Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijke en duidelijke website, hierdoor alles goed te vinden en heb ik als leek de installatie kunnen maken. Het werkte direct!

Snel en betrouwbaar

De website is heel goed. Je kunt eenvoudig spullen bestellen en meteen zien tegen welke prijs. Er staat een prima beschrijving bij. Omdat ik vrij dicht bij woon haal ik de spullen en die liggen altijd klaar binnen één dag. Een vriendelijke bediening reikt je de bestelling aan.

Prima kwaliteit

Snelle service, prima kwaliteit. Betreft een kleine uitbreiding.

Degelijk systeem en goed zelf aan te leggen ook al is het ff puzzelen

Prima systeem om zelf aan te sluiten. Omdat het voor mij geen dagelijkse kost is om beregening aan te leggen is het even zoeken hoe en wat maar dit wijst zichzelf redelijk vlot. Ik had de polyethyleen koppelingen en deze moet je echt goed controleren (water erop) voordat je alles in de grond begraaft. Bij mij lekte in eerste instantie 30% van de koppelingen. (Ik heb de prefab verdeelset (4 pompen) op waterleiding aangesloten + alle toebehoren)

Geachte heer Vermeulen, Bedankt voor uw review. Het is belangrijk dat de beregeningsleiding in de koppeling voorbij de rubberring tot aan de kunststofrand geduwd word. Op deze manier werkt alles lekvrij. Wij hebben in onze kennisbank een duidelijke uitleg hierover: https://www.doehetzelfberegening.shop/blog/monteren-pe-leidingen-en-koppelingen.html Wij gaan ervan uit dat alles naar behoren werkt en anders horen wij dat uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice Doe Het Zelf Beregening

Alles perfect geregeld.

Bestelling gemakkelijk en de rest is alles gestroomlijnd.

Antwoord op je vragen en snelle levering

Heel fijn dat we op alle vragen die we online stelden een duidelijk antwoord kregen binnen een paar dagen. Hierdoor konden we ons eigen plan maken voor de beregening van onze tuin. En onze uiteindelijke bestelling werd snel bezorgd.

Mijn bestelling werd snel verstuurd. De omschrijving klopte exact en de werking is zoal beloofd!

Leveringen dik in orde

Bestellingen en leveringen via de website zijn altijd (in ieder geval bij mij) prima geregeld. Goede verpakking, prima producten en snelle levering. Hooguit 1-2 dagen. De website biedt echte goede en bruikbare info over de producten en de toepassingen. Ook de instructie video’s zijn goed te volgen. Wat minder is de service die wordt aangeboden om projectplannen te beoordelen. Dit duurt (te) lang en het commentaar is meestal niet echt bruikbaar voor de klant. Dit biedt kansen voor verbetering.

Duidelijke omschrijving, prima kwaliteit en snelle levering

Duidelijke omschrijving, prima kwaliteit en snelle levering

Duidelijke website snel gelever

Duidelijke website snel gelever

Fijne service en snelle levering

Niet veel ervaring met beregeningssystemen, maar dankzij de beoordeling van mijn projectplan en goede telefonische hulp, toch goed gekomen.

Geweldige service en goede producten

Ik had begin maart een complete beregeningsset gekocht. Het werd optijd geleverd en was eenvoudig te installeren. Ook goede uitleg op de website. Na een maand zag ik dat dezelfde set ineens een stuk voordeliger was, hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Binnen een dag werd er een passende oplossing aangeboden!

Fijne zaak

Zelfs maanden later was ongebruikt in de doos omruilen geen enkel probleem. Vriendelijk, meedenkend, net dat beetje extra.

Duidelijke website, viendelijke service

Prima producten. lk koos er voor om ze op te halen, aardige medewerkers!

Top. Zeer behulpzaam en klantgericht.

De medewerkers zitter er echt voor de klant. Ze lossen alles voor je op. Vergeten een onderdeel mee te bestellen, ze voegen het gewoon toe aan de eerdere bestellen zonder verzendkosten.

Top prijs kwaliteit en levering

Duidelijke site , en koppelingen goed op maat op de website

Zeer góed advies ontvangen voor het ontwerp van de beregeningsinstallatie. Daarna werd alles nog eens gied in detail uitgelegd. Toen bleek dat er iets niet goed geleverd was, werd dat direct gecorrigeerd.

Duidelijke site, snelle levering.

Het is zeer makkelijk om te navigeren door de site en de juiste hulpstukken te vinden. De levering ging snel. De communicatie was duidelijk en correct.

Snel en goed werk

Bestelling correct en in goede orde thuis gebracht.

Juiste en snelle levering

Overzichtelijk en duidelijke site Materiaal is als aangetoond

Gewoon goed

Snel, deskundig en keuze

Keuze is groot, ik zocht iets specifieks voor mijn beregensinstallatie wat keurig uit bestaande onderdelen werd opgeleverd. Super

Goede website, snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering

Alles weer op maat!

Weer alles keurig in de bestelling, alle 79 items! En snel bezorgd.