TOP

Snel een mooie offerte, duidelijke uitleg, service gericht meedenken en adviseren. Duidelijke afspraken en volgens afspraak op tijd geleverd.

Gehele top!

Mooi werk. Goede communicatie en snel geleverd.

Perfect!

Goede site, snel een berekening, snel geleverd en zeer goede kwaliteit.

Prima, snel geleverd

Mijn (eerste) ervaring met Laseropmaat is prima. Producten zijn keurig op maat. Net niet de volle 5 punten gegeven omdat leverdatum in overleg zou zijn maar vervoerder stond onverwacht op de stoep.

Na veel proberen toch goed gelukt

Ik denk dat de 3D mogelijkheid complexere contouren zal moeten kunnen verwerken in de toekomst (wellicht meer grafische rekenkracht), anders gaat de concurrentie jullie voorbij. Het toegestuurde resultaat is echter superstrak!

Simpel geregeld en netjes geleverd.

Eindelijk een bedrijf waar je makkelijk als particulier kan bestellen. Makkelijke offerte pagina en goede/snelle levering. En niet onbelangrijk kras vrij. Maak hier zeker vaker gebruik van Ivar

Module kappen netjes op tijd , passend volgens tekening geleverd

Voor het vervaardigen van een module kap voor een elektronische module heb ik een tekening .dxf formaat opgestuurd. De kap heeft diverse gaten, een uitsparing en ook zetwerk aan drie zijden. Verder moest de kap van een poedercoating worden voorzien. Hiervoor is een offerte gemaakt. Na bestellen en vooraf betalen is er een opdrachtbevestiging ontvangen. De levering was met ca 6.5 weken (hier zitten ook twee weken kerstvakantie in) ruim voor de aangegeven lever datum. Uiteindelijk blijkt de kap keurig te passen, precies zoals van tevoren gedacht was. Dank voor dit mooie werk.

goede service

Een stuk rvs laten snijden op maat en tevens gezet. Echt super resultaat.

perfecte service en kwaliteit

mooi car logo op maat laten snijden, chrome, voor m’n open autootje, mooi resultaat ! Ik raad iedereen aan om bij “laser op maat” iets te laten maken!

Perfecte communicatie en perfect geleverd

Snel en exact

Na uploaden van een design via de online offerte tool, voor een klein volume productie, had ik binnen 4 werkdagen de bestelling thuis bezorgt gekregen. De verpakking was zeer zorgvuldig gedaan zodat er bij onregelmatigheden tijdens het transsport geen gevolgen waren voor het product. Alle onderdelen van het design waren met de aangegeven nauwkeurigheid van 0,2mm en ik kon het product zonder nabewerking meteen inzetten voor het beoogde doel. Top.

snel geleverd en goed verzorgd

mijn klus komt in het zicht maar mag zich zeker laten zien met dit laser werk.

Mooi product.

Ik had via een ontwerper een dxf bestand laten maken van twee foto's en dat geüpload via de website van Laser op Maat. Na controle bleek er geen aanpassing nodig te zijn en werd er een goede prijs afgesproken. Aansluitend werden de twee afbeeldingen in 3mm rvs gesneden en goed verpakt opgestuurd. Ze zijn heel mooi geworden.

top

Makkelijk uploaden goede prijs snelle levering

perfect geholpen met ontwerp!

goede service en snelle levering.

Teleurstellend

Geborsteld plaatmateriaal niet in lengterichting verwerkt. Om sommige plaatsen is het begin van het laseren zichtbaar.

Beste Margot, Dit is erg vervelend dat het niet naar verwachting geleverd is. Maar zoals u zelf al in uw mail naar ons schreef had u de borstelrichting niet aangegeven en kan u dat ons dus ook niet kwalijk nemen. Bij (te) kleine uitsparingen is het inderdaad onvermijdelijk dat de start van het laseren zichtbaar is. Dit hadden wij wellicht even kunnen melden bij de offerte. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Laser op Maat

Goed geholpen, mooi resultaat

Bedankt voor de hulp. De plaat is geïnstalleerd en maakt de kraan helemaal af.

Aanrader

Eenvoudig en direct een offerte. Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en niet duur.

Snel en hoge kwaliteit

De levering was snel en de kwaliteit van het snijwerk is erg goed! Tekenen, aanbieden en ontvangen zoals het is getekent :-)

Prima vakwerk geleverd

Uitstekend en goed product opgeleverd, ze begrepen exact wat ik bedoelde en hebben aan de hand van mijn vage schets een top ontwerp gemaakt. Het eindresultaat overtrof mijn verwachting.

Heel eenvoudig en gemakkelijk

Het online platform maakt voor een eenvoudige en gemakkelijke manier voor bestellen. Paar dagen later ontvangt je gewoon bestelling per post!

Perfect!

Bedankt Laser op maat voor de perfect uitgesneden frames! Wij zijn ook erg tevreden met de snelheid van levering!

Correct bedrijf aanrader.

Betaalbaar en snel geleverd. Medewerker was sympathiek.

Top kwaliteit, goede service

Snel goede kwaliteit geleverd. Top!

snel en kwalitatief prima!

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!