Prima service en mooie kaartjes om eeuwig in te kaderen.

Er werd mee nagedacht over de papiersoort voor ons ontwerp. Persoonlijke en betrokken aanpak. Super! Heel tevreden.

Wat een geweldig geboortekaartje!

We zijn ontzettend blij met het geboortekaartje van onze dochter. Binnen 3 dagen hadden we de kaartjes binnen. Ik zou het iedereen aanraden!

Geweldige kwaliteit voor een kaartje dat uniek voelt, maar door de handige tool zo is samengesteld.

Voor onze eerste dochter een kaartje laten ontwerpen door Lisanne en voor onze tweede dochter zelf een kaartje ontworpen in de tool. Een paar vragen aan Lisanne kunnen stellen - waarop super snel reactie kwam - en daarmee heel goed geholpen om alles goed te zetten. Hele fijne tips over de beste papierkeuzes en ontzettend blij met het geweldige resultaat.

Geweldige kaartjes!

Online hebben wij eenvoudig een kaartje op maat gemaakt, nadat die besteld was kregen wij ze binnen en ze waren nog mooier dan verwacht. Goede kwaliteit en prima service via de online tool!

Fijn contact en mooie kaartjes!

Prettig contact met Lisanne. Ik kreeg iets niet goed voor elkaar in de editor en met het gemak via whatsapp de puntjes op de i kunnen zetten. Lisanne reageert erg snel op berichtjes. Vervolgens onze kaartjes kunnen bestellen en deze zijn netjes en als een cadeautje geleverd. Ze waren werkelijk prachtig en hebben alleen maar mooie reacties ontvangen. Ze zijn iets duurder dan gemiddeld maar dat zie je ook aan de prachtige dikke papieren en manier van foliedrukken. Iets wat ons juist aansprak. Wij zijn blij! En mocht er in de toekomst nog een gelegenheid zijn dan weten wij je te vinden.

Zeer slechte service & brutaal - klant is geen koning.

De feiten: - Proef kaart van 7 Euro is niet aangekomen doordat er een dubbel huisnummer op de kaart stond (niet zo opgegeven maar door vaag systeem wel zo op adressering gekomen) - Bij Festikaart gereclameerd, letterlijke mails: Mail 1: 'Ik heb deze nooit meer ontvangen? Hoe kan dit?' Reactie Festikaart: (Bestelling kan vertraagd zijn door de post etc). Mail 2: 'De kaart is nooit aangekomen. Graag restitutie van het bedrag. Ik zie het niet meer zitten om 150 kaarten af te nemen van een partij die zo met klanten om gaat' Reactie Festikaart: 'Allereerst moet ik toegeven dat de manier van je communiceren erg onaardig is' .. 'Mijn beleefde advies voor jou, om eerst even je adres te controleren of je toon aan te passen in plaats van direct in volle aanval te gaan en op deze wij een mailtje te sturen ..wanneer we een wat sympathieke mail hadden ontvangen zijn we in alle welwillendheid bereid om het opnieuw te sturen' ... 'Jouw proefdruk ligt nu terug bij ons op locatie en kan afgehaald worden' (2 uur rijden). Oordeel zelf, goede service?

Beste Laura en Manuel, Bedankt voor jullie review. Allereerst is het natuurlijk uiterst vervelend als een proefdruk niet bij jullie aankomt en jullie deze nare ervaring hieraan over houden. We hebben inderdaad één keer eerder contact gehad samen. De proefdruk was op dat moment 3 dagen onderweg, er kon inderdaad even vertraging in zitten. Ik vroeg je om nog eventjes geduld te hebben. Omdat jullie niet op het doorgegeven adres bleken te wonen is het poststuk bij ons ongeopend retour gekomen. Dit heb ik netjes middels een mail met bijgevoegde foto aan jullie kenbaar gemaakt, zodat jullie op de hoogte waren van waarom de proefdruk niet aankwam. Zowel in je account als in je orderbevestiging staat dit huisnummer en dit is door jullie zelf opgegeven, dit staat natuurlijk los van het systeem, welke enkel vraagt om straatnaam en huisnummer. Nog voordat er op een fatsoenlijke en vriendelijke wijze communicatie plaats vond, laat staan een oplossing geboden kon worden, ontvingen we inderdaad een felle mail en daarop volgend sturen jullie binnen enkele minuten een sommatiebrief met de volgende inhoud: ''Gezien de foutieve adressering aan uw tekortkomingen kan worden geweten, sommeer ik u, om op grond van art. 6:74 BW l, Cliënt binnen 4 werkdagen na dagtekening van dit bericht, een restitutie van EUR 7 te verstrekken.'' en ''Indien u niet aan deze sommatie voldoet, zal Cliënt zich op verdere rechtsmaatregelen beraden, hetgeen voor uw rekening zal komen.'' We zijn absoluut altijd bereid om te zoeken naar de beste oplossing, echter jullie begrijpen zelf natuurlijk ook dat deze reactie buiten proportioneel was en inderdaad niet sympathiek. En dat wanneer er op deze wijze door jullie wordt gecommuniceerd en gesommeerd, onze kans óm iets op te lossen volledig verdwenen is. Want laat ik zeker meegeven dat we het niet op prijs stellen om op deze wijze bedreigd en onder druk gezet te worden. Wij hebben zoals jullie weten jullie sommatiebrief voorgelegd aan onze eigen advocate, welke jullie van een reactie heeft voorzien. De uitkomst van haar oordeel is jullie niet naar wens, en vervolgens ontvangen we op alle platvormen een negatieve review. Ik blijf bij mijn beleefde (aldus jullie brutale) advies ''om eerst even je adres te controleren of je toon aan te passen in plaats van direct in volle aanval te gaan'' Ik kan niet anders dan deze reactie af te sluiten en jullie ontzettend veel geluk te wensen met jullie aankomende baby. En ik hoop écht van harte dat jullie toekomstig je partner zijn advocaten titel niet bij ieder willekeurig bedrijf misbruiken bij een casus wat op een hele nette, en in mijn inziens veel simpelere wijze opgelost had kunnen worden. - Kind people, make kind people. Hartelijke groet, Lisanne

