Gebruiksvriendelijke website en goed overzichtelijk en duidelijk

Ben zeer uitstekend geholpen bij mijn keuze van de software. Ook het contact via de e-mail ging gesmeerd, kreeg steeds snel antwoord op mijn vragen!! Als ik een cijfer moest geven is dat een 10 MET EEN GRIFFEL.

licentie werkt niet, onbereikbaar

Heb een licentie besteld, alles netjes gedaan. De licentie was te vaak gebruikt hij werkte niet. Contact proberen te zoeken gemaild,geappt en gebeld. Helemaal geen terugkoppeling gehad. gelukkig gaat het maar om 25 euro. Slechte service

• Would you recommend us? No

Goede service! Zou zeker nog een keer met ze in zee gaan.

Gelijk de licentie ontvangen via de mail. Had wat computer problemen. Klantenservice gebeld. Ze hebben stap voor stap met de installatie geholpen.

Zeer snelle reactie en alles werkt perfect!

Direct geholpen met activeren

Ik ben blij dat ik bij goedkope-licentie.nl heb gekocht. Het activeren lukte mij niet direct maar gelukkig zijn ze telefonisch bereikbaar! Een dikke vette 10!

Snelle service!

Al meerdere keren licenties aangeschaft. Super support en directe levering!

Hunthun 43

3632 YN Breukelen