Prima advies en service!!!

Ik ben bij het kiezen van een padelracket uitstekend geholpen! En zelfs bij het ophalen van het racket werd nog eens extra service verleend! Geweldig!!!

Hi Frank, Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug in onze webshop.

Bestelde producten staan keurig netjes klaar !

Goede service en en de beloofde kwaliteit !

Snel en correct, verpakking kon iets beter

Zeer snel en correct geleverd. De doos was niet vriendelijk behandeld door de de transportfirma. Toch wel belangrijk bij rackets. Maar zeer tevreden overall

Hi Ron, Bedankt voor je review! We zullen contact opnemen met de transportfirma om dit in de toekomst te verbeteren. We zien je graag terug in onze webshop!

Goed en fijn geholpen door ene Pieter ;)

Goede service en professioneel advies.

Beste Jesper, Bedankt voor je review!

Goed advies van het altijd vriendelijke personeel.

Beste Maikel, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je goed geholpen bent!

Uitstekend padelracket en snelle levering

Onlangs een padelracket besteld bij Padeldistrict.com en de kwaliteit is top! Tevens werd de bestelling direct de volgende dag geleverd. Kortom, super tevreden!

Hi Ruben, Bedankt voor je beoordeling. We zien je graag terug in onze webshop!

Den Sliem 35

7141 JE Groenlo

Over Padeldistrict

Padeldistrict is dé regionale webshop in Oost-Nederland. We hebben een ruim aanbod van padelartikelen, waaronder padelrackets en padel tassen, van al jouw favoriete padelmerken! Onze winkel is gevestigd in Groenlo aan de N18 in de Achterhoek. Vanuit ons magazijn versturen wij dagelijks onze bestellingen door heel Nederland en daar buiten. Wij combineren onze lokale service met alle voordelen van een professionele online organisatie!