Sinds ik PMS en just Relax gebruik heb ik veel minder klachten rondom m’n ovulatie en menstruatie. Geen pijnlijke borsten meer, geen opgezette buik, veel minder last van moodswings en hartkloppingen. Het is echt een verademing! Ik ben nog een beetje zoekende ivm de hoeveelheid in te nemen capsules per dag, maar al 1 capsule per dag was al een groot verschil! Zelfs m’n dochter van 23 jaar is kort geleden begonnen ivm hormonale klachten en ook zij is er erg blij mee! -X-

"Nooit" meer moodswings

Ik heb eerst een tijdje het PMS supplement gebruikt, daar heb ik ontzettend veel baat bij gehad, ik werd een andere vrouw en moeder voor mijn man en kinderen! Het voelde erg bevrijdend om van de meest voorkomende klachten van PMS af te zien, wat een verademing! Nu ben ik begonnen met Pre menopauze en relaxed, dit omdat ik meer menopauze klachten begon te krijgen en een drukke tijd op mijn werk heb! Dit is ook weer een mooie aanvulling in mijn dagelijkse leven! Dank je wel Viv healthy!

Het was altijd zoeken naar de juiste supplementen en eiwitpoeder. Heb het bij Viv gevonden. Raad het iedereen aan!

Super lieve klantenservice.

Voordat ik op vakantie ging, heb ik de klantenservice een email gestuurd omdat ik had gelezen over de Belly support ( ik gebruik zelf de Meno support ) en vroeg me af of ik deze 2 producten wel samen kon gebruiken? Je krijgt echt een super snel maar vooral een heel lief antwoord terug.

Meno support

Ik gebruik de ‘Meno support’ nu 3 weken en merk dat ik meer ontspannen ben. Niet meer zo verschrikkelijk geagiteerd op/om alles en iedereen. Het haalt de scherpe randjes eraf voor mij. Ik kan nog niet echt zeggen dat ik er beter door slaap maar ik ben altijd al een onrustige slaper geweest. Lichamelijke klachten blijven ook hetzelfde voor mij. Op zich ben ik best tevreden, ik blijf het nog wel even proberen.

darmen en maag geheel van streek

Ik heb bijna 3 weken de dagelijks meno support geslikt. Ik heb de hele periode last gehad van krampen in mijn darmen en pijn in mijn maag. Ben daarom na 3 weken gestopt. 2 dagen erna was het weg. Voor mij niet het goede supplement.

Lieve Marloes, wat ontzettend vervelend dat je het zo ervaart. Onze producten zijn gebaseerd op kruiden, dus op natuurlijke basis en de werking is bij iedereen anders en bij een enkeling kan dit een reactie geven. Dit komt echt zelden voor en heel veel vrouwen hebben heel veel baat bij dit supplement. Als je een mail stuurt naar [email protected] kan ik je een kortingscode geven zodat je een ander supplement kunt uitkiezen. En ook als je persoonlijk advies wilt kun je ons een mail sturen met je klachten, leeftijd en je verhaal zodat we je kunnen helpen. Liefs, Team Vivhealthy

Duidelijke omschrijving met inhoud en ingrediënten

Nog maar pas begonnen met Meno support, dus nog te vroeg om juiste beoordeling te geven.

Nog niet helemaal overtuigd

Ik had de producten snel binnen na bestelling en de verpakking ziet er mooi uit! Ik merk dat de producten nog niet het gewenste effect geven na 4 weken. Mogelijk heeft dit wat langer de tijd nodig.

Goed geregeld

Snelle levering en goede producten

Snelle service, dus prima

Geen aanvullingen. Slechts 1 bestelling gedaan.

Voel me echt zoveel fijner, vrolijker , stabieler en energieker

Ik had altijd veel last van de fases in mijn cyclus. Dingen die steeds maandelijks terugkwamen en ik de klok op gelijk kon zetten: moe, emotioneel, kribbig, kort lontje. Erg blij dat ik heb besloten om de supplementen te bestellen! Nu voel ik me eindelijk stabiel en heb ik meer controle over mijn emoties. Ik vlieg niet meer om niks uit mn slof en heb meer geduld met mn kinderen. Ook mijn man merkt duidelijk verschil en is er erg blij mee!! Bedankt

Zeer tevreden!

Reageert snel op mails en lost eventuele misverstanden snel op. Bestellingen ontvang je snel. Super fijn!

Nog niet voldoende resultaat

Ik ben even gestopt (2 weken) en ga vanaf vandaag weer beginnen, kijken of ik verschil merk!!!

Snelle bezorging

Fijne producten om te gebruiken.

Heel blij met het suplement Relax Support

Mijn eerste potje nu, neem dit s avonds voor ik na bed ga samen met magnesium en slaap echt beter

Heb de Belly support en pms support. Bevalt prima!

