Goed maar soms onvolledig

Ik heb een beregenings systeem set gekocht maar vond deze niet volledig genoeg , om de rainbird sproeiers in te stellen heb je speciale schroevendraaier nodig en een aansluiting voor de pomp die hadden er eigenlijk nog bij verkocht mogen worden . Voor de rest waren er tegenstrijdigheden ivm de sproei afstand . Producten zelf en levering zeker inorde .

Goed voor elkaar

Snel en correct

slecht

mailtje gekregen dat alles geleverd is maar niets ontvangen

Geachte heer Evers, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en met de transporteur. Vandaag heeft u ons teruggebeld dat uw pakket terecht is. Fijn om te horen dat u het pakket alsnog heeft ontvangen. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Wij zullen het altijd gaan uitzoeken en oplossen voor de klant. Met vriendelijke groet, Klantenservice Doe Het Zelf Beregening

Alles was top

Goede bediening 10 op 10

Snelle levering en duidelijke website

Erg tevreden met mijn eerste bestellinh

Goede producten

Bestel hier al jarenlang. Prima assortiment en goed advies indien nodig.

Correcte levering

Makkelijke website en correcte levering

Snelle en correcte service

Duidelijk omschreven assortiment. Prima service om de bestelling op locatie af te halen op zeer korte termijn. Fijn dat ter plaatse nog een extra order geplaatst kan worden (iets vergeten te bestellen) en het kan, in mijn geval, meteen geleverd en meegenomen kan worden. Aanrader!

Vakkundig en concurrerende prijzen

Bij de paar telefonische contacten, werd er goed uitleg gegeven. Best n uitvoerig assortiment (sommige dingen moet je op net n andere plek zoeken), maar verder prima geholpen en bestelling was ook spoedig klaar. Veel info filmpjes op hun site en veel expertise in huis die ze graag delen. Goed bedrijf wat al n hele tijd bestaat

Simpel en effectief

Duidelijke website. Bestellen en leveren conform afspraak. Prima

Ik kan niet anders dan de volle 100% te geven.

Alle leveringen verlopen zeer correct. Degelijke materialen en goede technische uitleg. Ook een foutje van mijn zijde is door de klantendienst gecorrigeerd. Topservice!

Goede spullen geleverd n.a.v. een juiste instructie op de site

Correcte en snelle afhandeling bestelde artikelen

Verschillende bestellingen geplaatst, zowel per post als ter plaatse opgehaald. Deze werden correct en snel afgehandeld.

Exacte en supersnelle levering!

Ik ben ook op locatie geweest om wat te ruilen. Geen probleem, behulpzaam en klantvriendelijk.

Bedrijf is goed bezorgdienst dpd

Ik zou een andere bezorgdienst kiezen Pakketje is nog niet bezorgd. Nog steeds op het depot

Zeer snelle levering!

Prima en snelle dienstverlening!

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd

Bestelling werd snal geleverd, bij ontvangst was een buis gebarsten. Er werd per omgaande een nieuw buis gestuurd. Top service.

Goed materiaal en Superservice

De klanteservice heeft een goede prestatie geleverd na een specifiek verzoek over de aflevering. Erg tevreden hierover.

Snel goed materiaal

Goed materiaal snel geleverd

100% tevreden

100% tevreden met advies bestelling en afhandeling

Alles geleverd volgens bestelling

Alles geleverd volgens bestelling en snelle verzending.

Snelle levering en is goed op orde !

Correcte communicatie

Voor het zoek geraakte pakket . Als nog een herhaal pakket opgestuuird.

Geachte heer Daman, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgezocht. DPD kan helaas nog niet achterhalen waar het pakket is gebleven. Zoals vandaag afgesproken sturen wij uw bestelling nog een keer. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen het altijd voor de klant uitzoeken en oplossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Doe Het Zelf Beregening

PrimA

Cartografenweg 30