Niet de verwachte kwaliteit

Er zijn 2 fouten gemaakt in het zetwerk: 1 maatvoering onjuist en daardoor is een weer platgedrukte plaat op een andere positie opnieuw gezet 2 in de step en dxf aanwezige zetradius is genegeerd en de zetting is scherpkantig uitgevoerd

Heel goed Alleen levertijd moet wel korte zijn

Altijd perfect

Gewoon altijd perfect!

Uitstekend, ook voor particulieren!

Nadat ik een dfx had aangeleverd werden er een aantal fouten in het ontwerp vastgesteld. Ik heb mijn wensen aangegeven en wilde het eindproduct ook graag gepoedercoat hebben met kanten. Een paar weken later werd er een prachtig product geleverd alsof er tienduizenden van gemaakt waren, helemaal af! Nergens vind je deze service voor particulieren, van harte aanbevolen!

Professioneel, correct en snel

Heel goede, snelle service. Zeker een aanrader!

Ook voor de particulier neemt dit bedrijf de tijd voor overleg om iets moois af te leveren, ook hebben hun voor mij het teken bestand gemaakt

Top bedrijf!

Ze helpen je heel goed! Goede service.

Eenvoudig objecten professioneel laten maken, handig en snel.

Pluspunt is de handige website, waarmee je meteen in 3D het eindresultaat kunt bekijken en de prijs kunt berekenen. Kwaliteit is goed, toleranties zijn voor mijn doeleinden meer dan voldoende. Levertijden zijn prima, binnen een week.

Top bedrijf

Voor het graf van mijn zoon hadden wij een cortenstaal plaat besteld met een tekst. Het is erg mooi geworden; precies zoals we het voor ogen hadden. Dank daarvoor! Snelle levering.

Eenvoudig en efficiënt

Het feit dat ik als absolute beginner een gratis CAD-app kan downloaden, een design maken op mijn computer en daarna mijn eigen ontwerp kan laten produceren met enkel klikjes... gewoon super! De online-tool kan sommige fouten in je ontwerp op voorhand identificeren wat het ontwerpen ook nog eens eenvoudiger maakt. De productie-tijd is erg redelijk en tot nu toe ook heel tevreden met de accuraatheid van het afgeleverde product

Top service!

Gedurende vakantie periode alsnog snelle en efficiënte levering, excellent voor B2B

1x nooit meer weer

Niet normaal hoe ze een eenvoudig aluminium plaatje van 37x32mm zo kunnen vern**ken door afbramen met een slijptol

Beste Ruben, Wat vervelend dat het product niet is zoals u had verwacht. Neem even contact met ons op via [email protected]. Dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet Team Laser op maat

Top kwaliteit snelle levering

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en top kwaliteit.

Vakkundig, snel en behulpzaam

Wij wilden voor het 10 jarig bestaan van ons bedrijf een uniek cadeau geven. Hiervoor hadden wat uitgetekend en Laser op Maat heeft super geholpen om deze tekening/krabbel op een stuk papier te vertalen naar een geweldig eindresultaat! Echt een aanrader, bedankt voor de goede service Ben en collega's!

Nieuwe klant van Laser Opmaat

Blij met de service van Laseropmaat. Vanaf het eerste contact, hen benaderen met onze wensen: op maat lasersnijden van aluminiumplaat in onze 'op maat gemaakte' gedenkbladen om de overledene te herinneren, ontbramen en polijsten indien nodig, en vervolgens anodiseren in onze kleur(en) naar keuze. Duidelijke communicatie (ook in het Engels!), snelle antwoorden op verduidelijkingsvragen, makkelijk bestellen en factureren en we zijn super blij met de kwaliteit van onze eerste bestelling. We zijn van een driestappenproces naar een éénstapsproces gegaan. Erg blij met alles en geweldig dat we deze nieuwe leverancier hebben gevonden om ons te helpen. En hun prijzen zijn zeer concurrerend en prettig. Eersteklas bedrijf om zaken mee te doen!

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk en een persoonlijke aanpak op maat. Alles mooi afgewerkt en keurig op tijd geleverd.

Gewoon een hele goede service

Voor een klein project was ik op zoek naar een bedrijf die in kleine oplages wat prototype onderdelen kon maken . Na een hoop email verkeer en goed advies gekregen te hebben waren de eerste 10 Aluminium platen gesneden en geleverd met kwaliteit boven mijn verwachting . Bedankt ! en tot de volgende keer !

Snel, goed en vriendelijk

Al een aantal keer besteld en tot nu toe altijd sneller dan beloofd, perfecte kwaliteit en bij vragen vriendelijke service. Helemaal top!

Top kwaliteit voor goede prijs.

Ik heb voor een eind project op school gebruik gemaakt van laser op maat. Je kan heel makkelijk een offerte maken zodat je als student niet voor verrassingen komt te staan. De bestelling kan heel snel gemaakt worden en de klantenservice is super bereikbaar en vriendelijk. Let wel even op als je bij het afhaal punt in België aanduid, niet op veel dagen open. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Mijn product is mooi en afgewerkt geleverd.

Goede prijs, goede kwaliteit en altijd snel antwoord

Goede prijs, goede kwaliteit en altijd snel antwoord

Top, alles mooi gesneden en keurig afgeleverd.

Wat ik vooral super vind is de offerte mogelijkheid. Hierdoor kan je van tevoren heel goed bepalen hoe je het materiaal wilt hebben en controleren of je alles foutloos hebt ingevoerd.

Exact, snel en makkelijk. Bovendien: betaalbaar!

Hint, voor de particulier die iets willen laten snijden: Ik heb in FreeCAD (Free = dus gratis) mijn ontwerpen gemaakt. Deze kun je vanuit FreeCAD exporteren naar een DXF bestand welke door Laser op Maat exact uitgevoerd wordt in een metaal en dikte van jouw keuze. Netjes verpakt thuisgezonden. Ik zeg: Top!

Snel en correct verwerkt en geleverd.

Behulpzaam

We hebben veel met Ben gemaild en gebeld, en die heeft ons geholpen ons project netjes uit gesneden te laten worden zoals we nodig hadden.

prima zaak met een zeer ervaren team!

Bij Laser op Maat denkt men heel goed mee en komt er een prima product tevoorschijn. Goede adviezen en oplossingen. Snelle verwerking en eerlijke prijs.

Honderdland 157

2676 LT Maasdijk

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!