Fijne en deskundige winkel

Goed geholpen, inclusief advies voor de doe-het-zelver

Ik heb de verkeerde onderdeel besteld en na een telefoon goed geholpen en uitgelegd hoe en wat te doen en ook hoe te bestellen naar de juiste onderdeel.

Fijn bedrijf wat extra service verleend door mee te kijken naar de opstelling en benodigdheden voor een optimale beregening. Ook aanpassen van het ontwerp in overleg gaat makkelijk. Artikelen besteld en konden binnen een paar uur al afgehaald worden. Top service, maar ook kwaliteit onderdelen en gunstige prijzen om een voordelig maar goed beregeningssysteem te bouwen.

Vlot en goede prijs!

Rainbird controller gekocht waar je ook een magneetklep gratis bij kreeg. Ook nog even gebeld en ik ben vlot en netjes te woord gestaan. Pakketje na 2 dagen al thuis. Dik tevreden

Goede informatievoorziening op de website en klantenservice. Snel en goed geholpen. Makkelijk zelf aan te sluiten.

Snel, goed materiaal

Ik heb hier een stuk slang gekocht (50 mm buiten). Dat bleek een stevige slang te zijn die goed past.

Goed matriaal

2 x bestel en beide keren snelle levering met de juiste producten

snel en goed geleverd

na de bestelling snel geleverd en het artikel werkt inmiddels ptims

Snel en vriendelijk

Bij het ophalen van de bestelling, vriendelijke uitleg gekregen Top

Voortreffelijk!!

Snelheid en zorgvuldig verpakt

goed assortiment, snelle levering

alles correct verlopen

Zeer behulpzame partij

Ik heb goede ervaringen met deze partij. Zijn zeer behulpzaam en komen snel terug op vragen. Verbeterpunt is dat er in verkooptraject net iets verder doorgevraagd kan zodat je de juiste totaal oplossing krijgt.

Super snel geleverd!

De producten naar verwachting en super snel geleverd.

Aller slechtste service ooit

Ik had beter voorafgaand aan mijn bestelling de reviews van deze webshop kunnen lezen, dan had ik er nooit besteld. Ik hoop met het delen van mijn ervaring iemand hiervoor te behoeden. Ik bestelde 3 turbinesproeiers, betaalde vooraf en er werden kosten voor de verzending in rekening gebracht. Na aflevering van de sproeiers bleken deze beschadigd te zijn, en de nozzles lagen grotendeels los in de doos ipv aangehecht . Ik stuurde een mail en verwachtte dat dit simpel op te lossen was. Helaas. Men verzon allerlei excuses; van de beschadigingen waren ontstaan door transport (verpak het dan beter) tot de beschadigingen beïnvloeden de werking niet. Ah, dus als ik een spijkerbroek koop waar een vlek in blijkt te zitten, moet ik dat maar accepteren omdat ik de broek nog steeds kan dragen? Men was niet bereid de retourkosten voor hun rekening te nemen ondanks het feit dat zij zich niet aan de overeenkomst hadden gehouden (levering van nieuwe, onbeschadigde producten). Enorm veel mailcorrespondentie telkens zonder naamsvermelding. De naamloze medewerker meldde dat zijn leidinggevende 19 augustus terug was dan zou ik verder horen. Ik hoorde uiteraard niets. Na zelf maar weer eens een reminder gestuurd te hebben, kreeg ik een mail met dezelfde strekking: wij vergoeden geen retourkosten. Ook als is het hun fout. Deze mail was wederom naamloos dus geen idee of ik nou echt met 'de leidinggevende' van het eerdere naamloze contact te maken had. Ook een korting verlenen ter compensatie van de beschadigingen zoals ik voorstelde, werd afgewezen. Doe Het Zelf Beregening was niet van plan bij te dragen aan een oplossing. Ik kon de sproeiers terug sturen op eigen kosten en zou pas na beoordeling van de beschadigingen door hen eventueel mijn geld terug krijgen.Deze mensen hebben nog nooit gehoord van service verlenen en trouwens ook niet van het wettelijke herroepingsrecht. Ze weten dat je voor €50 geen procedure zal gaan starten. Ongelooflijk dat dit bedrijf op deze wijze zaken doet

Logistiek helemaal top. Bovendien werd bij het afhalen van de bestelling in Waalwijk de tijd genomen om aanvullend advies te geven, ook top!

Snelle levering en goed advies

Snelle levering en goed advies, 1 van van Hunter sproeiers was stuk en er was een zelfde exemplaar op voorraad. Vervangen was echt een klusje van 5 minuten inclusief afstellen.

Super tevreden

Snel geleverd en ziet er degelijk uit

Goede website

Vlot verzonden.

Aan deze service kan iedereen een voorbeeld nemen !

Ik had al eerder heel goede ervaringen met dit bedrijf. Vorige week had ik een mevrouwtje van dit bedrijf aan de lijn, die volledig met me heeft meegedacht en gezocht om mijn huidige bewatering aan te passen. Super !! Van harte aanbevolen! MJS

Snelle levering en juiste materialen

Makkelijk en duidelijke site met uitleg.

Goede communicatie en afhandeling

Mijn bestelling werd maar niet bezorgd en bleef bij de vervoerder in het sorteercentrum staan. Na 10 dagen heb ik contact opgenomen met Doe Het Zelf Beregening en zij pakten dit meteen op. Na enkele dagen gaven ze aan dat het pakket als verloren moet worden beschouwd. Omdat ik het product inmiddels niet meer nodig had, hebben ze het volledige bedrag incl. verzendkosten gecrediteerd. Het bedrag stond een dag later op mijn rekening. Hoewel ik het product niet heb ontvangen, waar Doe Het Zelf Beregening niets aan kan doen, ben ik zeer tevreden over de manier van afhandelen. Erg netjes. Ik zou hier een volgende keer zeker weer bestellen.

Perfect!

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snel leveren.

Prima en snel geregeld

Ruime keuze in materialen en het werd snel en goed verpakt geleverd.

Cartografenweg 30

5141MT Waalwijk