Het bevalt ons goed

voor de bloeddruk ,bloedvaten en huid

• Wat gebruikt u? Vlaszaadolie
  • Hoe lang gebruikt u het? al heel lang
  • Waarom gebruikt u het? Voor algehele lichaam
  • Wat zijn de effecten? N.v.t.
  • Waarom beveelt u dit product aan? We zijn er tevreden over

Goedemorgen Cor en Marian, Bedankt voor de feedback en mooi om te horen dat jullie tevreden zijn over onze producten. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Prima service!

Snelle verwerking en levering van de bestelling!

• Wat gebruikt u? XO-7, XO-3, XO-P
  • Hoe lang gebruikt u het? 4 jaar
  • Waarom gebruikt u het? voor mijn gezondheid
  • Wat zijn de effecten? geen nadelige effecten
  • Waarom beveelt u dit product aan? prima middel ter ondersteuning van de gezondheid!

Hallo Ger, Super bedankt voor de complimenten! En fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle verwerking en leveringen van de supplementen. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Natuurlijke producten goed voor mijn gezondheid.

Goed voor mijn gezondheid ,ik ben nooit ziek. Geen last meer van spierpijn. En altijd snel bezorgd.

• Wat gebruikt u? XOD
  • Hoe lang gebruikt u het? Ruim twee jaar.
  • Waarom gebruikt u het? Sterkere weerstand.
  • Wat zijn de effecten? Voel me beter ,ik ben nooit ziek
  • Waarom beveelt u dit product aan? Het zijn honderd procent natuurlijke producten.

Goedemiddag Truus, Bedankt voor de feedback en prachtig om te horen dat u nooit ziek bent. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Alle goeds voor lichaam en geest

Na de lezing van XO pharma in Urk ook op de site gelezen over de positieve werking van de producten. Ik wilde het gaan gebruiken voor mijn man die vanaf zijn 26 jaar (nu 67) 2 open hartoperaties heeft ondergaan. Daarnaast belast met familiaire hyper cholesterolemie en familiaire hoge bloeddruk. Geheugen problemen nemen toe. Een uitgebreide mail gestuurd naar XO pharma oils en kreeg snel een reactie. Advies de XO3 en XO7 en de Q3. Sinds augustus gebruik hij de oliën. De grauwe gelaatskleur heeft plaats gemaakt voor een normale gezonde kleur. Het geheugen gaat niet verder achteruit en hij is vol energie zonder spier of andere klachten. De oliën zijn makkelijk in te nemen in jus de orange waarbij je de olie niet proeft of oprispingen krijgt zoals bij visolie capsules soms wel het geval is. Wij zijn er erg blij mee en gaan er zeker mee door.

• Wat gebruikt u? XO7 en XO3
  • Hoe lang gebruikt u het? 3 maanden
  • Waarom gebruikt u het? Hart en geheugen
  • Wat zijn de effecten? Beiden stabiel
  • Waarom beveelt u dit product aan? Mijn inziens positieve werking gezondheid

Goedemorgen Evelyne, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u wat heeft gehad aan de lezing. En dat de gezondheid van uw man wordt verbeterd door de supplementen. Hier doen wij het voor! Hartelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Natuurlijke producten die goed aanslaan op mijn lichamelijke en mentale gezondheid!

Doordat ik een chronische dikke darm ontsteking heb, en een chronische ontsteking in mijn maag, was ik zo ziek, dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Jarenlang ontstekingsremmende medicijnen gebruikt. (Die ik achteraf maar 11 weken had mogen gebruiken.) Mijn bijnieren waren in een slechte conditie, mijn hele lijf en brein waren in disharmonie. Ik ben gestopt met de medicijnen waarmee ik mijn lichaam kapot mee had gemaakt. Door een tip van mijn zus kwam ik op de supplementen van XO Pharma Oils. Na advies ben ik drie soorten supplementen gaan gebruiken. Namelijk de Q-3, XO-MCT en de XO-3. In het begin nam ik ze alle drie, drie keer op de dag bij de maaltijd. Na vier maanden gebruik gaat mijn lichaam zo goed vooruit, dat ik het alleen s'morgens gebruik. Ik krijg mijn energie weer terug. Ik heb weer zin in de dag. Mijn brein kan goed denken en functioneren. En verder is mijn stoelgang zoals het moet zijn.

• Wat gebruikt u? Q-3, XO-MCT, XO-3
  • Hoe lang gebruikt u het? 4 maanden
  • Waarom gebruikt u het? Zie hier boven.
  • Wat zijn de effecten? Lichamelijke en mentale gezondheid
  • Waarom beveelt u dit product aan? 100% natuurlijke producten

Goedemiddag Greetje, Prachtig om deze reacties te zien. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Je voelt je een ander mens door de XOD

Wegens corona moest ik revalideren bij de fysio Dit heb ik vier maanden gedaan maar ik werd er niet beter van het ging minder de pijn in mijn rug en het lopen werd erger Na een tip van mijn oom ben ik bij de producten van XO pharma oils gekomen. En daarna ben ik de XO-D olie gaan gebruiken. Hiervan ben ik goed van opgeknapt geen last meer van mijn rug en ik kan weer goed lopen en ben weer de oude van voor de corona. Om de drie maanden ga ik naar van de kuil toe om het proces bij te houden De vitamine D olie gebruik ik drie per dag voor mijn spieren en gestel hier heb ik goed baat als ik het niet gebruik dan keren de klachten weer terug.

