Helaas niet goed voor mij

Ik was begonnen in de avond met capsule meno support. Op advies na mijn vraag aan jullie heb ik de capsules open gebroken en met water ingenomen. S'nachts werd ik wakker met enorm opgezwollen boven lip. Na wat speurwerk op internet kwam ik een rapport tegen van het RIVM over zilverkaars. Dit kan voor oedeem zorgen mn in het gezicht. In sommige landen mag het niet eens meer gebruikt worden. Dus ik durf het niet meer in te nemen , erg zonde van de pot en uitgave.

Ha Maartje, wat vervelend dat je een reactie hebt gekregen op het stofje Zilverkaars, het is inderdaad zo dat een enkeling een histamine reactie kan krijgen. De hogere dosering is zo, omdat anders de werking minder wordt, net zoals bij andere merken, maar we hebben inderdaad besloten om de samenstelling van de Meno Support ietsje te veranderen en dus de dosering van de Zilverkaars te verminderen en de ingrediënten aan te passen. Ik stuur je nog een persoonlijke mail omdat je de kosten vergoed krijgt van de Meno Support. We hopen dat je zo goed geholpen bent. Als er nog vragen zijn, horen we dat graag! Hartelijke groet, Karin, Team Vivhealthy

Goede producten, fantastische service!

De informatie op de site is erg uitgebreid en duidelijk, heel fijn! De producten zelf zijn in mijn beleving heel goed en slaan echt aan bij me, de klachten waartegen ik ze gekocht heb, zijn na 1 maand gebruiken al echt verbeterd! Voor wat betreft de PMS support waren er eerst wat vertragingen in de levertijd ivm goede run op dat product. Aangezien ik het gebruik niet wilde onderbreken, heb ik contact opgenomen met de klantenservice die er alles aan hebben gedaan om toch op tijd mijn volgende bestelling binnen te krijgen en dat is ook gelukt!! De klantenservice reageert zeer snel op de mail en is aan alle kanten terwille om het probleem op te lossen, echt fantastisch!

Ha Ellen, Ik heb je een uitgebreide mail gestuurd, we hebben inderdaad last gehad van leveringsproblemen bij de PMS Support, dit kwam door een vertraging van de levering van grondstoffen bij onze leverancier. Dit was overmacht en is voor ons bedrijf ook heel vervelend. We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen door constant contact te houden omtrent de levertijd van ons product. Gelukkig is de PMS Support binnenkort weer op voorraad! Erg veel dank voor je begrip! Liefs, Team Vivhealthy

Top product!

Werkt super goed, helaas wel redelijk aan de prijs. Maar werkt erg goed!

geweldig!

Ik gebruik sinds een paar maanden de PMS support en sinds een maand de fertility. Ik voel mij zo veel beter kwa energie, gemoedstoestand, en libido! (Fertility= libido) Ik kan het iedere vrouw aanraden!

Dank voor je review, hier worden wij blij van! Ik heb je een mail gestuurd voor een productreview. Alvast dank voor het invullen! Als er nog vragen zijn, horen we dat graag! Liefs, Team Vivhealthy

Product is goed

Echter laatste bestelling niet ontvangen

Lieve Daisy, Wat fijn dat je ons product PMS Support, als goed omschrijft, we hopen dat je er nog veel baat/plezier van hebt! Erg jammer dat je de laatste bestelling nog niet ontvangen hebt, de PMS Support is wegens succes inderdaad even uitverkocht. Ook omdat de productie een ontzettend geraffineerd proces is en vanwege de levering van de grondstoffen wat langer duurt dan normaal. Echter we hebben dit met de klant gecommuniceerd en het staat ook op de website dat de levering van de PMS Support wat langer is dan je normaal van ons gewend bent. Je bestelling staat als backorder en wordt direct geleverd wanneer het product weer op voorraad is en we gaan dit in toekomst zeker proberen te voorkomen! Indien je meer wilt weten of vragen hebt kun je altijd een mail sturen naar info@vivhealthy,nl Liefs, Karin, Team Vivhealthy

Top supplementen

Helemaal blij met de Healthy start selection.

Lieve Veronique, wat fijn dat je "De Healthy Start Selection" hebt gevonden. Het bevat de basissuppletie voor vrouwen om de (hormonale) gezondheid en weerstand te optimaliseren: ✔ Liposomale multi ✔ Liposomale D3&K2 ✔ Vegan Omega 3 ✔ Lipsomale Magnesium Heel fijn, dat je er zo blij mee bent, daar worden wij ook blij van! Liefs. Team Vivhealthy

Mijn ervaring is redelijk goed op de manier zoals ze werken . Niet al me klachten zijn verdwenen

Lieve Brigitta, dank voor je review, als je dat zou willen, kun je een mail sturen met je (verdere) hulpvraag, onze therapeutes helpen je graag! Lieve groet, Karin, Team Vivhealthy

De supplementen helpen mij goed

Ik ben heel tevreden met de supplementen. De levering is altijd heel snel. Kortom een tevreden klant.

De supplementen die ik gebruik passen bij mij.

Super blij met PMS Support

Ik heb al jaren last van uiteenlopende PMS klachten. Sinds ik Viv Healthy gebruik heb ik er echt veel minder last van. De week voor mijn menstruatie is nu gewoon 'een normale week'. Het fijnste is nog wel dat ik me mentaal lichter voel. Eigenlijk gewoon een stuk happier dus. Dat had ik echt niet durven dromen. Dit is het eerste supplement ooit waar ik zo de effecten van merk.

