Na twee dagen geprobeerd te hebben om contact te krijgen werd ik teruggebeld door een vriendelijke meneer dat er een storing zat in de telefooncentrale. Ik kreeg prima advies over het product dat ik wilde bestellen en als dit niet voldeed aan mijn verwachtingen dat ik het kon retourneren. De dag erna product afgeleverd ziet er goed uit maar is nog niet gemonteerd dus nog even afwachten het gaat om twee rollen lood vervanger voor onder de dakkapellen.

Is tot nu toe goed

Moet het nog ontvangen

Zeer snel en klantvriendelijk

Reageren snel op mail, en leveren netjes en zorgvuldig

top

snelle levering en goede service bedankt mvg.andre

Goed product

Gewoon prima geregeld

Goed geregeld en goede kwaliteit

Zeer goede prijs, kwaliteit en snelle levering.

Snel gevonden & geleverd voor een top prijs.

Compleet, snel, bij de deur

Echt een snelle goede service

Redelijk

Sommige vurenhouren balken van 45 x 70mm waren echt heel krom én gedraaid. Ik snap niet dat jullie hier niet íets beter op letten. Ik snap dat dit altijd kan gebeuren maar van de 20 st. waren er 4 héél slecht. Ik had ook verzocht om de platen te zagen op 620mm. Ze waren 624mm. Klein verschil maar... ik moest ze alsnog zelf zagen. Jammer.

Goede prijzen en snelle levering

Betaling ging niet probleemloos.

Incomplete bestelling, slechte klantenservice

Incomplete bestelling, slechte klantenservice

Prima op tijd tegen een nette prijs

top geregeld

Goeie service ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen

Prijs-kwaliteit ok

Snelle levering ..prijs kwaliteit goed

Gewoon goed

Netjes goed geregeld duidelijk

Perfecte service

Ik had e.e.a. besteld en werd gebeld over een product. Of ik per ongeluk het verkeerde had besteld (wat dus ook zo was). netjes gecorrigeerd en de definitieve bestelling was iets goedkoper. Keurig is dit verschil teruggestort op mijn rekening. Klasse!

Betaalbaar en goed product

Levering als afgesproken en prijs/kwaliteit is in prima verhouding

Weet nog niet

Nog niets geleverd

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

prima spullen

Ik bestelde benodigdheden voor mijn dak. De spullen waren van goede kwaliteit en erg voordelig qua prijs Ik ben blij met de bouwcheap

Droevige kwaliteit en geen reactie achteraf.

Helemaal prima!

Geen idee hoe maar zondag avond laat besteld en maandag ochtend om 11u lag het op mijn tuintafel zonder doos met pakbon! :-)

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.