Super persoonlijk geholpen bij onze keuze!

Wat is er veel te kiezen, kleur, papier, formaat.. Met veel geduld en meedenken van Lizanne en wat proefdrukken uiteindelijk een heel mooie resultaat voor het geboortekaartje van onze dochter in de bus!

Nog mooier dan we vooraf hadden kunnen hopen!

Lisanne heeft voor de geboorte van ons dochtertje een maatwerk kaartje gemaakt. We wilden heel graag een kaartje met een knipoog naar het geboortekaartje van onze zoon. Lisanne was in alle stadia van het proces heel behulpzaam en heeft onze schets prachtig uitgewerkt. Ze vond het heel belangrijk dat we volledig tevreden zouden zijn en was super bereidwillig om nog wat laatste aanpassingen aan de proefdruk te doen. Ook heeft ze een bijpassende illustratie voor een gepersonaliseerde postzegel voor ons gemaakt. Het resultaat is echt geweldig! Mooie materialen, prachtig drukwerk en een super service. We kunnen Festikaart aan iedereen aanbevelen!

Helemaal leuk en wat een prachtige foliekleuren, helemaal verliefd!

Ik kwam bij Festikaart uit ivm de uitgebreide collectie foliekleuren. We hebben een ton-sur-ton kaartje met dus folie in petrol kleur en we zijn verliefd! Ook het contact verloopt goed en prettig! Een dikke aanrader!

Hindenlaan 28

9408 CW Assen

06 53488846

Over Festikaart

Kleinschalige drukkerij met specialiteit in geboorte- en trouwdrukwerk voor: - letterpress - foliedruk - velvet & linnen kaarten - ontwerp service