Geen problemen gehad bij het plaatsen van bestelling

Positief: Track&Trace Negatief: Extra verzendingskosten. Bij veel andere webwinkels is verzending gratis vanaf een bepaald aankoopbedrag

Geachte heer Degryse, Bedankt voor uw review. Graag geven wij nog een antwoord op uw negatieve reactie. Zoals vermeld op onze webshops leveren wij franco vanaf € 150,--. Wij wensen u een mooie dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tuin en Water

Snelle levering en handige website

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden op de webshop. Levering binnen paar dagen

Prima spullen voor prima prijs

Mooi spul, mooie prijs, Vlot geleverd!

Supersnel: Namiddagaankoop volgende morgen vroeg in huis !!!

Supersnel: Namiddag-aankoop, volgende morgen vroeg in huis!

Prima product tegen prima prijs en vlotte levering

Op basis van deze ervaring ZEKER een aanrader !

Bestelling goed, levering slecht

Materiaal voldoet aan de beschrijving. Verwerking van de bestelling ging vlot. Dus tuinenwater diet het goed. Maar de levering laat te wensen over. Pakket werd drie km verderop afgeleverd in een ophaalpunt, terwijl ik wel thuis was op het vooropgestelde moment van levering.

duidelijk website, snelle levering

Goede omschrijving van de onderdelen in dit geval voor mijn Pedrollo pomp En voor een lage prijs

Zondag bestelt woensdag geleverd super!

Alles klopte

Goede klantenservice

Na telefonisch contact te hebben gehad, kon ik direct m’n product ophalen.

Snel en acuraat

Na 18.00 uur gekocht en om 10.00 lag het klaar ter afhaling.

Condensator werkt niet

Hier een condensator besteld Alleen de grondwater pomp doet het nogsteeds niet

Zeer snelle service

Snelle levering die keurig verpakt is.

zeer snelle levering en goed verpakt

goed en snel verzending

werkt nog niet

condensor ontvangen en na goede montage werkt pomp motor nog niet

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen goede uitleg over artikel snelle verwerking top

Prefecte service en communicatie

Alles netjes op tijd en volgens afspraak geleverd.

Prima, nette levering

Zie boven

Snelle correcte levering

Goed materiaal

Redders in nood

Dankzij de snelle levering van de Gardena aquasensor 17000 dompelpomp kunnen wij het binnenstromende grondwater in onze woonkelder wegpompen. Momenteel pompt hij 2000 liter per dag weg.

Ben goed geholpen met mijn probleem

De persoon die mij heeft geholpen heeft echt moeite gedaan

Uitstekende service!

Tot mijn verbazing binnen 2 uur mijn pakketje in huis. Een medewerker kwam hem persoonlijk brengen.

Zeer snel

Perfect!

Onze ervaring is gewoon super! Tijdens kerstdagen hadden wij water in de kelder en hebben toen online een dompelpomp gekocht. Door alle feestdagen was het magazijn beperkt open. Toen we daar achter kwamen was het in principe te laat. Door contact met tuin en water kregen we te horen dat de medewerker zou blijven wachten tot we daar zouden zijn!! Wat super en echt klantvriendelijk!! Nogmaals onze dank hiervoor. Enne.....niet geheel onbelangrijk....de pomp werk ook goed!!