuidvliet 8 3141 AL Maassluis

06 83659209

Over Braadbaas

Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.