• Wat gebruikt u? XOD olie
  • Hoe lang gebruikt u het? Vier maanden
  • Waarom gebruikt u het? Voor de spieren en gestel
  • Wat zijn de effecten? Dat ik er flink baat bij kan niet meer zonder
  • Waarom beveelt u dit product aan? Tip voor andere mensen

Hallo Leendert, Hartelijk dank voor de review. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Heel goede supplementen en een fantastische service.

Een groot assortiment van supplementen. Goede uitleg bij ieder supplement met een duidelijke video met passend uitleg zonder moeilijke woorden. Iedereen kan het begrijpen.

• Wat gebruikt u? XO-7 en XO-MCT
  • Hoe lang gebruikt u het? 2 1/2 maanden
  • Waarom gebruikt u het? ik heb een hersen aneurysma gehad
  • Wat zijn de effecten? kan weer concentreren, slapen en heb veel energie. Gebruikt geen insuline meer.
  • Waarom beveelt u dit product aan? Goed voor mijn gezondheid

Hallo Meroukshelaine, Super fijn om te horen dat u zich weer kan concentreren, slapen en veel energie heeft. Daar doen we het voor om de gezondheid te verbeteren. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Een betere weerstand.

Heb een goede weerstand,ben haast niet ziek en als ik een griep heb ben ik zo weer opgeknapt.mijn lichaam lost alles heel goed zelf op...

• Wat gebruikt u? XO 3 en Paranootolie
  • Hoe lang gebruikt u het? Al heel veel jaren
  • Waarom gebruikt u het? Om dagelijks goede vitaminen binnen te krijgen naast onze voeding
  • Wat zijn de effecten? Betere werking van de darmen en schildklier
  • Waarom beveelt u dit product aan? Als extra tje naast gewone voeding

Goedemorgen Joke, Bedankt voor uw reactie. Super fijn om te horen dat u haast niet ziek bent en dat u een goede weerstand heeft opgebouwd. Met vriendelijke groet, Hendrik Post

Prima middel.

Ik volg een gezonde leefstijl. Daarin komen deze producten prima van pas. Dagelijks gebruik ik XO3 van XO Pharma Oils. Voel me er prima bij! Hoop er nog lang gebruik van te maken.

• Wat gebruikt u? XO3, vlaszaadolie
  • Hoe lang gebruikt u het? Een jaar
  • Waarom gebruikt u het? Zie boven
  • Wat zijn de effecten? Voel me goed.
  • Waarom beveelt u dit product aan? Natuurproduct.

Goedemorgen meneer Burgers, Dankjewel voor het plaatsen van een review. En goed om te horen dat u er zich goed bij voelt ter aanvulling op uw gezonde leefstijl. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Het product is 100% zuiver en het helpt heel goed bij mij ben heel tevreden...

• Wat gebruikt u? Q7 q3
  • Hoe lang gebruikt u het? Al een half jaar
  • Waarom gebruikt u het? Knap er helemaal van op
  • Wat zijn de effecten? Krijg er energie van
  • Waarom beveelt u dit product aan? In mijn omgeving gebruiken veel mensen dit en hebben hier ook baat bij

Hallo Jennie, Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat u het er helemaal van opknapt. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Eerlijke natuurproducten voor onze gezondheid

Ik gebruik de XO-3 supplementen al enkele jaren naar volle tevredenheid. Wij zouden de voedingssupplementen van XO Pharma Oils iedereen aanraden. Daarnaast hebben we een rondleiding onder leiding van Hendrik Post in hun bedrijf gekregen. Wat is het een prachtig familie bedrijf! Hier wordt met passie en met veel liefde aan de producten gewerkt!

• Wat gebruikt u? XO-3 vlaszaadolie
  • Hoe lang gebruikt u het? 3 jaar
  • Waarom gebruikt u het? Goed voor hart en bloedvaten
  • Wat zijn de effecten? Lichamelijk Geestelijk sterker
  • Waarom beveelt u dit product aan? 100 procent natuurlijke producten, geen chemische toevoegingen

Goedemorgen meneer Koppejan, Hartelijk bedankt voor uw bezoek en prachtige complimenten. En goed om te horen dat u heel tevreden bent over onze producten. We kunnen u alvast melden dat we binnenkort gaan beginnen met het testen van een eventueel nieuw eigen geproduceerd supplement, ter uitbreiding van ons assortiment, wordt vervolgt. Met vriendelijke groet, Hendrik Post XO Pharma Oils

Over XO Pharma Oils

XO Pharma Oils is gespecialiseerd in de ontwikkeling van hoogwaardige plantaardige en dierlijke supplementen met een medicinale werking. Onze dierlijke supplementen onderscheiden zich doordat wij gebruik maken van hoogwaardige visoliën afkomstig van zalm en kabeljauw uit de meest noordelijke wateren van Noorwegen. Daarnaast maken wij gebruik van een uniek en zeer verfijnd procedé om de visolie aan de vis te onttrekken. Mede dankzij een intensieve samenwerking met het Functioneel Neurologisch Instituut hebben de supplementen van XO Pharma Oils een bewezen effectieve werking. In dit behandelcentrum worden patiënten met uiteenlopende klachten behandeld. Het gebruik van hoogwaardige supplementen vervult een belangrijke rol in het behandelprogramma. Deze expertise staat mede aan de basis van het assortiment visolie-supplementen van XO Pharma Oils.