Alles prima geregeld

Goede manier om snel een offerte te genereren en vervolgens te bestellen

Wat een vakwerk leveren deze mensen!!!

Ik heb een geweldig laser snijwerk ontvangen, ik ben echt onder de indruk van wat ze gemaakt hebben. Bedankt!!!!

Echt maatwerk

Simpel DFX bestand aangeleverd, materiaalkeuze gemaakt en "klaar is kees" - perfect op mast gesneden.

Helemaal prima!

Ik had mijn eerste order bij ze geplaatst en tot mijn verbazing was deze een stuk eerder klaar dan verwacht. Ik kreeg een prima ontvangst bij het afhalen en werd zeer vriendelijk geholpen. Betreffende het gesneden werk kan ik zeggen dat dit prima is en tot volle tevredenheid.

fantastisch

Er wordt goed opgelet of je bestelling klopt qua maatvoering om teleurstellingen te voorkomen.

makkelijk, snel en goed geleverd.

Snel en makkelijk upload van bestanden, Duidelijk materiaal keuze en mogelijkheden Soms zelfs eerder klaar en bezorgd dan aangegeven! Ook bij fout in aangeleverd bestand wordt zonder problemen vervangen door juist bestand (in ieder geval voordat het in productie ging)

Goede service uitstekende kwaliteit

Ik had problemen met het uploaden van mijn bestand, wel het goede bestandsformaat maar evengoed problemen, binnen 10minuten antwoord van laseropmaat. Ook werd er heel snel geantwoord op vragen. En het product werd binnen de aangegeven tijd keurig verpakt thuis afgeleverd

Prima ervaring, met 1 kanttekening

Prima eindproduct, voldoende keuzes, erg gebruiksvriendelijke site. Echter vind ik de standaard productietijd te lang. Niet nodig lijkt me en gebruiksonvriendelijk. Versnellen lijkt alleen te kunnen tegen een vergoeding. Klanten laten wachten lijkt nu een verdienmodel te zijn. Jammer en een reden voor mij om een volgende keer een concurrent te zoeken.

Goedemiddag Gaspard, Ik denk dat een levertijd van 1 week van een maatwerk product een normale doorlooptijd is. Wij laten geen orders liggen 'omdat dat geld oplevert' alles gaat hier zo spoedig mogelijk de deur uit, het kunnen combineren van orders zorgt ervoor dat wij dit scherp kunnen aanbieden. Als iemand spoed heeft kijken we of dit in de planning past, en hier zitten dan uiteraard extra kosten aan verbonden, omdat wij 1 order dan apart moeten snijden, in plaats van dat we dit kunnen combineren met andere orders in de planning om de kosten te drukken. Daarnaast denk ik dat er weinig 'concurrenten' zijn die het veel sneller kunnen. Gelukkig is het product wel naar wens, goed om te horen.

prima kwaliteit, met afspraken ging het wast lastig, maar uiteindelijk prima opgelost

De platen waren prima gemaakt. Maatvoering en afwerking dikke prima.

snelle afwerking, duidelijk kostenoverzicht. mooi resultaat.

Bij een volgende keer kies ik natuurlijk weer voor Laser op maat.

Vlotte service

Ging allemaal heel goed, bestelling was zelfs een paar dagen eerder klaar.

TOPPIE

Na een kort contact met Ben alles volgens afspraak aangeleverd gekregen -snel en secuur !

Fantastisch!

Snelle respons, goede communicatie, vlotte afhandeling, levering volgens tekening en tijdig geleverd!

Prima kwaliteit en service

Snelle offerte en hoge kwaliteit. Ik ben heel tevreden met het resultaat

Het Eindproduct was zoals ik gewest had!

Mijn ervaring achteraf is dat ik zelf teveel achter de status van mijn bestelling moest aan zitten! Maar voor mij is het belangrijkste dat het eindproduct naar wens is! Nogmaals mijn Vriendelijke Dank, Frans Vlasblom

Het maatwerk stuk staal is prima gemaakt !

Met hulp van een medewerker van Laseropmaat werd mijn gemaakte pdf file omgezet naar het vereiste formaat voor verwerking door de machine. Geleverd stuk staal voldeed volledig aan de verwachting zodat de bouwconstructie verder afgemaakt kan worden.

Prima, aardige en behulpzame lui

Prima, bestelling was bij het ophalen nog niet gereed maar ik kon er op wachten met een kopje koffie :-)

Configurator werkt geweldig! Netjes ingepakt!

Goede Service en communicatie

Dit was mijn derde bestelling en wederom weer een mooi kwalitatief product gemaakt. In dit geval ging het om twee tandwielen die nagemaakt moesten worden omdat de oude compleet waren versleten. Nogmaals bedankt voor julie goede service ! Met vriendelijke groet, Chris Vlaardingen

Super mooi en prettig contact

Super ervaring met Laser op maat. Snel reactie op vragen en het uiteindelijk een mooi product ontvangen. Online tool werkt ook goed, alleen niet helemaal 100% voor STEP bestanden. Gelukkig kon mijn bestelling na wat toelichting via mail gewoon behandeld worden. Super tevreden!

Nog steeds goed, echter....

Bel mij even zodra er problemen dreigen met betaling, dus graag geen aanmaningen voordat we hebben overlegd ajb. de oorzaak van dit soort zaken is gemakkelijk te ondervangen door even samen te overleggen.

snelle en correcte levering

bestelling vlot afgehandeld

Waanzinnig

Erg duidelijk en makkelijk. Prima prijs en snelle service.

Zeer goede service, in de toekomst weten we zeker te vinden!

Handige online tool, en zeer goede service bij het checken van de tekeningen. Het enige jammere is de levertijd. maar denk de drukte wel voorzich spreekt. blijkbaar zijn wij niet de enige :)

Snel geregeld

Zeer vriendelijke mensen, die snel een offerte maken en duidelijk afspraken maken. Echt aan te bevelen.

Honderdland 157

2676 LT Maasdijk

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!