Duidelijke website, viendelijke service

Prima producten. lk koos er voor om ze op te halen, aardige medewerkers!

Top. Zeer behulpzaam en klantgericht.

De medewerkers zitter er echt voor de klant. Ze lossen alles voor je op. Vergeten een onderdeel mee te bestellen, ze voegen het gewoon toe aan de eerdere bestellen zonder verzendkosten.

Top prijs kwaliteit en levering

Duidelijke site , en koppelingen goed op maat op de website

Zeer góed advies ontvangen voor het ontwerp van de beregeningsinstallatie. Daarna werd alles nog eens gied in detail uitgelegd. Toen bleek dat er iets niet goed geleverd was, werd dat direct gecorrigeerd.

Duidelijke site, snelle levering.

Het is zeer makkelijk om te navigeren door de site en de juiste hulpstukken te vinden. De levering ging snel. De communicatie was duidelijk en correct.

Snel en goed werk

Bestelling correct en in goede orde thuis gebracht.

Juiste en snelle levering

Overzichtelijk en duidelijke site Materiaal is als aangetoond

Gewoon goed

Snel, deskundig en keuze

Keuze is groot, ik zocht iets specifieks voor mijn beregensinstallatie wat keurig uit bestaande onderdelen werd opgeleverd. Super

Goede website, snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering

Alles weer op maat!

Weer alles keurig in de bestelling, alle 79 items! En snel bezorgd.

Ontzettend tevreden!

Alles snel de volgende dag geleverd, producten zijn kwalitatief uitstekend. Enkel bij het bestellen van een set zou ik de rainbird verstel sleutel standaard erbij voegen. Gelukkig bij ons om de hoek te koop maargoed verder super!

Tip

Top ondersteuning bij samenstellen tuinberegening met pomp

Ik wilde graag zelf mijn beregeningssysteem bouwen, maar merkte dat ik het overzicht verloor bij het kiezen van alle verschillende componenten. Na telefonisch contact kreeg ik een goed advies omtrent de sloot-pomp en werd er een order samengesteld met alle benodigde componenten. Er werd zelfs even een beregeningstekening gemaakt! Nu een mooie installatie in mijn gloednieuwe tuin.

Erg goed

Telefonisch advies gevraagd mbt aansluitingen en koppelingen voor het doorblazen van de beregening (winterklaar maken). Vriendelijk te woord gestaan met duidelijke adviezen. Snelle verzending na aankoop.

Prompte levering, scherp geprijsd

Prima spullen, werden vlot geleverd, netjes verpakt en scherpe prijzen.

Perfect!

Juiste levering en supersnel! Fijn daar te kopen!

Snel en compleet geleverd

De bestelling is compleet en snel geleverd. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Fijn adres om te bestellen.

Prima shop

Goed te bereiken en denken altijd mee!

Product ok, maar bezorging beneden peil

Het product voldoet aan alle verwachtingen, maar de bezorging door Post NL scoort een dikke onvoldoende. De gehele dag van de bezorging was minimaal één persoon thuis, maar het pakketje is simpelweg niet aangeboden. Uiteindelijk later in de middag de melding ontvangen dat "niemand" thuis was op het moment van aflevering en het pakketje doorgestuurd wordt naar een Post NL-punt. Alle begrip voor tijdgebrek (personeelstekort), maar biedt deze bezorgservice dan niet aan.

Geachte heer Steenbergen, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat ons product aan alle verwachtingen voldoet. Wij krijgen helaas vaker klachten over de bezorging van PostNL. Wij zijn toevallig deze week weer terug overgestapt naar DPD. Jammer dat wij door de bezorgservice een onvoldoende krijgen. Mocht u uw review willen herzien zouden wij dat fijn vinden. U bent uiteraard niets verplicht! Met vriendelijke groet, Klantenservice Doe Het Zelf Beregening

Goede service en snelle levering

Tijdens het uitzoeken van de installatie heb ik goede hulp gehad.

Vriendelijk en goede info

Goede service, meerdere keren telefonisch contact gehad, steeds goed geholpen en vriendelijk. Mijn bestelling was er binnen de 2 dagen

zeer snelle service

Fijne duidelijke site en snelle levering. Prima service

Correct en snel geholpen

Goed assortiment aan spullen.

Cartografenweg 30 5141MT Waalwijk

0416-394 125