Conclusie: .. Geen zaken mee doen!

Licentie gekocht, code werkt niet, nog een code gekregen ,werkt ook niet. Geld terug gevraagd. Wordt niet gedaan. Conclusie: .. absoluut geen zaken mee doen!

Licentie ontbreekt, klantenservice niet te bekennen

Licentie een paar dagen geleden gekocht, alleen de code niet ontvangen op mijn e-mail. Daar wordt 'order waiting for assigning serial numbers' weergeven. Ik heb de klantenservice een paar keer geprobeerd te benaderen, maar nog steeds niets gehoord.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Goedemorgen Renate, Ik zie dat u 15 februari contact heeft gehad met mijn collega en uw geld heeft teruggekregen. Excuses voor de rommelige gang van zaken in deze, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Tom Fuikers

Uitstekend geholpen

Na aanschaf Hp laptop een office 2021 pro plus aangeschaft. Het installeren van het pakket ging moeizaam. Externe hulp van onze dochter hielp ook niet echt. Vervolgens verzoek gedaan voorhulp bij goedkope licentie. Via een inlogprogramma heeft men alles op een rijtje gezet en controle uitgevoerd alles werkt prima. Een leverancier om aan te bevelen top.

Eerste code werkte niet maar snel opgelost

De eerste ontvangen code werkte niet, maar na contact via Whatsapp was dit heel snel opgelost.

Super produit et service au top!

Merci au SAV pour sa réactivité après l' envoi de mon mail. Tout fonctionne parfaitement, je recommande.

Office 2021 Pro Plus besteld

Ik heb Office 2021 Pro Plus besteld, naar eerst met ongeloof de licentie prijs te zien vertrouwde ik het niet. Op trustpilot gaven de recensies iets van vertrouwen en aangezien het bedrag niet heel hoog was de gok gewaagd. Het hele proces ging super snel, nabetaling binnen no-time (ik gok binnen een minuut) de download pagina en licentiecode gekregen zowel via de website als via e-mail. Download gestart, en het geheel geïnstalleerd, eerst schrok ik even, een van de andere recensies vertelde over foute download (office 365 ipv 2021) en ook bij mij vertelde de setup office 365 te installeren, dit genegeerd en alles bleek toch de juiste versie te zijn, ook code werd soepel gepakt. Dus zeer tevreden!!

Top website, direct de licentie ontvangen en alles werkt weer!!

Ik kan iedereen aanraden om hier zijn licenties te kopen. Dit is een eerlijk bedrijf met service hoog in het vaandel. Chapeau.

Just works

Bought Windows 10 Home license and immediately got the license key to activate my windows. Worked out of the box.

Na de aanschaf van het Microsoft pakket voor een zeer schappelijke prijs, lukte het niet om met de productcode de software te downloaden. Ik was even bang dat ik er door de goedkope prijs "ingetuind" was, maar niets bleek minder waar. Na contact via de mail werd er snel gereageerd door Jochem. Ik kreeg van hem een nieuwe productcode en daarmee is het gelukt de programma's te downloaden. Erg blij hiermee!

top geholpen

na problemen met het een en ander ben ik gebeld door een medewerker en perfect geholpen.

Goedkope licentie

Licentie gekocht, code werkte niet. Na contact nieuwe code gekregen. Het koste wel even moeite om de boel werkend te krijgen, oude licentie code moest eerst verwijderd worden maar uiteindelijk is het gelukt en heb ik voor een klein bedrag een goed werkend office pakket.

Response from the business owner

Beste Har, Ik heb uw mailtje van zaterdagmiddag zojuist op maandagochtend beantwoord en daar in een oplossing geboden. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 0900 en 1700 ook telefonisch bereikbaar. Dit staat ook duidelijk vermeld op de contactpagina. Het kan inderdaad soms voor komen dat een licentiecode niet werkt. Uiteraard leveren wij dan altijd kosteloos een vervangende licentie. Mocht u toch nog vastlopen kan ons support-team ook altijd met u mee kijken via AnyDesk of Teamviewer. Met vriendelijke groet, Team Goedkope-Licentie.nl

Goed bedrijf, goede service

Nadat ik Windows Server 2016 had aangeschaft lukt het mij niet om te activeren. Even gemaild en snel antwoord gekregen hoe ik het zou moeten doen. Top service.

Betaalbare licentie!

Netjes en direct per email een licentie ontvangen. Helaas werkte de licentie niet in 1 keer omdat de Windowsserver 2022 evaluatieversie eerst omgezet moet worden naar een volledige versie (Dat wist ik niet). Na het versturen van een email naar goedkope-licentie kreeg ik hier direct een duidelijke uitleg over. Loop je hier ook tegenaan: gebruik powershell met het commando: dism /online /set-edition:ServerStandard /productkey:HIERCODEPLAKKEN /accepteula

Super goeie service

Super goed geholpen met het activeren van de server licentie. Dikke 5 sterren!

Uitstekende hulp, totaal onwacht !

Ik heb een licentie aangekocht en had moeite om deze te activeren. Eerlijk gezegd had ik niet veel vertrouwen in een internet site die goedkope licenties aanbiedt maar ik gaf het toch een kans. Ik kan niet beschrijven hoe groot mijn verbazing was toen ik bijna onmiddellijk geholpen werd en dit met de nodige kennis van zaken. Een dikke pluim (Belgische uitdrukking) voor de help/support afdeling.

Worked out

Made a wrong copy of the key from the website so it didn't active by accident. Redid a copy from my mail, that worked like a charm. Happy costumer here. Key werkte netjes hier. Moet je hem wel goed kopiëren, DOH!

Retai key In 1x geactiveerd

Na het ontvangen van mij windows 11 key heb ik de instructies gevolgd om mijn key te activeren. Schone windows installatie uitgevoerd. Naar instellingen geweest --> Windows geactiveerd en het was in 1x goed!

Win 11 licence that was already used and never heared back from support.

I bought a Win 11 licence and upon trying to activate it says it was already activated on another pc. I tried asking for help by email, no response back since days. After some insistence, someone contacted me and I got a refund. The support person was very kind I have to give that. If it were a faster follow-up to my issue I would had no complaints :/

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Good evening Zsolt, I see you've sent us an email two days ago. We always try to reply the same business day, but sometimes it can take up to three business days for us to get back on emails. During office hours you can also reach us on our phone number, as listed on the website! Our support team will assist you directly. As mentioned in my email I just sent, I will gladly replace your license when you provide me with your order number. Sometimes licenses aren't de-activated properly or sent out twice by accident. When this happens we always provide a new license, free of charge. Sincerely, Team Goedkope-Licentie.nl

Nice

Very nice offers

Prima after-sales service. Het contact dat ik had via de mail (ivm een licentie issue) was professioneel en correct. De geboden oplossing werkte naar behoren. Super tevreden!

zeer goede en behulpzame service

snelle reactie op mijn schrijven. Na dat ik de activatie niet voor elkaar kreeg, uitstekend geholpen door een medewerker van dit bedrijf. na mijn computer even te hebben overgenomen, het probleem opgelost. Zeer vriendelijke medewerker die alle tijd nam om het op te lossen. alles werkt nu weer zoals het hoort. Voor mij een dikke 10.

Gebruiksvriendelijke website en goed overzichtelijk en duidelijk

Ben zeer uitstekend geholpen bij mijn keuze van de software. Ook het contact via de e-mail ging gesmeerd, kreeg steeds snel antwoord op mijn vragen!! Als ik een cijfer moest geven is dat een 10 MET EEN GRIFFEL.