Mooie Garderobestang

Na wat zoeken op internet kwam ik terecht bij meneer metaal. Mooie stang op maat die eenvoudig op te hangen is.

Mooie trapleuning, goede prijs

Onlangs een maatwerk trapleuning besteld, na drie weken al binnen. De kwaliteit is mooi, en het installeren eenvoudig. We zijn erg blij met het resultaat!

Trapleuningen van de hoogste klasse

Na zoeken op het internet bij dit bedrijf uitgekomen. Contact opgenomen om te kijken of de levering en de maten van de leuningen na de oplevering van ons nieuwe huis konden vallen. Communicatie verliep goed, afspraken zijn nagekomen en de kwaliteit van de leuningen zijn fantastisch. Enorm blij met het resultaat.

Super trapleuningen en goede service!

Ik heb onlangs 2 leuningen besteld bij MeneerMetaal en ben erg tevreden. De kwaliteit is van hoog niveau. Daarnaast verliep de communicatie met een van de medewerkers vlekkeloos en zijn de levertijden netjes nagekomen. ZEKER EEN AANRADER!

Mooie trapleuningen voor een mooie prijs

Mooie trapleuningen voor een mooie prijs We hebben zwarte stalen trapleuningen besteld met houders erbij. Er kwam een handleiding bij en het was erg makkelijk zelf te doen. Reageren snel, de trapleuningen staan mooi en we zijn er blij mee!

Totale ervaring is slecht

Helaas kan ik er niet meer van maken. De beloofde levertijd van 3/4 weken werd helaas nog eens verlengt met 4 weken. Moeilijk contact te krijgen, ook geen belletje vanuit bedrijf. Na mailen werd verteld dat het ook hier aan het coatingsbedrijf lag??? Sowieso al een vervelende smoes, ik koop bij dit bedrijf en kan niet mijn probleem worden. Uiteindelijk trapleuning ontvangen, maar de bijgeleverde dragers waren niet dekkend gespoten. Helaas kon mijn aannemer weer naar huis. De dragers zouden met spoed worden opgestuurd, en ook nu 3 weken verder telefonisch niet bereikbaar..., nu is er weer storing in de telefoonlijk (anno nu). Niet weer zelf even netjes bellen. Nu net mail ontvangen dat het wachten is op wederom de coater die er 3/4 weken over doet ;( Ik zou graag een manager/eigenaar willen spreken, maar verder niet te achterhalen wie deze cowboys zijn. Mooie site met nog mooiere praatjes: geen beloofde levertijd en geen communicatie. Zoals hieronder zo mooi op de site staat vermeld. Wat zijn jullie levertijden? Onze interieurproducten worden binnen 3 tot 4 weken bij u thuisbezorgd. Wij hechten veel waarde aan snelle bezorging en duidelijke communicatie. Indien uw bestelling niet binnen 3 tot 4 weken bezorgd kan worden, stellen wij u hier altijd van op de hoogte Producten wellicht mooi, maar verwacht geen service!

Mooie leuning, fout van de coater maar goed opgelost door MM

Optimistisch na deze reviews, bestelling geplaatst, betaald & mail gekregen. Echter duurde het een maand en hadden we nog niets. Dat vond ik wat gek. Lastig om in contact te komen, hoe het kwam geen idee. Meerdere keren gebeld + gemaild maar niet bereikbaar, en toen een negatieve review geplaatst. Toch nog een keer gebeld. En uiteindelijk een erg vriendelijke man aan de telefoon gekregen. Onze bestelling bleek vertraagd te zijn ivm schade bij de coater maar de coater had ze niet geïnformeerd. Kan gebeuren natuurlijk! De man was vriendelijk, vroeg om begrip (uiteraard logisch zoiets kan gebeuren) en zou met spoed de leuning nieuw opsturen. Ik had me voorgenomen de review dan ook te updaten. Daarna nog gecontacteerd door een ander contactpersoon nav de negatieve review. Er bleken mails te zijn gestuurd maar deze heb ik nooit ontvangen, ook dat kan gebeuren, en gelukkig was dat opgehelderd. Echter was er ongeloof over mijn telefoontjes, mails en onbegrip voor de review, “ik woonde in de buurt dus moest ik maar langskomen”. Ik kon het “netjes oplossen” door mijn review aan te passen en zou dan met spoed mijn leuning krijgen (wat ik al van plan was maar nu licht geforceerd) en zo niet moest ik maar achteraan aansluiten voor levering, waarna de Hoorn werd opgegooid. Klasse. Desalniettemin; ik wacht in smart op mijn mooie leuning net zoals de resultaten hieronder dan wordt het prachtig met een dikke 10 en voor de lieve man die ik in de ochtend aan de telefoon had: ook een dikke 10!

Mooie afwerking, super tevreden!

