snelle levering en mooi artikel.

heel tevreden echt zo als gemeld staat

zeer tevreden heb foto geplaats op jullie site

Helemaal perfect

Snelle afhandeling van de bestellinh

Was makkelijk te bestellen en is mooi en past goed.

Snelle levering en fijn product

Via google op deze website terechtgekomen en een inductiebeschermer met olifanten besteld. Snel besteld, snel geleverd en het product zelf is fijn. Soepel materiaal dat je makkelijk even ergens anders neerlegt/-zet als je gaat koken. Heel tevreden!

Top product

De levering was razendsnel en de communicatie was duidelijk en professioneel. Het product voldeed volledig aan mijn verwachtingen en de kwaliteit ervan is uitstekend. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij inductiebeschermenshop.nl en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen.

Goed product en keurige bezorging

Positief, goed product en keurige bezorging

Ik gebruik het niet zelf ik heb nog een ouderwets gasstel ( als ik hem erop leg verbrand die) hij was bestemd voor mijn buurvrouw want die kreeg een nieuwe keuken!

Niet van toepassing

Mooie uitgeprinte beschermhoes

Van mijn eigen gefotografeerde ruimtenevel een mooi afdruk laten maken bij deze site op de inductiebeschermhoes. Mooi en scherp.

Keurige bescherming voor m'n inductieplaat.

Goed passende bescherming. Besteld met eigen afbeelding en netjes weergegeven. Vlotte levering conform opgave. Tip: Voorzie in de bestelprocedure voor levering op een DHL pickup punt.

Prima shop, ruime keuze, blij met onze mooie inductie beschermer

Is goed

Mooie producten

Mooi materiaal. Alles wat er gezegd wordt

Levering was optijd

Doekjes om de inductie plaat schoon te maken is geweldig Glimd als een spiegel

Een aanrader

Heel snelle levering. Beschermer was zorgvuldig verpakt. Past perfect op mijn inductieplaat en oogt mooi

snel gekregen en is mooi en past en goed

Zorg er voor dat er geen krassen op de plaat komen.

Ziet er netjes uit ben de blij mee .

Goede kwaliteit

Prachtige product

top

leuke decoratie en goede bescherming ook snelle correcte levering

Zeer tevreden. Had het vrij snel in huis

Ik heb een inductieplaatbeschermer met eigen foto besteld. Er waren wat vragen over de foto en dit ging allemaal vlot via de mail. Het resultaat is prachtig, ik ben zeer tevreden!

Prima.

De bestelling was niet goed uitgevoerd. Na contact zeer snel een reactie en na een week de goede binnen. Top geholpen

Een verrijking voor mijn keuken!

Ach, moet dat? Een bescherming voor mijn inductieplaat? Toch even opgezocht. Ha! Ik kan een zelf gekozen foto op die bescherming! En twee dagen later een stevige afdek met de gekozen foto. Een verrijking voor mijn keuken! Had daar eerder voor moeten kiezen. Nu dolblij.

Mooi en goed snel geleverd

Mooi product snel in huis