Probleem met nieuwe fiets super goed opgelost!

Van mijn nieuw bestelde fiets werkte het stuurslot helaas niet. Mij werd de optie geboden om zelf het stuurslot te vervangen of een hele nieuwe fiets te krijgen. Ik heb voor de laatste optie gekozen, deze fiets is ook weer keurig snel bezorgd. En de fiets met het defecte stuurslot is mee terug genomen. FietsenFanaat heeft wéér alle mogelijke moeite genomen om mij naar tevredenheid te helpen. Super bedankt voor jullie goede service en nazorg!

Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend!!

Als er één bedrijf is dat service verleent en meedenkt én ook nog eens een goede prijs rekent, is het fietsenfanaat.nl! Echt een aanrader! De medewerkers zijn bijzonder attent, vriendelijk en correct en doen alle mogelijke moeite om de klant naar volle tevredenheid te helpen. Vrijdagmiddag laat een fiets besteld terwijl de bode al weg was, en tóch zaterdagmiddag vroeg geleverd! Nogmaals, een aanrader!

Onwijs tevreden met FietsenFanaat. Op 13 december jl. een fiets besteld en de volgende dag voor 16:00 uur al netjes thuisbezorgd. Contact met de klantenservice ging perfect, ben goed geholpen. Al wat ritjes achter de rug met de avalon cargo fiets, eerste indruk je merkt echt dat het een fiets van Nederlandse bodem is. Rijdt lekker, vlotjes, zeer stevig zeker geen plastic troep. Ga zeker nog bij FietsenFanaat accessoires voor mijn fiets kopen. Een dikke aanrader dus!

Zeer te vreden mee

Goeie service

Alles snel geleverd voor een mooie prijs

Lieftinckplaats 272 3066 XB Rotterdam

+31615437394