Ha Eline, Wat fijn dat je zoveel plezier en baat hebt van onze supplementen, dank voor je review, daar worden wij ook blij van! Liefs Karin, team Vivhealthy

Ik heb mijn bestelling snel in huis gekregen

Snelle levering en goed product

Zie beneden voor mijn review over de PMS support.

Goede supplementen

Na ongeveer 2 maanden gebruik van Weight controle en meno support, voel ik echt verschil. Sterke vermindering van overgangsklachten en minder snoep neiging.

Ha Masja, Wat fijn om te horen dat je zoveel baat/support hebt van onze supplementen! Dankjewel voor je review! Vrolijke groet, Karin, Team Vivhealthy

Waanzinnig!!

Alles om lekker in mijn vel te zitten is bij Viv Healthy te verkrijgen. Van supplementen tot shampoo. Ik gebruik het allemaal. En zo fijn, gister avond besteld en vanochtend al in huis!!

Hey Fleur, wat een leuke review, dit is een groot compliment voor ons! Vrolijke groet, Karin Team Vivhealthy

Fijne pillen

Zowel de multivitamine als de d3/k2 pillen zijn goede vitamine pillen. Niet te groot. Soms kan mijn maag nog wel eens gevoelig reageren op capsules en krijg ik al snel een misselijk gevoel maar bij deze twee totaal niet.

Werkt niet

Nog net zoveel opvliegers als voor gebruik, geen enkel effect ervan.

Lieve klant, we vinden het erg jammer dat je niet de baat/support hebt gekregen van ons supplement wat je verwacht had. Ik wil je graag vragen om een mailtje te sturen naar [email protected] met eventueel een uitgebreid persoonlijk verhaal, zodat we deze mail kunnen toewijzen aan onze deskundige therapeute, zodat jullie samen een goede oplossing kunnen vinden voor je probleem. Heel vaak lukt het alsnog om de klachten te verminderen. We horen graag van je! Hartelijke groet, Karin, Team Vivhealthy

Geen stemmingswisselingen meer

Sinds ik pms support gebruik heb ik veel minder last van de komende menstruatie. Mijn stemmingswisselingen zijn aanzienlijk verminderd en met name mijn woede uitbarstingen zijn verdwenen. Heerlijk!

Ha Melissa, wat goed om te horen dat je zo lekker in je vel zit nu! Heel fijn! Dankjewel voor je review! Vrolijke groet, Karin, Team Vivhealthy

goed ontvangen volgens afspraak.

verbaast

Gebruik PMS Support. Na een maand gebruik, geen buikpijn meer, maar het allerbelangrijkst: Ik voel me weer mezelf!! Geen uitvallen meer naar mijn dochter van 1,5 (nu 2) Ik had erge stemmings wisselingen. Nu merk ik niet eens dat ik ongesteld moet worden.

Lieve klant, wat fijn om te horen dat je zoveel baat/plezier hebt van de PMS Support! Dank voor je beoordeling! Liefs Team Vivonline

Viv geeft altijd duidelijk uitleg

Zelf heb ik ms dus moeilijk om bepaalde dingen te doen ,zoals bijv lekker wandelen in de natuur, maar qua hormoonveranderingen en daarvoor anders te eten enzo heeft viv goede tips.

Lieve klant, dank voor je review! Hartelijke groet, Karin, Team Vivonline

Bij Vivian voel ik me in goede handen!

Vivian weet als geen ander wat vrouwen nodig hebben aan voeding en suppletie. Ik leer heel graag van haar!

Fijne producten

Via de mail goed advies gekregen Snell levering Ik heb meno en pms support Gebruik het nu ongeveer een week en voel me er goed bij.

Ik voel me stukken beter!

Ik slik nu 2 maanden pms support en het werkt echt. Ik ben veel rustiger. Ik zou het iedereen adviseren.

Ha Steffie, dank je voor je mooie review! Lieve groet, Karin Team Vivonline

Ik was n beetje sceptisch, maar het werkt!!!

Na 2 weken voelde ik al verschil, bijna geen opvliegers en beter in m’n vel! Dit door goed advies van Viv die mij de Weight capsules aanraadde… Ik raad dit zeker aan!!!

Ha Jolanda, fijn dat je ondanks je twijfels toch begonnen bent met de Weight Support en dat je er nu zoveel baat bij hebt! Lieve groet, Karin Team Vivonline

Supplementen

Net een maand gestart met energy support en tot nu toe niet ontbreken, het geeft mij de ondersteuning voor de dag.

Ha Inger, fijn om te horen dat je er zoveel baat bij hebt! Heel fijn! Lieve groet, Karin Team Vivonline

Over Viv Healthy

Viv Healthy begrijpt vrouwen en hormonen als geen ander. Onze Oprichtster Vivian Reijs is dé Hormoonexpert van Nederland, bestseller auteur en veel gevraagd Health spreker. Ze heeft al meer dan 100.000 vrouwen geholpen om in no-time van vreselijke hormonale klachten af te komen. Door haar online coaching programma, boeken, hormoonproof producten en haar eigen support supplementenlijn, zullen vrouwen zich snel energieker, gezonder en blijer voelen. Zodat je weer die leuke en blije vrouw kunt zijn die je wilt zijn. Live Happy & Healthy with Viv