Blij met m’n aankoop en de snelle service

Altijd blij met m’n aankoop

Puinhoop met juiste artikelen leveren

10 dezelfde bamboo boxershorts XL besteld en ik krijg 5 x maxx owen goede pasvorm. 4 x boru bamboo is een veeel grotere pasvorm! 1 x een dames slip? Hopelijk gaan ze dit netjes oplossen

Beste Marco, Wat vreemd, de conclusie is dat iemand op de maandag nog niet helemaal wakker was. We gaan dit natuurlijk meteen oplossen. We sturen morgen de juiste bestelling toe! Ik zal je ook een retourlabel sturen zodat u dit gratis kunt retourneren. Sorry voor het ongemak, en hopelijk vind je dit een passende oplossing. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Boru bamboo

slecht

5 boxershorts kleur grijs besteld. Er worden 3 verschillende kleuren geleverd waarvan ook nog een ander model. 5 paar sokken kleur grijs besteld. Er worden 3 verschillende kleuren geleverd

Beste Jack, Wat vervelend dat u dit zo ervaart! Ik heb even de bestelling nagekeken en zie dat u voordeelpakketten in de kleur assortiment besteld. Dan krijgt u precies wat er op de foto staat assortiment kleuren. Heel vervelend en ik hoor graag wat er voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Boru bamboo

sokken met badstof zool

Overal gezocht naar sokken bamboo met badstof zool. En eindelijk wat lage sok gevonden.

lekker spul,

jammer dat niet alles op voorraad was

Goed website

Goede informatie en correcte communicatie als het (door fouten bij Post.nl !!) wat langer duurt ,

komt leveringsbelofte niet na

We gaan zaterdag op vakantie dus op dinsdag voor 11.00 bestelling geplaatst, beloofd wordt dat dan de volgende dag wordt geleverd; PostNl bevestigt ontvangst van het pakket op dinsdagmiddag, maar inmiddels is het zaterdag en is de leveringsdatum nog onbekend; volgende week gaat het pakketje dus naar een PostNl-punt en daar blijft het 14 dagen, waarna het wordt geretourneerd naar de afzender; als bedrijf ben je net zo goed als de zwakste schakel en helaas kiest Boru Bamboo voor PostNl; als particulier klagen bij PostNl is vergeefse moeite, wellicht helpt dit; mijn advies, als je spullen op tijd wilt hebben, kies dan nooit voor een leverancier die via PostNl verstuurt.

Heldere, duidelijke informatie op de website van Boru Bamboo

Ik zocht om bamboe ondergoed en via Google vond ik Boru Bamboo. Het viel mij op dat de site staat voor heldere informatie. Daarnaast werd ik blij van de prijs.

Mooi ondergoed

Mooi ondergoed.

Fijn ondergoed

Snelle levering, goede kwaliteit

Blij met m’n comfortabele bamboo sokken

Heerlijk comfortabel!

Heel tevreden.

Snel geleverd. En ook goed verpakt. De boxershorts en t-shirts voelen fijn en zacht aan.

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm.

Goede producten

En goede service

Prima,snelle levering

Prima en snelle levering van fijne bamboe sokken.

snel geleverd en zitten goed

en ze zijn ook nog es mooi en koel

Top product !

Goede kwaliteit sokken en goede levering

Sokken blijven lang goed in de wasmachine en droger. Voelen zacht bij dragen. Heb ook al een eerdere bestelling van enkele maanden terug. De levering is snel en netjes ingepakt.

Betrouwbaar en snelle levering

Idem

Maar wel idioot dat ik € 6,95 aan verzendkosten moet betalen voor een paar sokken dus ook door de brievenbus kunnen. Dit kan beter!

Snel in de chat geholpen.

Snel en prettig

Snelle levering en netjes verpakt

Aanbevelingen en betrouwbare leverancier

Niet zo geweldig

De iDeal betaling verliep in 3 pogingen. Eerst bleek het niet mogelijk te zijn om met hetzelfde device te betalen als waarmee ik besteld heb. Toen een 2e apparaat erbij gehaald en bleek de QR code verlopen. Uiteindelijk is het bij de 3e poging gelukt om te betalen.

Fijne shirts

De shirts zitten echt als een 2de huid. Nu extra besteld, gewoon om vooras te hebben

Snelle levering, echter melding op track en Trace klopte niet met de levering.

Heulbank 54 5684 KB Best

06 52645217

Over Boru Bamboo

Bamboo is HET nieuwe katoen. Bamboo kom je tegenwoordig op veel plekken tegen, maar wist jij dat er ook kleding en textiel van gemaakt kan worden? Bamboo is erg duurzaam en heeft erg veel voordelen ten opzichte van andere materialen. Ze noemen Bamboo ook wel HET katoen van de toekomst. We zullen je uitleggen waarom! Bamboo is een zeer sterke stof die heerlijk zacht aanvoelt. Het draagcomfort is daarom ook heel erg fijn. Doordat Bamboo perfect isoleert voelt de stof warm aan in de winter en geeft het koelte in de zomer. Door deze eigenschappen blijven Bamboo producten langer fris. Bamboo is hypoallergeen omdat er geen chemische stoffen worden gebruikt. Als je eenmaal Bamboo hebt gevoeld en aan hebt gehad dan wil je niet meer anders. Dus wacht niet te lang en bestel jouw Boru Bamboo.