product zoals afbeelding omschrijft. Netjes verzonden

Heel mooi product.

Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling kreeg ik geen bevestigingsbericht. Maar gelukkig werd mijn bestelling bezorgd binnen 5 dagen. Ik ben er erg blij mee omdat mijn eigen gekozen afbeelding erop staat. Dus communicatie kan beter maar mooi product geleverd erg blij mee.

Na een door het bedrijf gemaakte fout, hebben zij dit direct opgelost door een nieuwe te sturen die wel goed is.

snel geleverd, prachtig geworden

snel besteld, en geleverd, prachtige inductie beschermer geworden

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit snelle levering

Dik tevreden!

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop: de kookplaat is nu goed beschermd tegen allerlei vlekken en eventueel schade en je kan potten zetten op de midden- en achterste deel waardoor wij extra ruimte voor onze kookvoorbereidingen hebben bijgekregen.

Materiaal prima, levering prima

Prima afdek voor de kookplaat, beschermt goed. Let op bij lichte kleur van de afdek, nee.t die de kleur van de keukenwand over. Onze grijze afdekmat kleurt roze ivm rode muur. Maar dat ligt dus niet aan de afdekmat. Die is prima.

Echt prachtig

Het is echt heel mooi gedrukt en de service en levering is perfect.

Een absolute aanrader

Grote sortering in afbeeldingen en maten, snelle levering, goed verpakt.

geweldig

geweldige mooie mat in mooie design kleuren

Goed en snel geleverd

De maat is perfect en prima kwaliteit

Goed ding en de foto is heel erg mooi geworden

goede bescherming en er mooi

beschermd mijn kookplaat inductie prima

Geleverd product voldoet niet. Afbeelding erg wazig

De inductie plaatbeschermer is geleverd met een erg wazige foto. Het zou mooi zijn als er in het bestelproces aangegeven word dat de afbeelding niet voldoende krachtig is qua scherpte.

Goedemorgen Hans, Dank voor uw beoordeling. Helaas was de afbeelding die u zelf heeft geüpload al wazig, maar qua grootte meer dan voldoende. Vandaar dat de afbeelding automatisch is doorgezonden naar onze productie. We zullen gaan kijken hoe dit in de toekomst niet meer kan voorkomen, excuses. Fijne dag gewenst. Groet, Ils

Volgens de postdienst zou onze bestelling afgeleverd zijn. We waren thuis op dat moment, maar hadden niks ontvangen. Teleurgesteld mailde ik de klantenservice en Martinus zorgde direct voor een nieuwe levering. Deze kwam een week later. Waar zie je deze klantvriendelijkheid nog. De inductie bescherm plaat zelf is ook prachtig. Ondanks dat die opgerold werd verstuurd zaten er geen knikken of bolling in. Echt heel mooi!

Mooie inductiebescherming

De foto op de inductie bescherming is mooi en scherp. Zeer blij mee.

Mooi product!

Mooie zware kwaliteit beschermmat, wordt weer prachtig glad als je hem tijdens het koken opgerold weg legt. En natuurlijk een flink extra bruikbaar oppervlak als je niet kookt! Ik heb er een met een van mijn eigen foto's besteld (ben fotograaf) en de printkwaliteit is gewoon zeer goed.

hee mooi bedankt

ziet erg mooi uit echt een aan rader

Kwaliteit kan beter

De print is heel mooi passend bij het blad maar de kwaliteit valt ons tegen. Een koffiekopje oid kan je er niet op zetten want de afdruk van het kopje blijft in de mat staan. Tis dus niet om te gebruiken maar voor de sier… Dit was bij onze vorige mat via een andere aanbieder niet zo, daar kon je gewoon iets op de mat zetten/ leggen zonder dat daar afdrukken van komen. Erg jammer voor deze prijs.

Oogstrelend!

Geweldige oplossing om het zwarte vlak op mijn aanrecht te verfraaien.

Supersnel en prachtig !

Heel snel geleverd en mijn eigen foto als afdruk is prachtig geworden..

mooi

kruiden display educatief voor peuters

Prima kwaliteit en mooie scherpe afbeelding.