Uitstekende service!

Tot mijn verbazing binnen 2 uur mijn pakketje in huis. Een medewerker kwam hem persoonlijk brengen.

Zeer snel

Perfect!

Onze ervaring is gewoon super! Tijdens kerstdagen hadden wij water in de kelder en hebben toen online een dompelpomp gekocht. Door alle feestdagen was het magazijn beperkt open. Toen we daar achter kwamen was het in principe te laat. Door contact met tuin en water kregen we te horen dat de medewerker zou blijven wachten tot we daar zouden zijn!! Wat super en echt klantvriendelijk!! Nogmaals onze dank hiervoor. Enne.....niet geheel onbelangrijk....de pomp werk ook goed!!

Goede service.

Vlugge en goede bediening, verzogd geleverd, alles ok. Dank u

Snelle levering met een goede prijs

Goed advies met een snelle levering

De bestelling liep zeer vlot en werd op de afgesproken datum geleverd

volledig oké!

vlugge bestelling en goed verpakt

Snel geleverd, goede communicatie.

Vrijdag na 1600 uur besteld, maandag in huis. Goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Top

voordelig geprijsd product met snelle levering.

Ik zocht een moeilijk verkrijgbaar product, condensator van 25uF, en vond hem voordelig in deze winkel met een zeer snelle levering.

Bestelling was snel gereed gemaakt voor verzenden

Bestelling ging snel en makkelijk online. Helaas heeft PostNL het pakket niet opgehaald op de dag dat het klaar was. Hierdoor was het pakket 1 dag later als gehoopt (en als eerste aangegeven in de PostNL app)

Goed bedrijf

bliksemsnel

ongezien snel verzonden en ontvangen

Prima geholpen

Kon het product niet direct op de website vinden, maar werd telefonisch adequaat geholpen. Bestellen was eenvoudig, en de levering was snel en correct!

Zeer breed assortiment. Voordelig geprijsd. Snel verzonden. Eindelijk de koppelingen gevonden die ik nodig had van tyleen 20mm naar Gardena.

Zeer volle levering in zeer korte tijd

Pomp in perfecte staat geleverd

Goed advies

Eerlijk en goed advies ontvangen bij aankoop product.

Goed advies, correcte en snelle levering,competitieve prijs.

Enkel positieve ervaring

Beveel deze firma zeker aan

Snelle levering en prima prijs

Snelle en goede service!

Snelle levering. 's Avonds besteld, levering dag erna. Goede communicatie. Geleverde product werkt zoals het moet. Top!

toppie

toppie

Perfecte communicatie en zeer behulpzaam! Alleen maar pluspunten.

X

Snelle service en correct.

Ander product gekregen dan op de afbeelding

Na enig zoekwerk kwam ik bij Tuin en Water uit voor een specifieke koppeling met de mogelijkheid voor het het vastzetten met een ringsleutel. De levering bestond echter uit een standaard ronde koppeling.

Snel, correct en klantvriendelijk geleverd

Snel, correct en klantvriendelijk geleverd