Profesioneel

tevreden, mooi resultaat van geleverde stukken

Alles naar wens ontvangen, sneller dan verwacht.

Levertijd volgens afspraak en snelle reactie op vragen

Communicatie was prettig. Op vragen snel antwoord en de levertijd was zoals aangegeven op de offerte.

zeer goed

ondanks dat ik geen tekening kon sturen maar julie wel naar hun website sturen is het goed gekomen de heks ziet er perfect uit

Goede kwaliteit, en snel geleverd

Prima ervaring met Laser op maat! De website is erg goed en duidelijk in gebruik, en de levering is snel en goed verpakt. Aanrader!

Inderdaad eenvoudig uploaden van je datafiles. Hele scherpe prijs Snelle levering

Na een duidelijke en overzichtelijke offerte een zeer snelle levering .

Wij hebben een goede ervaring met Laser op Maat. Onze bestelling werd snel geleverd en ons zetwerk zat goed verpakt. Men kan goed zaken doen met Laser op Maat een echte aanrader!!!!

Goede service en snelle levering

Een goede levering gekregen. Contact gehad via mail, en snel geholpen

Helemaal top!!

Mail verzonden met een scan van een onderdeel en maten erbij gegeven. De bestelling snel in huis en helemaal top. Dachten met alles mee. Zou ze zeker aanbevelen bij iedereen.

Prima kwaliteit en levertijd.

Via website uploaden, het materiaal en aantal kiezen en het betalen ging allemaal gemakkelijk. Prettig dat je gelijk de prijs ziet.

Prima levering volgens tekening

Snelle levering, goed gemaakt en prima verpakt.

Prima en snelle service

Uitstekende service, en precies gekregen wat ik verwachte

Snelle levering, goede prijs, duidelijke communicatie

Mijn ervaring met Laser op Maat is zeer positief. Het geheel bestelling was duidelijk begeleidt door de web UI. Een positieve verassing was het werken van “prijs optimalisatie” knoop. In mijn geval leverde het echte kosten reductie. Ook levering kwam eerder dan op de bestelling aangegeven. Allemaal top. Een aanrader! Marcin

Had niet gedacht dat ik particulier laser werk kon laten maken. Zonder problemen snel en vakkundig gedaan.

Goed en snel geleverd

Naar de plaatsing van mijn dxf bestand gelijk een prijs. Gelijk besteld en was snel geleverd! Super makkelijk

Prachtig

Snelle levering, vakkundig en duidelijk advies. Prachtig resultaat.

Aangename vlotte kennismaking. Een aanrader.

Het was een fijne ervaring.

Super bedrijf

Reageren snel op mails. Snelle levering.

Perfect geregeld!

Tekening was snel gemaakt, ook de offerte binnen 2 dagen binnen. Na akkoord binnen een week zelfs geleverd. Helemaal blij mee!

Prima!!

Zeer snelle levering

Goed meegedacht!

Een ontwerp voor een naambord voor op onze gemetselde inrit aangegeven. Met een enkele aanpassing werd de offerte voorgesteld. Fijn meegedacht door deze firma(!). Keurig ontwerp en ook de prijs viel niet tegen. Akkoord gegeven, betaald en ons ontwerp ging in productie. Binnen ca. 10 dagen hadden wij ons naambord in huis. Keurig verpakt en ziet er keurig uit! Wij zijn heel tevreden met ons naambord en hoe alles is gegaan.

Mooi gemaakt, goede service en precies zoals afgesproken

Goede communicatie, duidelijke afspraken en precies gemaakt zoals we hadden afgesproken.

TOP

Snel een mooie offerte, duidelijke uitleg, service gericht meedenken en adviseren. Duidelijke afspraken en volgens afspraak op tijd geleverd.

Gehele top!

Mooi werk. Goede communicatie en snel geleverd.

Perfect!

Goede site, snel een berekening, snel geleverd en zeer goede kwaliteit.

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!