Aanrader

Eenvoudig en direct een offerte. Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en niet duur.

Snel en hoge kwaliteit

De levering was snel en de kwaliteit van het snijwerk is erg goed! Tekenen, aanbieden en ontvangen zoals het is getekent :-)

Prima vakwerk geleverd

Uitstekend en goed product opgeleverd, ze begrepen exact wat ik bedoelde en hebben aan de hand van mijn vage schets een top ontwerp gemaakt. Het eindresultaat overtrof mijn verwachting.

Heel eenvoudig en gemakkelijk

Het online platform maakt voor een eenvoudige en gemakkelijke manier voor bestellen. Paar dagen later ontvangt je gewoon bestelling per post!

Perfect!

Bedankt Laser op maat voor de perfect uitgesneden frames! Wij zijn ook erg tevreden met de snelheid van levering!

Correct bedrijf aanrader.

Betaalbaar en snel geleverd. Medewerker was sympathiek.

Top kwaliteit, goede service

Snel goede kwaliteit geleverd. Top!

snel en kwalitatief prima!

Makkelijk en snel!

Goede kwaliteit. Heb meerderen malen besteld. Altijd goed.

Prachtige kwaliteit tegen een scherpe prijs!

Na de aanvraag werd een ontwerp gestuurd. Na akkoord, werd de productie in gang gezet en een paar dagen hing ons luxe logo in RVS aan de muur. Erg blij mee! Zeker aan te raden.

prima en beter dan prijs vorige leverancier

Snelle levering en goed aan de maat

Snel en correct

Meedenkend en oplossend, aanpassingen aan het uit te snijden logobestand waren in no-time geregeld

Snel. Online tool traag.

Uitermate snel geleverd. Top. De online tool is wat traag en je weet soms niet: heeft ie nu alles verwerkt of niet.

Snel, vriendelijk en goed

Goede producten, snelle levering. Webinterface heeft wat bugs.

Snel geleverd, en product zoals verwacht. Product ook goed verpakt. De pagina om de tekening te uploaden kan wel beter. Zo kan de dikte niet meer gewijzigd worden nadat het materiaal gekozen is, en is het niet altijd duidelijk waarom bepaalde velden niet te selecteren zijn.

snel en correct

Lichte beschadiging (tijdens transport?) Maar niets ernstig, alles past.

Top bedrijf

Van het begin tot het einde ben ik goed geholpen, ik had zelf een mal gemaakt, deze hebben zij omgezet naar een tekening/ bestand, zodat het product in metaal uitgesneden kon worden. Ook hebben ze het voor mij gepoedercoat. Ik ben tussendoor goed op de hoogte gehouden en kreeg altijd een snelle en vriendelijke reactie. Eindproduct zag er dan ook top uit! Top bedrijf, waar vele andere nog iets van kunnen leren, ga zo door!

Zeer mooi resultaat & Goede service

Ik ebvia Laser op maat een paar drukplaten laten maken en dat is mij heel goed bevallen . Goede communicatie via de email , offertes keurig en overzichtelijk en de prijzen zijn scherp. Producten werden keurig en snel geleverd. Nogmaals bedankt en zeker tot de volgende opdracht ! Met vriendelijke groet , Chris te Vlaardingen

Precies volgens het ontwerp geleverd

Voor een mooie prijs heeft LaserOpMaat een prachtige uitgesneden dashboard voor de boot geleverd. Helemaal volgens afspraak geleverd.

Snelle levering en goede service

Simpel step files sturen en je krijgt wat je gemaakt hebt.

Prima kwaliteit en luisteren goed naar de wensen

Heb bij laser op maat een aantal alu maatwerk behuizingen voor een retro computer uit 1976 die ik weer aan het opbouwen ben laten maken (de SWTPc 6800 voor de liefhebber). Gebaseerd op mijn tekeningen en in goede afstemming. Goede en vlotte reactie op vragen en aangeleverde info/tekeningen. Denken ook goed mee. Het resultaat is van prima kwaliteit.

Ziet er goed uit

Bij aanvraag goed geholpen, en de ontvangen kap wat ik heb aangevraagd ziet er heel goed uit. Past ook zo ongeveer perfect op wat ik wilde hebben.

Precies zoals gevraagd

Gewoon zo als het hoort

Niet de verwachte kwaliteit

Er zijn 2 fouten gemaakt in het zetwerk: 1 maatvoering onjuist en daardoor is een weer platgedrukte plaat op een andere positie opnieuw gezet 2 in de step en dxf aanwezige zetradius is genegeerd en de zetting is scherpkantig uitgevoerd

Heel goed Alleen levertijd moet wel korte zijn

Honderdland 157 2676 LT Maasdijk

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!