Goeie klanten-service

Na ontvangst bleek een LASCO-manifold te lekken via de dichting. De Klanten-service heeft daags nadien een nieuwe verzonden. Waarvoor dank!

Zeer snelle service

De bestelling werd snel geleverd.

prima geleverd.

makkelijk te bestellen en goed geleverd.

Goede prijzen, snelle levering.

Hier besteld vanwege de concurrerende prijzen en het uitgebreide assortiment. Levering werd goed gecommuniceerd en was snel. Door wat onduidelijke productomschriivingen (ligt meer aan Gardena dan aan de website) niet direct het juiste besteld. Nabestelling kwam ook weer snel en retournering werd snel verwerkt. Wel retourneren op eigen kosten.

Super goed geholpen

Heel prettig contact via de site met het maken van een bergeningsplan!

Snel geleverd en gunstige prijs voor vast artikelnummer en merk

Tevreden met advies en producten

Ik heb er voor gekozen om ter plaatse een beregeningsplan te laten maken. Vakkundig personeel tezamen met geavanceerde tekentools maakten eenvoudig inzichtelijk hoe het plan eruit kan zien en wat daarvoor benodigd is. Ook de aftersales support is goed, snelle response op vragen en geen gedoe met retourneren van teveel geleverde materialen. Kortom, een verdiende 4-sterren beoordeling.

Prima product maar beschrijving kan beter

Prima product tegen redelijke prijs. Installatievoorschrift kan uitgebreider. Omdat ik dezelfde pomp heb vervangen was het als leek zelf te doen.

Top producten en snelle levering

Goede site, normale prijzen en snelle levering

Geen bijzonderheden

Binnen 2 dagen stonden de pakketjes voor onze deur

Er werd snel geleverd!

Snelle levering en goede producten

Top artikel

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit hoe de afstelling van de sproeikoppen werken

prima snel en goed materiaal

perfect

Overzichtelijke website

Snel alles gevonden op de website, snel geleverd

Duidelijke site met uitleg en snel geleverd

Alles duidelijk uitgelegd. Eenvoudig de juiste spullen geselecteerd en erg snel in huis. Mooi systeem en werkt uitstekend!

Helemaal super

Snelle levering , goed spul

snelle en goede service

Beregeningsspullen werden snel geleverd, maar nog belangrijker: toen iets verkeerd ging met een levering (iedereen maakt wel eens een fout) werd het supersnel en naar tevredenheid opgelost. Kortom, goede en snelle service dus!

Had snel een setje nieuwe sproeikopjes nodig. Op de website staat uitgebreide informatie om de juiste keus te kunnen maken. Besteld via de website en afgehaald in Waalwijk. Werd heel vriendelijk ontvangen en de spullen lagen netjes klaar.

'

'

Vriendelijk, behulpzaam, service

Zowel voor als na mijn bestelling van een RainBird beregeningsinstallatie op en top service. Altijd een vriendelijk woord als je nog vragen hebt. Service met een hoofdletter S.

Duidelijke website

Via een duidelijke website vol met informatie en soms prettige filmpjes. Heb ik de onderdelen die ik nodig had verzameld. 1 keer contact gehad met de service medewerker over de levering en deze dame was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goede prijs en vlug ontvangen

Ben het aan Uit testen .

Fijn bestellen.goede uitleg op video. Eerst kennismaking met materialen Zeer goed bevallen. Moet nu eve n praktijk ervaring op doen . Maar heb goede verwachting.

Prima op tijd geleverd.

Klant vriendelijk.

Bedrijfsgegevens

Cartografenweg 30

5141MT Waalwijk

0416-394 125

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.