Na het bestellen had ik het materiaal snel in huis. Ook helemaal top was de bezorger na een telefoontje met de melding dat hij het naast het huis kon neerzetten en het klein materiaal achter het huis, heeft hij alles achterhuis gezet, afz thierry

Eerste keer bestelling gedaan, gewoon goed.

Slechte ervaring

Had via de site Rockpanelschroeven besteld waarvan de afmetingen op site overeenstemde met de gegevnes op het doosje van Rockpanel. Bij levering blijkt dat de door u geleverde schroeven daarvan afwijken wat zowel de lengte van het schroefdraad als het gelakte gedeelte tot 1 cm onder kop. Vermeld op uw site dat het originele Rockpanelschroeven zijn omdat u ie niet mag leveren. Ik zal de door u geeverde schroeven daarom retourneren Mvg.Leo

Trage levering en verroeste schroeven ontvangen

De levering was erg traag > 1 week na bestellen maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk zijn de schroeven en ankers de dag daarop geleverd. Bij aankomst bleek dat alle schroeven behoorlijk geroest en geoxideerd zijn. 600 stuks besteld en bij c.a 80% was dit het geval. Dit geeft mij twijfels over de qualiteit. Voor mij niet meer helaas.

TOP Service!

Bestelling zeer snel geleverd en goede kwaliteit materiaal!

Prima webshop

goede prijs, snelle levering dus tevreden klant

Super snelle levering

Om 6:00 uur besteld en om 11:00 uur geleverd! Super!

De bezorger was erg vriendelijk en heeft ons pakket, keurig binnen gezet bij ons. Top.

Waar voor je geld

Besteld bij bouwcheap, volgende dag binnen. Zelfs goedkoper dan ik kon vinden op marktplaats!

Optijd binnen

Goede producten, mag meer contact zijn

-Makkelijk website -Lastig te zien wanneer het geleverd gaat worden, gelukkig optijd voor ons (3 werkdagen) -levering op oprit, vrouw heeft alles 3mtr kunnen verslepen in naar de garage, waren al aan lossen voordat ze buiten was. -goede kwaliteit producten

Snel en meedenkend

1000 bijenbekjes besteld in de kleur donkergrijs. Een paar dagen eerder een medewerkster aan de telefoon waaraan ik vroeg om de donkerste, dat was antraciet-grijs. Toen ik de donkergrijze bestelde kreeg ik toch nog belletje of ik wel de goede besteld had. Goed onthouden dus! Verder snel ontvangen. Goede service!

Supersnel

Supersnel

Goede service en doen wat ze beloven

Goede service en snel geleverd

Makkelijk besteld snel geleverd.

Bestelling voldeed aan de verwachting

Alles perfect, snelle levering, duidelijke communicatie, kwaliteit perfect, prijs ook perfect

Zeer snelle levering, netjes verpakt. Zeer tevreden.

de levering duurde lang

de levering duurde lang moest 2x bellen . ooo ja de platen staan hier ik geeft dit door aan de planning en vier dagen later weer gemaild en gebeld en toen eindelijk geleverd.

top leverancier

wat je besteld wordt netjes bezorgd zelfs de mensen die het brengen zetten het netjes in de tuin

Snelle levering, goed assortiment

Na de bestelling kwam direct een bevestiging. Tevens was ook vrijwel per direct de track&trace daar wat betekent dat het interne process razendsnel werkt. Ook het assortiment is vrij uitgebreid en kun je voor alles eigenlijk terecht.

Makkelijk bestellen, nette prijzen, snel geleverd en exact op de datum.

Makkelijk bestellen, nette prijzen, snel geleverd en exact op de datum.

Vandaag besteld devilgrnde dag weer verder met de klus

Makkelijk te kiezen zodat je ddjuiste spullen ontvangt

vlotte levering

Makkelijke website, snelle levering, goede producten.

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.