X

Snelle service en correct.

Ander product gekregen dan op de afbeelding

Na enig zoekwerk kwam ik bij Tuin en Water uit voor een specifieke koppeling met de mogelijkheid voor het het vastzetten met een ringsleutel. De levering bestond echter uit een standaard ronde koppeling.

Snel, correct en klantvriendelijk geleverd

Snel, correct en klantvriendelijk geleverd

Prima Top!

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Gewoon goed.

Prima, snel en een juiste prijs

Hebben een grote keus en artikelen die andere niet voeren

2 afsluitkraantjes ballofix besteld via overzichtelijke website. Zeer snel bezorgd en zien er goed uit.

Vriendelijk en deskundig personeel. Mariska heeft mij top geholpen.

Goed ontvangen

Een week moeten wachten Fout door post nl Niet door de leverancier Ben Tevreden

Snel en goed geleverd

Prijskwaliteit

Goede prijskwaliteit voor prima materiaal

Geleverd zoals voorspeld.

De producten voldoen aan de verwachtingen en zijn geleverd zoals gepland. Dus alles inorde zoals het hoort te zijn.

Erg vlot

De levering verliep erg vlot en voldoet helemaal aan de verwachting.

Geachte heer Verberne, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met elkaar gehad. Wij zullen nooit de BTW dubbel gaan berekenen. Dit heeft u later ook aan ons bevestigd dat dat niet zo is. Wij zouden het fijn vinden als u dat in uw review nog wilt bevestigen. Wij wensen u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tuin en Water

Vlot verloop

Correcte en snelle levering

top

verrast van snelle levering

Goed advies en snelle levering, denken mee.

Ik heb met meerdere bedrijven contact gehad. Advies gevraagd etc. Zij sprongen er bovenuit. Snelle levering etc.

Prima pomp

De Gardena 4700 pomp doet het naar behoren - tot nu toe. Krachtig ook bij een tuinslang tot 30 meter nog voldoende druk. Versturen aub discreter - kan makkelijk achterover gedrukt worden door verkeerde bezorgers - BREEKBAAR erop is super.

Snelle levering, alles in orde.

geleverde onderdeel niet het zelfde als op de site. diameter iets kleiner,met kleine aanpassing toch kunnen plaatsen.

bedankt voor de geweldige service

Ik ben in de eerste plaats blij dat ik bij Tuin & Water de reserveonderdelen heb gevonden die ik zocht voor een redelijke prijs en bovendien een snelle levering. De ene dag besteld volgende dag in huis. Goed gedaan ! Orazio

....

....

Prima levering

Levering volgens afspraak

Snel geleverd.

Haspel volledig voor gemonteerd ontvangen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verwachtingen overtroffen.

Scherpe prijs en uitstekende levering

Scherpe prijs en uitstekende levering.

Cartografenweg 30

5141 MT Waalwijk