Leverde snel en communicatie was prima

Had een product besteld wat op voorraad stond, maar bleek niet op voorraad, werd gebeld en voorstel gedaan, waar ik mee verder kon. Prettige communicatie en snelle levering daarna. Vandaar een 9. Prima levererancier, en voordelig.

Mijn ervaring met Bouwcheap is door de service een verademing!

De bestelling tot en met de levering was top! Er werd direct zakelijk meegedacht vanuit de optiek van de klant. De bestelling kon deze keer zelfs persoonlijk de volgende werkdag worden afgeleverd.

Keurig scherpgeprijsd product snel geleverd

Ik zal het eerlijk zeggen: dit was mijn eerste bestelling bij bouwcheap en ik had m’n twijfels: de “cheapness” moet toch ten koste gaan iets? Kennelijk niet: ik bestelde zondag, maandag om 9:11 kreeg ik een bericht van de vervoerder dat m’n pakket onderweg was en dinsdag had ik het in huis. Het product dat ik bestelde kostte de helft van wat de concurrent vroeg. Ik ga hier vaker bestellen.

Levering niet compleet

Ik heb 1 beugel te weinig gekregen voor mijn dak. 2x een bericht gestuurd maar krijg helemaal geen reactie.

Snel geleverd en goede communicatie.

Omdat ik de producten snel nodig had heb ik gebeld of deze voldoende op voorraad waren. Nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik gebeld dat er toch niet voldoende op voorraad was. Er werd gelijk een alternatief aangeboden met de vraag of dat dit goed was. De volgende dag werden de producten geleverd. Kortom goede communicatie - snelle levering - goede kwaliteit.

Snelle verzending

Snelle verzending en goede kwaliteit

Prima geregeld

Moet nog komen

Hoop dat ik tevreden ga zijn!!

Al 2x iets besteld en zeer tevreden over materiaal en dienstverlening

super geregeld

goede en zeer correcte levering

Optijd en meer dan gekocht....

Schroeven gekocht en gratis een bitje erbij gedaan.

Eerste keer. Ging uitstekend

Gevonden va marktplaats. Eenvoudig besteld. Snell geleverd. Dikke prima.

Snelle levering, en netjes verpakt, top.

Heerlijk vlot geleverd. Zelfs de extra bestelling vlot aan de bestelling toegevoegd en afgehandeld.

Goed maar kan beter

Materiaal is goed helaas staat bij het bestellen dat je boven een bepaald bedrag gratis verzenden hebt en dat is dus niet zo En levering duurde langs

Op tijd de bestelling gekregen

Snel gevonden wat ik zocht en voor een hele goede prijs.

Zwarte torx trespa schroeven gekocht die bij de Hornbach 2x zo duur waren. En binnen 2 dagen in huis.

Prima bedrijf

Keurige zaken mee gedaan .

Voldoende

Enkele items waren niet correct geleverd. Na contact met Jeffrey is het naar tevredenheid opgelost.

Eigenlijk gewoon heel goed!

Levering twee dagen na bestelling. Product lijkt helemaal in orde te zijn.

Snelle levering en prima kwaliteit

Ik had 100 bouwemmers besteld, deze zijn de volgende dag geleverd voor een mooie prijs en de kwaliteit van de emmers is top.

Bestelling niet correct

2x100 dakschroeven besteld. 1x 100 ontvangen

Perfect en snel

Top transactie

100% naar wens verlopen

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.