Makkelijk besteld snel geleverd.

Bestelling voldeed aan de verwachting

Alles perfect, snelle levering, duidelijke communicatie, kwaliteit perfect, prijs ook perfect

Zeer snelle levering, netjes verpakt. Zeer tevreden.

de levering duurde lang

de levering duurde lang moest 2x bellen . ooo ja de platen staan hier ik geeft dit door aan de planning en vier dagen later weer gemaild en gebeld en toen eindelijk geleverd.

top leverancier

wat je besteld wordt netjes bezorgd zelfs de mensen die het brengen zetten het netjes in de tuin

Snelle levering, goed assortiment

Na de bestelling kwam direct een bevestiging. Tevens was ook vrijwel per direct de track&trace daar wat betekent dat het interne process razendsnel werkt. Ook het assortiment is vrij uitgebreid en kun je voor alles eigenlijk terecht.

Makkelijk bestellen, nette prijzen, snel geleverd en exact op de datum.

Makkelijk bestellen, nette prijzen, snel geleverd en exact op de datum.

Vandaag besteld devilgrnde dag weer verder met de klus

Makkelijk te kiezen zodat je ddjuiste spullen ontvangt

vlotte levering

Makkelijke website, snelle levering, goede producten.

Perfect, materialen voor een eerlijke prijs.

Goede prijzen en vlotte levering.

Snel geleverd, prima producten

Heldere website met prima producten tegen een scherpe prijs. Levering was snel.

prima en snel

besteld betaald en geleverd!

Snelle levering prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Perfect geleverd volgens afspraak

Goed geregeld volgens afspraak

goed geregeld

goede service zoals het er staat 2 a 3 dagen levering prima toch.

Super snelle levering

Zondag bestelling geplaatst ‘ En volgende dag , maandagmiddag bestelling geleverd ! Dat was zeer snel !

Zeer toegankelijke website, aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Uitstekend product!!

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Netjes op tijd, goed en goedkoop

af nu ,ga ik mijn benodigdheden hier bestellen. in verhouding met bouwmarkten ben ik veel goedkoper uit.

Kwaliteit materialen voor scherpe prijzen

Kwaliteit materialen

Slechte communicatie

Na de bestelling een week moeten wachten tot je iets hoort.Krijg je vervolgens een mail wanneer ze komen .Ben je de desbetreffende dag thuis komen ze niet opdagen.Na zelf een telefoontje gepleegd te hebben eind van de dag krijg je te horen dat de vrachtwagen vol zat??!!! Geen mailtje of telefoontje van hun kant, zelf achteraan moeten gaan.Slechte zaak !!

zeer goed!

Na mijn bestelling werd ik gebeld en kreeg advies over andere mogelijkheden die voor mij beter waren. Het bespaarde mij ook nog eens in de kosten en het geld is binnen een week retour op mijn rekening geboekt.

Correct en op tijd !

Site is overzichtelijk,goede prijs, snelle levering

Hanzeweg 2 3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.