Bijna einde pot maar nog geen effect gemerkt

Daarnaast ook advies gevraagd via de mogelijkheid op de site maar hier is helaas niet op gereageerd.

Lieve Sheila, Wat jammer dat je er nog niks van merkt dat je klachten verminderen. Ik moet hierbij wel zeggen dat het soms wat langer duurt voordat je het effect ervaart, Dit verschilt echt per persoon. De ene vrouw voelt al verschil na 1 maand slikken, bij de andere vrouw duurt het 2-3 maanden. Vergeet daarnaast ook niet dat naast het slikken van een supplement voeding, stress en leefstijl ook belangrijk is. Supplementen zijn een waardevolle ondersteuning. Als je geen reactie hebt gehad op je mail, dan is er ergens iets mis gegaan, ik kan je mail ook niet terugvinden. Ik verwijs alle binnenkomende mail zelf door naar de juiste therapeute. Heel graag wil ik je vragen om een mail te sturen naar [email protected] met je klachten en je ervaringen met de Meno Support, dan zoeken we naar een goede oplossing. Dankjewel alvast! Liefs, Karin, Team Vivhealthy

Fijne producten en super kookboek

Het koekboek is makkelijk & gezond. Echt een aanrader. Proteïne poeder lekker & de pillen weet ik nog niet of ze werken maar ze lijken me ook goed! Thanks

afwachten

Ik heb de Meno support, Belly support en ik moet zeggen - ik begin het effect te voelen. Het duurde even, vooral bij de Meno support. Veel en vaak zweten, en soms zo erg dat er een wolk over mij heen kwam. En dit is gelukkig niet meer zo aanwezig. Ik slik deze bijna 2 maanden, en nu voel ik het verschil gelukkig. De belly support slik ik om mijn metabolisme een boost te geven en ook weight support. Die extra kilootjes voor mij zijn net een paar te veel, en dit gaat langzaam aan ook wat af. Ik moet wel bekennen, ik doe elke dag pilates en kracht oefeningen. Dit om me beter, energieker te voelen En die combinatie is super !!

Levering

Levering van producten is binnen 4 werkdagen ongeveer.

alles goed gegaan.

Wordt er blij van

Goede produkten en snelle levering.

Na eerst een leuk contact gehad te hebben met Karin van de klantenservice besloten om het te gaan proberen. Ik gebruik Meno Support nu 3 weken, 4 weken geleden spiraal laten verwijderen ivm klachten en was erg huiverig wat er zou gaan gebeuren. Ik heb nog geen klachten, af en toe een opvlieger lijkt wel maar geen stemmingswisselingen en voel me vrolijk & happy.

Goede producten, maar jammer van verzendkosten

De producten zijn van goede en toegevoegde kwaliteit. Alleen jammer dat in deze dure tijden de verzendkosten pas vervallen bij een aanzienlijk bedrag. Ook jammer dat als je het bedrag wel in je mandje toevoegt en je een kortingsbon toevoegt daarna de verzendkosten gewoon weer in rekening worden gebracht.

Lieve Marloes, Wat fijn dat je onze producten zo goed vindt! Het is inderdaad jammer van de verzendkosten, sinds kort verkoopt Vitamin Store onze producten ook, misschien is dat een optie. En de producten zijn ongeopend goed houdbaar, dus misschien is het een idee om meerdere tegelijk te bestellen, je hebt bij 2 of 3 potjes van hetzelfde product dan ook nog korting van 1 of 2 euro per potje! De kortingsbon moet gewoon werken, er is ergens iets mis gegaan. Je kunt ons dan altijd gewoon mailen en dan krijg je natuurlijk een nieuwe code of we betalen je het geld terug. Je kunt mailen naar [email protected] We horen graag van je! Vrolijke groet, Karin, Team Vivonline

Even zoeken

Ik neem nu een aantal suplementen onder ander deze twee per dag. Ik weet nog niet of het effect heeft dat zie ik nog niet aan mijn kilos maar ik hoor altijd volhouden dus ik hou nog even vol :)

Succes! ;)

Over Viv Healthy

Viv Healthy begrijpt vrouwen en hormonen als geen ander. Onze Oprichtster Vivian Reijs is dé Hormoonexpert van Nederland, bestseller auteur en veel gevraagd Health spreker. Ze heeft al meer dan 100.000 vrouwen geholpen om in no-time van vreselijke hormonale klachten af te komen. Door haar online coaching programma, boeken, hormoonproof producten en haar eigen support supplementenlijn, zullen vrouwen zich snel energieker, gezonder en blijer voelen. Zodat je weer die leuke en blije vrouw kunt zijn die je wilt zijn. Live Happy & Healthy with Viv