LIVE YOUR BEST HEALTHY HAPPY LIFE

Ik heb de cursus hormonaal in balans in 8 weken gedaan en nu dus ook de Viv Hormoon Herstel Methode zodat ik altijd alles bij de hand heb als naslagwerk de rest van mijn leven. Hoe fijn is dat. Tevens heb ik alle bijlagen en recepten in een mooie klapper gedaan dus ook deze staat in mijn kast te pronken zodat ik elk moment een ander receptje kan maken. Het is mooi om mijn eigen eenmanszaak/sportschool Healthy Happy Moves (voeding, beweging en ontspanning in 1 concept) te combineren met de wijsheden van Viv. Voor mij is de Viv Health methode DÉ METHODE voor vrouwen, of je nu 20 bent of 65, allemaal even interessant. It's just a way of life that makes you and your hormones happy in every way.

Hee Ester, super leuk je reactie! Wat een prachtige complimenten. Super goed bezig met je gezonde lifestyle, ga zo door!!

Heel blij dat er eindelijk iemand is die duidelijkheid geeft over de veranderingen door hormonen bij

Sinds ik vivian ontmoet heb en geluisterd naar haar adviezen, ben ik anders gaan eten, geen of zowat geen gluten veel groenten en dat helpt mij ontzettend, daarnaast zijn haar supplementen ook echt fantastisch, ik kan het echt iedere vrouw aan raden

Superfijn dat het zo goed gaat Marianne!

Mooi product en goede service

Sinds ik PMS support gebruik voel ik mij veel beter! Geen last meer van pijnlijke borsten en zweetaanvallen ‘s nachts, ik wou dat ik dit jaren eerder had kunnen nemen! Echt een aanrader! Zelfs mijn moeder (70 jaar) heeft er nog baat bij, zij heeft geen zweetaanvallen meer.

Heel fijn dat jullie zoveel baat hebben van onze producten!

Zo blij met de Meno support!!!

Wat ben ik blij dat ik de boeken heb gelezen en de meno support in combinatie met just relax ben gaan gebruiken!!! Het heeft echt een verschil gemaakt en helpt echt heel goed met al die rottige kwaaltjes!!

Erg fijn dat je zoveel baat hebt van onze producten!

Mooi en overzichtelijk

Alle suplumenten en andere artikelen zijn makkelijk te vinden, met duidelijk uitleg erbij geschreven.

Dankjewel voor dit mooie compliment!

Fantastisch voor vrouwen!!

Prachtige website met heel veel producten, ik zal jullie allemaal aanraden om het programma te volgen van Vivian!!

Fantastisch!

Eindelijk een natuurlijke shampoo die en prettig in gebruik is, heerlijk voor mijn hoofdhuid en met zacht maar volumineus haar wat goed in model blijft zitten. Hé-le-maal fan!

2x niet goed geleverd maar super opgelost

Ik heb 2 x een bestelling gedaan en beide keren zat er geen Meno Support supplementen erbij. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik keurig een antwoord en alsnog opgestuurd. Goede service dus.

Lieve Nanda, Ik kan je in ieder geval wel alvast mededelen dat de Meno Support vandaag verzonden is naar je! Wat super vervelend dat je onduidelijkheid hier omheen hebt ervaren en dat je nu een negatief gevoel overgehouden hebt aan shoppen op vivhealthy.nl. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben er alles aan gedaan om de Meno Support weer zo snel mogelijk op voorraad te krijgen. Helaas zijn er verschillende problemen met de levering geweest, waardoor het tijdelijk wel mogelijk was om te bestellen, maar de levering toch weer uitgesteld moest worden :( Ik zie ook je mail richting onze klantenservice. We zullen je via mail zsm verder helpen en dit tot een goed einde brengen voor je!

PMS klachten zijn zeker gehalveerd ! Veel betere stemming en algemeen veel beter in mijn vel!

Heel fijn dat je zoveel baat hebt van onze producten en bedankt voor je beoordeling!

Super zonder levering

Afgelopen weekend plaatste ik een bestelling van supplementen en haarproducten. Toen mijn pakketje kwam ontving ik de supplementen. Super snel geleverd. Ik dacht alleen misschien is er iets mis gegaan omdat mijn haarproducten niet bij de levering zaten. Na een mailtje kreeg ik direct antwoord met hele vriendelijke en duidelijke uitleg. Echt super goede follow up. Kortom je voelt de liefde en betrokkenheid, niet alleen in de producten, maar ook in de service en betrokkenheid bij de klant.

Wat fijn om te horen Katrien! Super dat je zo goed geholpen bent. We hebben inderdaad wat leverproblemen gehad met de haar & body producten waardoor deze nageleverd werden. Fijne dag nog!

Gebruikersvriendelijke website met fantastische producten. De mensen die bij Viv werken zijn zo service gericht en klantvriendelijk . I love it !

Wat fijn om te horen Lizette!! Bedankt voor je beoordeling!

Verkeerde artelen geleverd

Heb meno support bestekd maar andere ontvangen

Wat vervelend Sandra!! Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Is dit inmiddels opgelost? Heb je contact gehad met de klantenservice? Stuur anders even een mailtje naar info@vivhealthy.nl dan helpen we je graag verder!

Redelijk tevreden

Ik ben redelijk tevreden. Deel van de bestelling vlot geleverd. Alleen geen nadere informatie over de rest van mijn bestelling. Ik eet dus niet wat de status daarvan is.

Hey Claudia, Wat vervelend om te horen! Heb je inmiddels informatie ontvangen? Er zijn wat leverproblemen geweest met een aantal producten de laatste tijd terwijl de vraag wel toenam, waardoor er wat vertraging ontstaan is bij het leveren van een aantal producten. Als je nog niet geholpen bent, mail dan direct naar info@vivhealthy.nl, dan helpen we je zsm verder!

Betrouwbare en goede webshop

Fijne producten en op tijd ontvangen. Ook snelle reactie op mijn vragen bij de klantenservice!

Over Viv Healthy

Viv Healthy begrijpt vrouwen en hormonen als geen ander. Onze Oprichtster Vivian Reijs is dé Hormoonexpert van Nederland, bestseller auteur en veel gevraagd Health spreker. Ze heeft al meer dan 100.000 vrouwen geholpen om in no-time van vreselijke hormonale klachten af te komen. Door haar online coaching programma, boeken, hormoonproof producten en haar eigen support supplementenlijn, zullen vrouwen zich snel energieker, gezonder en blijer voelen. Zodat je weer die leuke en blije vrouw kunt zijn die je wilt zijn. Live Happy & Healthy with Viv