Persoonlijk advies bij het uitzoeken van mijn padelracket. Uitstekende service en snelle levering!

Esther, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is!

Bedankt voor je review, Maikel!

Hele goede service

Fijne klantenservice, ze denken met je mee. Ze bieden goede oplossingen aan!

Gripje nu al waardeloos

Het gripje laat nu al los en moet dus alweer worden vervangen,j jammer

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas ben je niet tevreden over de grip op je racket. Mocht je in de buurt van Groenlo zijn, kom dan gerust even langs met je racket.

Super goede begeleiding

De mensen adviseren super goed en hebben veel know how. Rackets kun je vooraf proberen.

Snelle levering en

Padelschoenen van Bullpadel besteld, snelle levering en in dit geval de goedkoopste aanbieder.

Snelle service, retourneren met kosten

Ben algemeen tevreden met de service. Jammer vind ik wel dat wanneer ik bestel via Bol.com ik geen verzendkosten hoef te betalen voor retourneren en wanneer ik direct bij Padeldistrict bestel wel.

Prima levering

Ik heb een deel van mijn bestelling retour moeten sturen. Ik heb gebruik moeten maken van de chatter functie omdat niet duidelijk was waar ik mijn bestelling retour kon zenden. Heb nog geen bevestiging van mijn retourzending.

Snelle service vriendelijk geholpen.

Lekker snel geholpen. Leveren uit voorraad.

Overzichtelijk en snel bestelproces

Overzichtelijke website met een snel bestelproces.

Hi Koen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Tot ziens in onze webshop!

Goede schoen, snelle leveren ng

Beste Rob, Bedankt voor je review!

Keurig

De racket goed verpakt en netjes op tijd bezorgd. Alleen is het beter als er een bericht achter gelaten wordt wanneer de bezorging bij de buren wordt geleverd.

Dag Ron, Bedankt voor je review. Helaas komt het af en toe voor dat de vervoerder de bezorging niet naar wens afhandelt. Wij zijn hier scherp op en nemen direct contact met ze op wanneer de bezorging niet naar wens is.

Voldoet aan de verwachtingen

Dit merk zocht ik en bij jullie was die het voordeligst. Werd netjes op tijd bezorgd

Bedankt voor je review! Hopelijk tot ziens in onze webshop!

Heb het racket 1 keer gebruikt en begint al te bladeren.

Racket goed geleverd!

Prima levering

Prima, tijdige levering. Goede kwaliteit product

Snel en correct

Goede en overzichtelijke website. Na bestelling goed op de hoogte gehouden en snelle levering.

Gemakkelijk besteld, op tijd geleverd

Mooi racket !

Joris

Goede prijzen en snelle verzending. Via de chat goed advies van Pieter gehad

Top! Goede communicatie en snelle levering.

Geweldige service!

Zeer kundig geholpen door een enthousiaste medewerker met veel kennis van de diverse padelrackets!

Snelle services

Snelle services. Volgende dag had ik het al in huis en kon ik spelen. Top!

Snelle complete levering

Woensdag besteld, donderdag prima compleet geleverd, top

Snel geleverd en product voor mooie prijs! We zijn tevreden

Hoi Pien, Bedankt voor je review!

Prima advies en service!!!

Ik ben bij het kiezen van een padelracket uitstekend geholpen! En zelfs bij het ophalen van het racket werd nog eens extra service verleend! Geweldig!!!

Hi Frank, Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug in onze webshop.

Bestelde producten staan keurig netjes klaar !

Goede service en en de beloofde kwaliteit !

Den Sliem 35 7141 JE Groenlo

Over Padeldistrict

Padeldistrict is dé regionale webshop in Oost-Nederland. We hebben een ruim aanbod van padelartikelen, waaronder padelrackets en padel tassen, van al jouw favoriete padelmerken! Onze winkel is gevestigd in Groenlo aan de N18 in de Achterhoek. Vanuit ons magazijn versturen wij dagelijks onze bestellingen door heel Nederland en daar buiten. Wij combineren onze lokale service met alle voordelen van een professionele online organisatie!