Goed product

Goed product en binnen 24 uur geleverd

Het vertrouwen waard.

Zeer tevreden, snel en in orde.

Makkelijk te bestellen onderdelen

Na plaatsing van bestelling was deze razend snel geleverd

snel leveren en goede prijs

snel leveren en goede prijs top

Snel geleverd voor goede prijs

Sproeiers netjes geleverd met een speciale schroevendraaier erbij om ze af te stellen

Eenvoudig bestellen, snel leveren

Overzichtelijke site met goede informatie. Eenvoudig bestelproces en levering zoals beloofd (snel).

perfect

goed en deskundig geholpen snel opgestuurd

correcte snelle levering

Rapide et sérieux

Service rapide et envoi bien préparé: carton protecteur impeccable.Que demander de plus? Firme à recommander .

Goed product.

Product is volgens verwachting, snelle levering.

Uitstekende, bliksemsnelle service.

Uitstekende, bliksemsnelle service.

Snelle levering van het artikel

s avonds besteld andere dag al geleverd

Ik begreep iets niet over de werking van het product. Is prima uitgelegd.

Klasse

Nadat ik wat vragen had over een product, werd de site binnen 10 minuten aangepast en kon ik het product bestelen. Goed geadviseerd en goed geholpen met een goed product.

Snel geregeld, Snel en correct bezorgd.

Snel en voordelig

1 dag na de bestelling lagen de spullen al op de stoep. Vergeleken met de producten van Gardena zijn deze items dan ook nog stukken goedkoper. Voor een afsluiter met snelkoppeling betaal ik iets meer dan 2€, een Gardena variant kost me 12€. Idem voor de andere producten. Ik gebruik deze producten nu al een paar jaar en ze vallen heus niet uit elkaar na een tijdje. Top materiaal.

Overzichtelijke site, en snelle levering.

Overzichtelijke site, en snelle levering.

Zeer goede begeleiding en levering

Na jaren tobben met provisorisch door ons zelf aangelegd beregening systeem gekozen voor Tuin en Water. Medewerker Peter heeft ons zeer duidelijk uitgelegd hoe en wat. En ook goed geluisterd naar onze wensen. Daarbij ook tips gegeven die we zelf nooit bedacht hadden.

Bedroevend

Ondanks het feit dat goederen reeds geruime tijd aangemeld werden, heb ik nog steeds niets mogen ontvangen mogelijks te wijten aan GLS, gelieve samenwerking per direct stop te zetten en over te schakelen naar andere pakketjesdienst

Geachte heer Polfliet, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u en de transporteur opgenomen. U heeft zojuist bevestigd dat u uw pakket heeft ontvangen. Dat vinden wij fijn om te horen! Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de levering van uw pakket. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Wij zullen het altijd uitzoeken en oplossen voor de klant. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tuin en Water

Prima, snel geleverd.

Snel, En dat wat besteld is gekregen

Prima.

Dik tevreden !!

Vlugge en correcte levering

Goede qwaliteit.

Prima winkel met scherpe prijzen

,Bestelde producten werden snel geleverd, Geen ervaring met de service, dit is nog niet nodig geweest.

alles naar wens

op tijd geleverd en goed

Cartografenweg 30

5141 MT Waalwijk