Betrokken en meedenkend!

Ik heb een hele fijne ervaring bij Lisanne. Ze denkt mee met het ontwerp, kijkt nog even of alles rechtstaat. We hebben een paar foto's ontvangen van het drukproces, erg leuk om dat te zien. Daarnaast was van alles mogelijk voor het ophalen, fijn dat er werd meegedacht. Maar het belangrijkste was dat ons geboortekaartje prachtig was! Erg veel complimenten gekregen over het materiaal (velvet) en elk kaartje was precies hetzelfde. Erg trots op het resultaat. Bedankt!

Hip kleurrijk en uniek

Lisanne ontwierp na een klassieke luxe geboorte kaart voor onze dochter, onlangs ook een prachtige kleurrijke geboortekaart voor onze zoon! Strak, hip, flitsend en erg uniek! Ze is erg enthousiast over haar werk en dat maakt haar en de producten zo leuk!

Prachtige kaarten, met persoonlijke service!

Wij hebben onze Save the Date kaarten laten maken door Festikaart, het proces van ontwerpen tot bestellen was super overzichtelijk en eenvoudig. Ook werden vragen die ik had snel en vakkundig beantwoord. Ik zou hier zeker nog eens bestellen en raad Festikaart dan ook een ieder aan die opzoek is naar unieke persoonlijke kaarten!

Geweldige service en meedenkend

Wat een geweldig mooie kaarten! Echt suuuper tevreden. Lisanne denkt erg goed mee, laat goed weten wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn qua drukken, papier, enz. Verder erg servicegericht met een proefdruk en papierhandelaar. En ze geeft goed advies over wat je wel en niet zou moeten doen. Een dikke 10.

Prachtig kaartje

Lisanne is enorm vriendelijk, behulpzaam, flexibel, denkt mee en ze heeft voor onze dochter een prachtig geboortekaartje gemaakt.

Prachtig kaartje!

Een fijne online omgeving om het kaartje te ontwerpen. Unieke designs om uit te kiezen.

Mooie kaartjes met liefde gemaakt

Mooie kaartjes op mooi papier. Ik vind het leuk dat ze met de hand gedrukt worden. Dit maakt ieder kaartje toch weer uniek. Het maken is niet moeilijk en je kunt je ontwerpen gemakkelijk bewaren en aanpassen. Ideaal dat je eerst een proefdruk kunt bestellen. De uitleg bij de proefdruk is ook fijn. De kosten voor foliedruk vind ik wel erg duur, maar het ziet er wel mooi uit. De levertijd zou wat korter kunnen misschien, maar aangezien de kaartjes met de hand gedrukt worden, is het ook wel begrijpelijk dat het wat langer kan duren, voordat je de kaartjes in huis hebt.

Top werk, zeer tevreden

Wij waren zeer blij ook de proefdruk was zeer handig.

Stijlvolle geboortekaartjes en persoonlijke service

Met de ruime keuze aan templates was het, na het kiezen van het meest passende kaartje, heel eenvoudig deze te personaliseren en te bestellen. Ik had, zo kort na de bevalling, per ongeluk een foutje gemaakt bij het invullen van de geboortetijd van onze dochter; toen ik dit via Whatsapp doorgaf werd dit supersnel opgepakt en kon ik dit foutje eenvoudig herstellen. De kaartjes waren snel klaar en werden mooi en netjes ingepakt afgeleverd (opgehaald in Assen!).

Uitstekend!

Kaartje ziet er prachtig uit en is helemaal geworden wat wij in gedachte hadden. Makkelijke en vlotte communicatie ook, zowel via de website als via whatsapp.

Persoonlijk en goede kwaliteit

Blijkbaar had ik de opmaak van de kaart zelf niet goed ingesteld, dat was de eigenaresse ( Lisanne ) opgevallen en belde me direct om te checken of ik het wel op deze manier bedoelde. Ik bleek inderdaad een fout te hebben gemaakt, Lisanne heeft super goed meegedacht om het kaartje nóg mooier te maken dan ik zelf had gedacht. Kwaliteit is ook boven verwachting, heel tevreden!

Mooie en orginele geboortekaartjes

Fijne communicatie en adviezen over het ontwerp van de geboortekaartjes. Eindresultaat is precies zoals wij het in ons hoofd hadden en zijn er enorm blij mee. Alles netjes verpakt en verzonden.

Perfecte kaartjes, hulp gehad waar nodig en levering zoals afgesproken. Aanrader!

Klantgericht, maatwerk

Heel fijn dat jullie hulp op maat bieden en mij verzekerde van goed resultaat. Heel fijn en kundig / professioneel!

Unique, origineel, persoonlijk

Dank voor het snelle schakelen! Veel complimenter mbt het kaartje gehad. Lisanne schakelt snel en het is fijn dat er korte lijntjes zijn.

Mooie kaarten en een makkelijke online tool. Bij vragen snel en correct persoonlijk contact waarbij echt meegedacht wordt.

Uitgebreide keuze waar ieder zijn ding van kan maken!

Zelf een kaartje kunnen samenstellen naar onze wensen was wat we zochten en ook gevonden hebben bij Festikaart! De service zelf was ook op en top!

Geweldig !

Super, goede service en een fantastisch mooie geboortekaart !!

Super fijne en snelle service!

Door de fijne en snelle hulp via de mail hebben wij een mooi geboorte kaartje kunnen ontwerpen. We zijn erg blij met het resultaat!

Fantastische kaartjes!

Geboortekaartjes voor onze dochter zijn prachtig geworden. Kaartjes in preegdruk. Vanuit Festikaart ook heel goed contact gehad en is er met ons meegedacht hoe we het mooiste kaartje konden maken. Heel erg tevreden.

Mooie unieke kaart in een korte tijd.

Heel blij met mijn eigen ontworpen kaart. Het ging snel en je kon veel zaken aanpassen en veranderen om het helemaal naar wens te maken. Het ontwerp systeem vond ik soms wel wat traag. Verder helemaal blij en erg tevreden met het eindresultaat.

Hele vlotte communicatie en prachtige geboortekaartjes

Lisanne heeft ons geholpen met zowel onze trouwuitnodigingen als de geboortekaartjes voor onze dochter. Bij elke vraag kregen we direct een vlot en duidelijk antwoord en heeft ze geholpen tot we de mooiste uitnodigingen en aankondigingen hadden!

Goede service, snelle levering, prachtige kaartjes!

Voor de tweede keer geboortekaartjes besteld bij Festikaart. Net als de eerste keer zeer tevreden over de service en het eindresultaat.

Snelle communicatie en levering. Kaartjes zagen er prachtig uit.

Goed meegedacht en snelle service!

Tevreden over de wijze van meedenken en de snelheid waarmee service is geboden. Antwoord snel en handelt adequaat!

Over Festikaart

Kleinschalige drukkerij met specialiteit in geboorte- en trouwdrukwerk voor: - letterpress - foliedruk - velvet & linnen kaarten - ontwerp service