Prachtig geboortekaartje. Helemaal verliefd op!

Vlotte communicatie, snelle levering. Maar vooral, het handgemaakt kaartje is prachtig en zo uniek!

Makkelijk te gebruiken en mooi resultaat.

Zeer tevreden over Festikaart. De voorbeeldkaarten kun je gemakkelijk aanpassen naar eigen smaak. Festikaart is ook duidelijk in wat je van ze kunt verwachten, bijvoorbeeld qua levertijd of iets dergelijks. Zo weet je van tevoren precies waar je aan toe bent.

Heel goed!

Snel besteld, makkelijk kunnen bewerken online & altijd bereikbaar (en snel antwoord!) via whatsapp.

Mooie kwaliteit kaartjes en prettige communicatie

Voor een tweede keer onze geboortekaartjes bij Festikaart besteld. Opnieuw heel tevreden over zowel de kwaliteit van de kaartjes als over de communicatie.

Snel, behulpzaam en prachtig resultaat

Goed bereikbaar, snelle reactie, goed advies, diverse mooie standaard opties en fijn dat je alles kunt aanpassen.

Goede service en super mooie kaartjes

Super blij met onze mooie velourse geboortekaartjes! Echt heel veel complimenten ontvangen. Super snel met beantwoorden van vragen, echt topservice... Levertijd kaartjes is ietsjes langer als standaard maar dat is ook wel te begrijpen als je ze ontvangt! (Wel netjes binnen de 5 tot 7 werkdagen hoor!!)

Très bon service et des modèles très originaux

Service réactif, rapide et très professionnel ! Je recommanderai sans hésiter !

Een ode aan de geboorte van onze zoon!

Een fantastisch mooi, uniek geboortekaartje. Zondag avond besteld, donderdag geleverd, netjes binnen de levertijden en keurig verpakt.

Zeer klantvriendelijk en erg mooie kaartjes

Er zat per abuis een verschil tussen onze proefdruk en uiteindelijke kaartjes. Dit is binnen een dag opgelost voor ons. Zeer goede service en de kaartjes zijn prachtig!

Hele mooie unieke kaartjes! En alles is mogelijk.

Geweldig snelle service, persoonlijke mailtjes en een prachtig eindresultaat!

Wauw!

Mijn man en ik hadden een idee wat we wilden voor het geboortekaartje van onze dochter. Met de gebruiksvriendelijke website, de proefkaartjes en het snelle contact zijn de kaartjes helemaal geworden zoals gehoopt. We zijn er zo blij mee! Super bedankt hiervoor!

Prachtige kaartjes!

Mooie duidelijke site, prachtige kaartjes als resultaat! Aanrader!!

Super drukwerk

Twee keer onze geboortekaartjes bij Festikaart besteld. Erg tevreden over de service en de prachtige klassieke tijdloze kaartjes.

Mooie kaartjes, goede en snelle service

Regelmatig even contact gehad met vragen of om iets aan te passen om het perfecte geboortekaartje te krijgen. Altijd een snelle reactie gehad! Superblij met de uiteindelijke kaartjes!

Alles naar wens!

Het was heel fijn om met Festikaart samen te werken. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de resultaten van de geboortekaartjes. Daarnaast waren ze mega flexibel en hebben ze mijn specifieke aanvragen kunnen beantwoorden. De communicatie verliep heel vlot en dit maakte het verschil. Aanrader dus!

Snel en goed contact

Er werd meteen gereageerd op vragen per mail en app. Fijn contact en goed geholpen. De ontwerp tool zou nog iets gebruiksvriendelijker kunnen. Maar erg blij met het resultaat en de kwaliteit van de kaartjes.

Super!!!

Mijn ervaring was super er is mee gedacht en geholpen via de mail maar ook telefonisch werd echt gehoord en begrepen precies zoals we het kaartje wilde hebben. Eerst een proef besteld en zodra die binnen was gelijk me bestelling geplaatst. Het is ook een kado om de kaartjes te mogen ontvangen zo leuk en mooi inpakt. Heb ook alleen maar leuke reacties gehad van de mensen die het kaartje hebben ontvangen. Heel origineel bedankt lieve Festikaart jullie zijn toppers!!!

Fantastisch!

Goede service, hele mooie kaartjes, precies zoals verwacht en makkelijke tool om de kaartjes mee te maken. Je ziet dat ze met aandacht en liefde gedrukt zijn.

Hindenlaan 28 9408 CW Assen

06 53488846

Over Festikaart

Kleinschalige drukkerij met specialiteit in geboorte- en trouwdrukwerk voor: - letterpress - foliedruk - velvet & linnen kaarten - ontwerp service