Prima partij

Alles goed geregeld

Zeer attent, snelle levering.

Zocht een leuk cadeau en kwam dit oestermes tegen. Ik kreeg een leuk mailtje terug hoe jullie het gerecht aan het bereiden waren. Met 2 dagen had ik het al in huis. En ook daar weer een leuk bedankje erbij. Super attent.

Produkt zoals verwacht

Het hele proces verliep zoals het zou moeten. Goede site, makkelijk te bestellen en de volgende dag bezorging. Geweldig produkt, zoals omschreven.

• Wat kan beter? N.v.t.

Uitstekende pannen voor concurrerende prijs, snel bezorgd

Heel blij met mijn nieuwe Demeyere pannen!

Super voor elkaar

Top bedrijf

• Wat kan beter? Het is prima

Veel keuze en snelle verzending

Leuke webshop, veel keuze en snelle verzending

• Wat kan beter? Niks

Snelle service, goede kwaliteit en vriendelijke service

Wij zochten een snijplank voor bij onze buitenkeuken. Prijs kwaliteitsverhouding was hier het beste, daarom hiervoor gekozen. We hebben er geen spijt van!

• Wat kan beter? Nog geen verbeterpunten kunnen ontdekken

gewldige uitvoering bestelde

Was verrast hoe de zet oester mes en houder zijn verpakt en uitgevoerd

Toppie

Producten zijn prachtig en heb weer een aanvulling gekocht dit keer de koekenpan van Demeyere die niet meer te heet wordt. Dat is nooit verkeerd dacht ik zo

• Wat kan beter? N.v.t.

Goede communicatie en snelle service.

Gewoon goed.

Goede en snelle levering

Makkelijk te bestellen en een goede en snelle levering

Great!

The knife I ordered is of great quality - a perfect gift for my friend. The order also arrived very quickly.

• Wat kan beter? N.v.t.

Mooi product en snel verzonden!

Op het laatste moment een koksmes kopen voor iemand die de koksopleiding gaat volgen, is niet slim... met dank aan Braadbaas is het cadeau op tijd ontvangen.

Super bazen!

Ik heb al meerdere pannen aangeschaft bij deze bazen en mijn volgende pannenset ga ik binnenkort ook hier bestellen. Ik ben een tevreden klant. Goede service, vriendelijk, betrouwbaar en producten goed geprijsd! Alles is netjes en zorgvuldig verpakt, dus wat wil je nog meer? Ik ben blij met deze bazen!

• Wat kan beter? N.v.t.

Perfecte tijdige levering van een hoogwaardig product

Na het vinden van Braadbaas online was de bestelling eenvoudig te regelen. De website is erg duidelijk. Dr bevestigingen en informatie over de afleveringen was goed. De levering was snel en de pan was erg netjes en stevig verpakt. Bij openen van de transport doos schrok ik even van de kleur op de doos van de pan. Oranje? Ik had blauw besteld. Maar al snel zag ik de sticker op de zijkant. Het cadeau was voor een collega en hij is er erg blij mee.

• Wat kan beter? Niets, een 10

Goede en snelle service. Mooie koekenpannen

• Wat kan beter? Prima service, top.

top geregeld

super geregeld en in de winkel uitermate klant vriendelijk

Zalig!

Ik ben blij met alles. De bezorging was top, leuke communicatie en mijn pannen top verpakt. Ik heb pannen (cast iron) gekocht van Skottsberg en echt het eten in die pannen is 10x zo lekker dan anders. Je moet wel even wat extra voor ze zorgen in het begin maar ik ga nooit meer terug naar andere pannen. Plus ze zijn gezond en megasterk. :) Thanx!

• Wat kan beter? N.v.t.

Prima, goed en snel geleverd

Prijs was één van de goedkoopste, dag na bestelling goed verpakt en snel geleverd.

• Wat kan beter? N.v.t.

Heb een heel goede ervaring bij de bestelling en het produkt is ook netjes verpakt afgeleverd en binnen de tijdsgrenzen. Een aanrader!

• Wat kan beter? Geen idee

Snel, niet duur en gemakkelijk

Mooie pannen van DUCQ besteld. Door Braadbaas super snel geleverd en gemakkelijk betaald. Helemaal tevreden

Goed !

Er was wat oponthoud , dat is perfect opgelost

• Wat kan beter? N.v.t.

Zeer mooie verpakking zeer scherp mes zeer proper en ik heb er zeer content van

Pracht mes vlijmscherm je snijd je van er naar te kijken heel mooie verpakking doos en een genot om mee te werken

• Wat kan beter? Niets om op aan te merken

Snel in huis en goed verpakt!

Alles netjes ingepakt en goede verpakking, uitermate snel in huis bedankt.

Goed advies over pannen correct en snel bezorgd

Ik kreeg per telefoon goed advies over twee Demeyere gelijkwaardige koekenpannen.

Over Braadbaas

Wij zijn er voor bazen die met het mes tussen de tanden koken, bakken en braden, maar zichzelf ook met een korreltje zout nemen.