Ik heb een trapleuning besteld bij Meneer Metaal. Het is precies wat we ervan verwacht hadden: juiste maat, mooie poedercoat, stevige bevestigingsmaterialen. Super tevreden!!

Uitstekende service!

Mooie trapleuningen besteld. Het duurde even en er was wat mis gegaan met de levering maar uiteindelijk een hele goede service gehad en toen snel bezorgd! Ik ben tevreden! Ik zou er zo weer bestellen.

Top !

Bestellen gaat zeer makkelijk . Ik verwachtte mijn bestelling pas over 2-3 weken zoals de website heeft aangegeven maar kreeg het al veel eerder . Het wordt zorgvuldig verpakt en de trapleuning zien er zeer goed uit . Echt een aanrader

Perfecte aankoop

Uitgebreide rondleiding gehad in het bedrijf en goed advies gehad. Erg blij met de aankoop

Mooie trapleuning op maat

We hebben een trapleuning op maat met dichtgelaste uiteinde, deze is netjes verstuurd. Helaas hebben we vooraf geen bericht ontvangen over de leverdag. Communicatie kan dus beter maar product is zoals gehoopt/verwacht.

Snelle service en goede kwaliteit

Op maat gemaakte trapleuningen besteld. Leuningen zien er super luxe uit en waren gemakkelijk te monteren met de bij de bestelling aangeleverde instructies.

Erg blij met het product

Makkelijk te installeren en goede kwaliteit!

Hele mooie leuning, goede kwaliteit.

Eén van de twee door ons bestelde leuningen was in eerste instantie niet helemaal goed. Na een telefoontje kwam er zonder problemen de volgende dag al een exemplaar dat wel goed was. Topservice!

Voldoende

In november hebben wij trapleuningen besteld bij Meneer Metaal. Hoewel er op de website werd aangegeven dat de leuningen binnen 2-3 weken geleverd zouden worden, hadden wij na ruim 6 weken nog niks gehoord over de levering. Contact opgenomen en direct een reactie dat de levering voor een week later gepland stond. Helaas bleken de leuningen bij ontvangst beschadigd door het transport. Ook was het bevestigingsmateriaal niet meegeleverd. Opnieuw contact opgenomen en de leuningen werden zeer snel opgehaald voor retour om hersteld te worden. Ook bij de tweede levering was de verpakking beschadigd. De transportservice waar Meneer Metaal gebruik van maakt, is dus niet heel voorzichtig met de pakketten. Over de leuningen zelf zijn we erg tevreden, en ook het contact met de leverancier was goed en snel, maar gezien het gedoe m.b.t. levering en transport zouden we deze leverancier niet aanraden.

Mooie leuning, snel geleverd

Snelle levering en een mooie leuning. Zijn heel tevreden!

Kwaliteit

Besloten om het risico te nemen om online een trapleuning te bestellen zonder we deze ooit in het echt gezien hebben. De trapleuning is volledig naar eigen lengte te personaliseren. Er wordt een levertermijn vooropgesteld maar onze trapleuning was hier ruimschoots voor die datum. Enige tip hierbij; track&tracé zou handig zijn aangezien het toch een grote levering is. Mooi afgewerkte trapleuning die eenvoudig te installeren is. Duizend maal dank voor jullie geleverde werk, wij zijn super blij met onze nieuwe trapleuning.

Goede kwaliteit en nog betere prijzen

Na heel het internet afgestruind te hebben, ben ik bij Meneer Metaal terecht gekomen. Mooie trapleuningen voor een hele betaalbare prijs. Kwaliteit is ook goed en je krijgt alle spullen thuisgestuurd om het te monteren.

Zeer snelle ontvangst van mijn pakket Prima trapleuning Voldoet aan onze verwachting

Netjes stipt en volgens afspraak

Prima geholpen. Ook bij de vragen die ik had

Prachtige stalen trapleuning

De trapleuning was eenvoudig te bestellen en voldoet aan onze verwachtingen.

Mooi en robuust

Fijne leuning! Mooi en robuust. Bevestigingsmateriaal is ook van kwaliteit.

Goede service en duidelijk vakwerk!

Slechte communicatie en valse beloftes

Bedrijf beloofd cashback na plaatsen van review maar dat is lokkertje. Ze reageren niet op de mails. Zou dit bedrijf niet aanraden.

Van dijklaan 13 A

5581 WG Waalre

06 25 12 55 52

Over meneermetaal.nl

De stalen interieurproducten van Meneer Metaal zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben een strakke afwerking. Producten van staal hebben daarnaast een lange levensduur. Een duurzame keus! Met interieurproducten van staal geeft u uw interieur een frisse en tijdloze uitstraling. Momenteel zijn wij druk bezig met het uitbreiden van ons assortiment. Naast stalen trapleuningen kunt u binnenkort ook bij ons terecht voor stalen spiegels, stalen deuren en stalen kasten.