prima product voor een prima prijs

Makkelijk te vinden op het Internet, snel geleverd

Veel keuze en goede kwaliteit

Veel keuze een goede kwaliteit.

Degelijk materiaal, doet wat het beloofd

Zeer tevreden over dit product. Naast een decoratieve bescherming biedt dit ook wat extra werkplek in de keuken. Men kan er immers een schaal of iets dergelijks op plaatsen bij het voorbereidend werk

Is mooi

Toont een proper uiterlijk in de keuken en beschermt de kookplaat.

Wat mooi!

Eigen foto laten afdrukken. Goede kwaliteit en snelle levering. Mooie plaat en fijne bescherming.

Snelle levering.

Mooi en goede waar.

Correct gemaakt en geleverd

Snelle levering, goede vrom en goede kwaliteit

Fijn dat mijn inductieplaat beschermer goed past en mooi is.

Prima.

Helemaal goed. Prima product.

Uitstekende services

Na terugsturen pakket gelijk aktie vanuit het bedrijf. En keurig opnieuw verstuurd

Mooi dessin, grote keuze en van prima kwaliteit.

De beschermtop voldoet helemaal aan mijn verwachting. Ik ben er blij mee.

Mooie cover

Mooie cover, ziet er netjes uit en snel geleverd

Tevreden! Echt mooi!

Tevreden! Echt mooi!

Product zoals omschreven

Veel keuze in ontwerp en maten. Snelle levering

Mooi product. Snel geleverd, dik tevreden.

Werkt goed!

Je werkblad is op deze manier groter en mooie uitstraling en daarbij een goede bescherming!

Uit het gevarieerde aanbod een uil gekozen. Mooie afbeelding.

Enige twijfel of de afbeelding ook op een 90cm beschermmat tot z'n recht zou komen. Gelukkig is dat wel het geval. Bij verzending werden afspraken correct nagekomen. Wij zijn blij.

product zoals afbeelding omschrijft. Netjes verzonden

Heel mooi product.

Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling kreeg ik geen bevestigingsbericht. Maar gelukkig werd mijn bestelling bezorgd binnen 5 dagen. Ik ben er erg blij mee omdat mijn eigen gekozen afbeelding erop staat. Dus communicatie kan beter maar mooi product geleverd erg blij mee.

Na een door het bedrijf gemaakte fout, hebben zij dit direct opgelost door een nieuwe te sturen die wel goed is.

snel geleverd, prachtig geworden

snel besteld, en geleverd, prachtige inductie beschermer geworden

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit snelle levering

Dik tevreden!

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop: de kookplaat is nu goed beschermd tegen allerlei vlekken en eventueel schade en je kan potten zetten op de midden- en achterste deel waardoor wij extra ruimte voor onze kookvoorbereidingen hebben bijgekregen.

Materiaal prima, levering prima

Prima afdek voor de kookplaat, beschermt goed. Let op bij lichte kleur van de afdek, nee.t die de kleur van de keukenwand over. Onze grijze afdekmat kleurt roze ivm rode muur. Maar dat ligt dus niet aan de afdekmat. Die is prima.